ik wil even mededelen... dat ik gister heb gestest.. en het was meteen te zien dat ik geen druppeltje HCG in mijn lijf heb :S Dus ik hooop dat mijn ongesteldheid snel komt..! groetjes...1
Goedemorgen meiden! @ Ranjeewha18: Wat balen meid... veel succes de volgende ronde. @ Parels, ik duim en wacht mee vandaag , ben echt benieuwd! Liefs!
@ jesseke.... ja vandaag is eigenlijk mijn nod.. Ik dnek de heletijd dat ik nu bloed verlies.. ga ik kijken in het alleen witte vloei..! nja.. komt goed.. Dees en parels? weten jullie het al?
Wat fijn dat jullie ook allemaal jong zijn! ik heb nog geen kind maar mijn man en ik zijn net gestopt met voorbehoedsmiddelen. @Ranjeewha18: succes! hoop dat voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest Ik denk dat ik vandaag ook maar weer een test ga halen.
Als het goed is had ik ergens vorige week mn NOD maar omdat ik nog maar sinds kort gestopt ben met de pil weet ik mn cycles nog niet helemaal. Maar ik probeer me er op in te stellen dat ik gewoon ongesteld moet worden, anders ga ik er veel te krampachtig mee om..
Op uitnodiging van Lynn1986, Kom ik hier eens een kijkje nemen! Ik ben 23 jaar, en nog niet heel lang samen! Maar het weerhoud ons er niet van om voor een wondertje van ons te gaan! Mijn vriend is bijna 12 jaar ouder, en heeft al 2 meiden! Wij zijn bezig in de eerste ronde...heb allerlei kwaaltjes...ben er alleen niet over uit of dit het ontpillen is of toch meteen zwanger ben geworden?! Als ik naar me gevoel luister is het meteen raak geweest, maar verstandelijk gezien weet ik heel goed dat het ook anders kan zijn! Maar ik heb geduld..!
ok jah je lichaam moet eerst goed wennen aan het fijt dat het geen extra hormoon meer binnen krijgt en dan kan het el eens wat trager gaan maar meestal is naar 3 maanden al aardigregelmatig bij de meeste heel veel ucces
jongens desieree heeft nega getest kijk bij de andere jonge moders topic en parels heb ik nog niet gezien!