wachten duurt altijd alnmg, de zenuwen blijven groeien! Maar meid, waarschijnliujk met resultaat dus dan is he thet wachten waard!
Ranjeewah, spannend! Ik dacht dat jullie nog even wilde wachten voor een tweede en dan nu mischien toch zwanger. Ik heb even zitten kijken bij jouw foto's. Mooie buik had je bij de eerst.
Parels wat geweldig zeg, helemaal super word helemaal blij van je banner heb je berichtje nog niet eens gelezen
heb ook een test gedaan, maar die was negatief, nu weet ik zeker dat ik gewoon ongesteld moet worden. We hebben afgelopen maand ook maar 1 keer zonder condoom gedaan.. hihi afgelopen week pas besloten om daar ook mee te stopen. Nou ja, het had gekund. volgende keer beter. Nu hopen dat die ongesteldheid snel komt, ben ik daar ook weer vanaf.. Parels, GEFELICETEERD!
net een andere test gedaan... vand e etos.. en die geeft geen streepje aan dus wat en wat moet ik nou gaan geloven
@parels gefeliciteerd het is je echt gegunt! nu de rest van de meiden nog maar 2008 gaat een super vruchtbare jaar worden als je naar het NOD forum kijkt bij maart 2008 zijn er geloof ik al 34 zwanger :O @Ranjeewha.. ik zou morgen ochtend nog even een testje doen want ochtend urine is sowieso beter! het is spannend! maar ik duim voor je ! hier nog 8 dagen tot NOD. vanaf gister af en toe steekjes rechts onderin me buik en liezen.. en sinds gister was me innesteling mogelijk! ik probeer nuchter te blijven maar dat is zo moeilijk! Liefs Marije
Dank jullie wel voor jullie felcitaties meiden, ben echt helemaal in de wolken! @juweeltje, ja staat me goed he, deze banner
nee ik moest echt me best doen aan de telefoon toen die net belde, had het bijna verklapt, gelukkgi vroeg tie er ook niet naar! Hij is pas na 9 uur thuis, dus duurt nog ff! Nou ik zit nu al op een roze wolk haha!