Ik voel me ook elke keer weer zo raar als er in je omngeving toch weer iemand is die zwanger is, of ik op kraambezoek moet. Natuurlijk gun ik het iedereen, maar toch steekt het... Kan er niets aan doen, ben stiekem denk toch wel beetje jaloers ofzo dan... Wij willen het zo graag, waarom moeten we dan zo lang wachten he...
okee... dan wacht ik gewoon af op een antwoord ben wel benieuwd alleen op me hyves weeet nog niet iedereen dat ik voor een 2e gaat dus niks erover zeggen graag
Jesske ik kan het me helemaal voorstellen....vind het echt rottig voor jullie! Ik weet niet of jullie gelovig zijn...oid? Maar ik lees samen met mijn mannetje "The secret" ik weet neit of jullie dat kennen? Het gaat over de positiviteit (dat is erg moeilijk snap ik) van jezelf die je reflecteerd op het universum.....het gaat erover dat je geloof in iets als het maar groot genoeg is dat het dan uit komt...ja kan het niet goed uitleggen zo....ik pak wel een keertje het boek erbij om wat eruit te vertellen! Het helpt mij om positief te blijven en te genieten van mijn leven....ik hoop dat dat jullie ook gaat lukken! Ik neem jullie vanavond in iedergeval mee in mijn gebed...als dat mag van jullie!
Oh bij hummel had ik binnen twee dagen antwoord voor het pendelen en bij Tigger 84 gelijk dezelfde dag nog, dus erg snel!
ik heb al een kleintje ? vinden jullie dat ook moeilijk of niet dan? dat ik toch nog klaag dat ik er nog 1 wil? maar moet wel zeggen die zwangerschap is niet echt leuk geweest... veel stress en spanning geen huis hadden we dus een gedoe.. en niet echt samen mooi gehad... virend woonde ergens anders veel problemen met schoonfamilie enz. dus hoop zo op een nu mooie zwangerschap echt voor ons samen komt goed allemaal
Hey natass...ik vind het niet vervelend....ik snap het wel....je hebt dan al een mooi kindje gehad...maar jou wens is een wens net als die van anderen....! Ik woon trwns in Zwolle!
iedereen heeft recht op een zwangerschap of je nu al wel of geen kind hebt.....dus wij gunne het jou even veel
Parels:jah dat zul je nooit echt te weten komen denk ik zo meis maar wat dan weer wel goed doet is dat je an toch niet allen bent lynn1986: jah ik ben getrouwd sinds afgelopen 4 december natasssie: ik zeg niks Evamariah: het is niet zo dat ik echt ergens in geloof maar ik sluit ook niks uit over of het wel of niet bestaad of mogelijk is vind het niet erg als je ons mee in gebed neemt meis ik hoop zelfs dat waar jullie in geloven ook echt wonderen zal doen voor ons
Nee natuurlijk niet Natas, we gunnen het jou net zo erg als ieder ander. Ik vidn het op de site juist fijn om met iedereen te praten en zo, is meer in de vrienden, collega's en kennissen kring, dat je er zo mee geconfronteerd word. Voel je niet rot hoor meis, is alleen maar heerlijk dat je al een kleine meid hebt! Vind ik heerlijk voor je!
hyves, raar dat je dan foto's ziet van de mensen waar je mee aan het praten bent..... vin dwel leuk zijn er hier nog meer mensen getrouwd?
bij ons weet iedereen het al dus maakt he tniet meer uit we hbbe het bijna een jaar verzwegen maar ik moes in het begin veel naar de gyn voor onderzoeken en zo dus jah kon niet blijven zeggen dat hetvoor de prik pil of iets was of een infectie hahah mijn moeder zei ook eens tegen mij jah je hebt toch een kind met andere woorden zeur niet maar de wens om een 2e is echt net zo sterks als dat je voor een eerste kindje gaat hoor