ohh oke heb er net gekeken..maarr .. Ja is raar maar durf daar nie te reageren voel me dan zo vreemd als ik daar tussen kom al zwanger en jullie nog niet maar er wel zo bezig mee zijn..Hoop zo dat jullie het ook lukt !
ik praat toch ook met je mij lukt zwanger worden niet, maar dat betekend niet dat ik het jou minder gun
het ligt in ieder geval niet aan jou dat het hier heel rustig is geworden... wel jammer want het was hier ontzettend gezellig!
ohh nee dat niet.Vind het ook wel jammer dat het hier zo rustig is want het was inderdaad heel gezellig hier.
ik denk dat ik morgen maar weer de HA ga bellen, want ben nu bijna 3 weken overtijd. Heel irri! Hoe verloopt jouw zwangerschap?
ik ben nu 1 jaar bezig alweer. 5 miskramen in totaal gehad en een hoop negatief nieuws, maar ik blijf positief Ben nu bezig voor een maagbandje en alles helemaal op de rit te krijgen. Door ziektes van zowel mij en mijn vriend zijn we in de schulden gekomen. Dus ben nu bezig met schuld hulp verlening. Dit allemaal zodat als ik zwanger word ik zeker weet dat wij ons kindje een goed leven kunnen geven met alles erop en eraan
zo dat is wel balen als dat je overkomt zeg maar ja net wat je zegt je moet toch positief blijven hoop dat het nu wel voor je lukt
Ohh dat is allemaal niet zo mooi.Maar inderdaad positief blijven is het beste.Ik hoop voor je dat het je lukt en ik zal voor je duimen !
Jeetje Sam lees het nu pas, maar dat is niet niks 5 miskramen Super dat je zo positief blijft Hoe is het verder met iedereen hier
hier ook alles goed hoor vandaag me nod heb gistern getest enw as negatief dus verwacht vanavond gewoon me ongi en doen vol goede moed door naar ronden 18 maar he
hooi meiden, Hier nog steeds geen ongi of wat dan ook. Ik verspil ook geen testen meer, maar wacht gewoon af tot de duivels zich aandienen Heb om 3 uur een belangrijke afspraak met een financiele hulpverleneren ik kan jullie vertellen dat ik behoorlijk zenuwachtig ben! Er gaat zoveel door mijn hoofd nu... Waarom heb ik toen die lening afgesloten, wat als ik nou zwanger ben enz enz Daarbij heb ik nu nog meer symptonen die op een zwangerschap kunnen duiden, maar ik ben ook behoorlijk ziek. Dus ik denk dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt. Hoe is het met jullie?
Ja hier gaat alles super, geen echt kwaaltjes behalve dat ik erg moe ben Dus mag echt niet klagen, ook best wel last van een opgeblazen buik, maar dat kan goed van je darmen komen heb ik hier vaker gelezen
Moe hier ook maar vaak zo na het eten en s'ochtends.Zijn je darmen denk ik ook haha..Hier ook.Begin nu ook te merken dat mijn buik rustig aan het groeien is vriendlief zei gistere al "mooi dik buikje" en zo dik is ie nog niet eens. En hij zet uit nu alleen maar hopen dat er geen stiae komen :S