@lynn1986 De bloedtest duurt inderdaad ook een paar dagen. Ik wacht daarom nog wel eventjes, het kan altijd nog. Ik had van het weekend wel een verjaardag, maar heel braaf aan de appelsap gezeten. You'll never know! En maar beter te gezond, als dat je achteraf baalt dat je te ongezond bent geweest! Nou parels, dat geloof ik! Ronde 14, ik hoop het eigenlijk nog meer voor jou dan voor mezelf! Ik heb gewoon stinkend mazzel als ik zwanger ben. Het was bij mij niet eens de bedoeling, terwijl jij zo je best doet! Maar goed, hou niet op met hopen, mijn buurvrouw is vorig jaar bevallen, en zij heeft het 2 jaar geprobeerd. Zoals zij zo mooi zei: het zieltje kiest de juiste weg! En lief dat je voor me duimt, dat ga ik ook zeker voor jou doen! @miralce08 wat leuk dat je een buikje krijgt, het lijkt me geweldig
Wat een leuke foto! Onze hond ik ziek Flinke buikgriep, ze liep helemaal te rillen dat ze buiten liep.. We moesten er vannacht om de beurt 3x uit, omdat ze ook zo aan de diarre is. We moesten wel lachen, alvast een voorproefje, haha!
ik denk trouwens dat ik door mag naar ronden 18 heb al heel de dag last van vreet buien verschrikelijk
@parels: Jaa dat zal niet heel erg lang meer duren.Ik doe nu ook sjaaltjes, want een buikband past me nog niet haha, om me buik heen en dan zie je echt al wel @Jesske: Heb een foto op me Beebiesite staan, sta ik niet al te prachtig op hoor
Ja echt wel.We (ik en me hub) hebben hier nu een klein weddenschapje lopen wanneer ik hem/haar voor het eerst ga voelen. Ik zeg over ongeveer 2wk, hij nog een maand. haha
Ja dat wel. alleen 2 weken geleden zaten wij s'avonds op de bank met wat vrienden en toen voelde ik iets soort van plopje heb het daarna niet meer gevoeld..