hallo allemaal alles goed hierzo ? Jesske suc6 ben benieuwd ! Hier net lekker 2 haringkjes na binnengewerkt voor de beeb
Hey meisjes, zet mijn berichtje wat ik net geplaats hebt bij "zwanger worden en nog vrij jong" ook maar hier neer in de hoop dat er iemand zsm antwoord geeft! ... volgens mij gaat er hier iets fout.... Had vanmiddag ( 14 uur ) ineens heel veel oud bloed verlies en inmiddels ben ik 3 tampons en helder rood bloedverlies verder. ( sinds de derde tampon is het helder rood) Het gekke is dat ik pas op dag 28 zit en al 11 jaar lang een cyclus heb van 32 dagen. En daarbij is het normaal dat ik dan krom loop van de buikpijn en dat is nu ook niet......... Maak me best wel zorgen eigenlijk! Wat gebeurd er in mijn lijf.... ? Het is ook enorm veel, normaal is dat echt nooit zo. Ik vind dit echt niet leuk! Wie o wie weet wat het is?
Jemig balen meid ... Het zou je ongi kunnen zijn maar dan is het wel vroeg gekomen... Nou kan het ook zijn dat je ei niet goed bevrucht is en dat je een hele vroege miskraam hebt gekregen... Ik zou het anders niet weten..
pfff thnx dat je zo snel reageert! Heb net mijn moedertje even gebeld die werkt op een huisartsenpraktijk. Ze heeft met haar 'status' net de HuisartsenPost gebeld en die willen dat ik 18.45 langs kom dus ik ga om half 7 er heen. Duim alsjeblieft! Heb echt het gevoel dat dit niet een ongi is!
Heel veel succes straks... Laat je nog wel wat horen als je terug bent... En duimen ga ik zeker voor je ...
heej dames nou we hebben er best even gezeten en alles door gesproke en we hebben besloten ...........dat we toch nog even door willen gaan met clomid allen je kansen nemen toch af op het moment dat je met iui of wat dan ook begind dus we hebben het uit gesteld tot aug de 7e moet ik terug en dan gaan we beginnen met iui als ik nog niet zwanger ben maar hoop natuurlijk van wel ik vond het in eens een grote stap om te nemen en heb gewoon nog even tijd nodig
jongens even een update over sanne...DIT IS VAN HAAR MAN... Update van Sanne. Omdat ik weet dat mijn vrouw vaak op dit forum is en omdat ze vertelde dat ze gisteravond hier nog gepost had wat er gebeurde, leek het mij goed even te vertellen hoe het met haar is. Om 18.45 moest ze aanwezig zijn bij de huisartsenpost en gelukkig werd ze om 19.00 uur geholpen. Inmiddels had ze ontzettende buikpijn en hoge koorts gekregen en bleef ze aan 1 stuk door vloeien. De arts heeft haar gelijk doorgestuurd naar de ehbo, daar hebben ze een echo gemaakt, inwendig onderzoek gedaan en mijn vrouw helemaal nagekeken. Naarmate de onderzoeken duurde werd mijn vrouw steeds zwakker en ik geloof dat het zo rond kwart over 10 was dat ze een wegraking kreeg. Ze is ruim een kwartier weggeweest en ondertussen werd de conlusie gesteld dat het ging om een miskraam. Daarna ging het allemaal erg snel en lag ze om kwart voor 11 op de OK op gecurateerd te worden. Vannacht is ze in het ziekenhuis gebleven ter observatie. Zometeen ga ik naar haar toe. De verpleegkundige vertelde dat er vanmorgen iemand langs mijn vrouw gaat om haar te vertellen wat er allemaal is gebeurd omdat ze waarschijnlijk de helft niet heeft meegekregen. Geloof iets van een maatschappelijk werkster ofzo. Zelf was ik pas om twee uur vannacht thuis, kon haar niet alleen laten voor mijn gevoel, sanne heeft er niets van gemerkt, die heeft alleen maar geslapen. Ik zelf niet... Ik heb geen idee wanneer ze naar huis toe mag. De koorts moet weg zijn en ze zal minder moeten vloeien. Wanneer ze vandaag nog veel blijft vloeien zou ze extra bloed krijgen. nou, dat was het. Een heftige avond/ nacht dus. Ik ga zometeen naar haar toe en als er wat veranderd zal ik het jullie zo snel mogelijk laten weten. Oh ja, ze zat op nog een topic, iets van jonge moeders ofzo? Willen jullie ook daar even laten weten hoe het met haar is? Hartelijke groet, Wout ( man van Sanne )
Pfff jemig... Arme meid ... Nou hopen dat het goed met haar gaat en dat ze vandaag lekker mee naar huis mag...
Jeetje, wat heftig allemaal voor sanne! Hoop dat het goed gaat, ook met het verwerken hiervaan..! Ik heb de uitslag van mn bloedtest. Er is weer eens bewezen dat ik een geval apart ben! Zelfs uit mn bloedtest kwam geen duidelijke uitslag.. Dus we weten nog steeds niets. Ik ga dus nu maar mn volgende cyclys afwachten!
Ja hebben ze gevonden, een normale hcg waarde zit tussen de 0 en 0,5, daarboven ben je zwanger. Mijn waarde is 0.5
Ja inderdaad.. tot mn volgende cycles.. Nouja, gezond leven maar en mocht het niet zo zijn, volgende keer beter
Hcg heb je niet zomaar in je lijf hoor ... Waarschijnlijk is het eitje dan niet goed bevrucht of niet goed ingenesteld .... Dit kan betekenen dat je een miskraam kan krijgen of dat je hcg binnenkort gaat stijgen en alles goed gaat en dan je "echt" zwanger bent.... tenminste zo heb ik het een keer gehoord...
De doktersasistente heeft mij dat niet zo uitgelegd. Ze was een beetje vaag en haar enige antwoord was afwachten.. Dat ga ik nou ook maar doen, anders maak ik me veel te druk en is de kans groter dat het misgaat. Thnx voor jullie reacties, ben echt blij dat ik op dit forum terrecht ben gekomen
Idd.. Meer kan je niet doen helaas... Maar hopen op het beste... Dat je over een tijdje een super mooie test in je handen hebt.
Ja hoop het écht! Want ondanks dat het niet gepland is, zijn we er enorm mee bezig en eigenlijk al helemaal op ingesteld. We vinden het opeens zo leuk, zo bijzonder! Toch doen we erg ons best om er niet van uit te gaan, dan word en eventuele teleurstelling zo groot, maar het is erg moeilijk haha!