meis ik gun je het echt waar! tuurlijk wou ik dat ik nog zwnager was had gisteren 10 weken geweest maar is niet anders ik moet voorlopig ff wachten heb voglende week vrijdag eerst nog een operatie.. dan kijken we verder! maar leuk je vriend verassen denk dat hijg ekw ord gaaf
oh meisk, 10 weken alweer, wat een rot dag moet dat geweest zijn, wat gaan ze vrijdag no gdoen dan? Maar wil je daarna gelijk weer gaan proberen voor een wondertje, of eerst alles goed verwerken en nog ff wachten?
Dames ik heb net een test gedaan... en ik heb een kleine kruisje en echt een mini kruisje en een heel vaag ik ben een beetje zenuwflappig
ik heb de test van gisteren bij gepakt.. en die was echt blauw.. die van deze is lichtblauw... en een heel licht kruisje
ja meis, wat geweldig he, ik kan het niet geloven, vanmorgen getest, na anderhalf jaar ebn ik zwnager, het is een wonder!
Als er iets staat betekend dat vaak iets heel goed meis, maar voor de zekerheid zou ik vrijdag als ik jou was gewoon nog een keer testen he!
Ik ga vrijdag maar weer testen. Als ik het zolang vol kan houden in ieder geval, het kan ook morgen worden, haha. En als hij na het weekend nog negatief is, laat ik een echo maken. Maar mn buik... Ikheb gewoon echt al een buikje! Ik snap er niets meer van..
Ik ga proberen om een foto te maken... me vriendin komt rond 2 uur ook met testen whaha..! en als die ook zo vaag zijn... Ga ik zaterdag nig een test halen en zondag met mijn vriendje testen whah met ochtend urine
Ranjeewha, ik denk dat je zsm nog een test moet doen... als ik het zo lees is het misschien wel goed nieuws!
Gewoon vanmiddag die testen doen dan hoor, en anders overmorgen nog een keer dan is het hormoon alweer verdubbeld, dsu dan moet ej wel een hele positieve hebben hoor!
Ja meis gewoon testen en anders een echo hoor, want nu moet je toch wel duidelijkheid krijgen, zeker als je al een buikje krijgt! Vrijdag testen, dat brengt geluk, dan ben ik jarig