Ik ben benieuwd..Hoop het niet ben van mezelf niet dik dus als het ineens gaat groeien zit er dik in dat het dan gaat scheuren...We kunnen het alleen maar aankijken denk ik zo
jah idd het izjn onvoormeidelijke dingen jamer genoeg een vriedin van mij heeft maatje 34 nog nooit zwanger geweest en zit helemaal onde rop der benen en ik heb altijd een maatje meer gehad en heb ze nooit gehad tot mijn zwanger schap met 36 weken en mijn moeder is ook een maatje meer heeft 2 zwangerschapen gehad en heeft er geen 1 dus jah ligt echt aan het type huid
bij mij kwam het tijgerprint ook pas na de 36 week..! en heeft inderdaad met huidstructuur te maken..! Jesske.. balen meid..!
oke Ja mijn moeder heeft ze ook maar die heeft er maar vier op der buik staan meer nie.haha. Ik zie het dan wel ik smeer me buik wel elke dag in.
de laatste week vond ik het veel vervelend Ik voelde ze soms gewoon scheuren Als ik een beweging maakte
hoi Ik ga meteen vanaf het begin smeren met olie, ik hoop dat dan een beetje werkt. Hoe is het met jullie verder?
heb ik ook gedaan.Ben dan wel pas begonnen met 10 weken..waarom weet ik ook niet. hier alles oke en ben jou ?
Hey Dames, Hier ook een jonge mama, Ik heb 2 zoons een van bijna 7 jaar alweer (gaat zo hard) en ik heb een zoontje van 3 jaar.. En ik heb een dochter van bijna 8 maanden alweer.. En ik ben nu ongi maar zodra dat voorbij is gaan wij voor ons vierde en laaste kindje.. Wij wouden de laaste dicht op elkaar leek ons wel leuk voor hun als ze dicht bij elkaar lagen met de leeftijd.. En het is best wel raar de gedacht de laaste kindje, want ik ben nog jong maar ik denk ook weer zo ze moeten ook een keertje groot worden En dan de gadachten van de mensen om mee heen die altijd al weer klaar staan met de praatjes.. hehe maar daar stoor ik me niet aan, want wie moet ze nou groot brengen zij of ik.. En alvast gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! en sucses voor de gene die proberen zwanger te worden!, Groetjes..
zo zo jij was er vroeg bij. Ik weet dat ik niet mag oordelen, maar als ik dat zo lees, dan komen er bij mij ook wat vragen naar boven. Maar goed ik ken je niet en ken je verhaal niet.' Dus bij deze veel suc6 met nummer 4.
Ja heel vroeg maar ik er nooit over gedacht om mijn eerst weg te laten halen vanwegen mijn leeftijd.. En ik ben gezegend met mijn kinderen en zou het nooit over willen doen.. Dus je mag altijd alles vragen ik ben niets anders dan een vrouw van 30 die kinderen neemt.. En bedankt.. Groetjes,
Een 4e wat leuk zeg .. Hoop dat het snel lukt ... Ook mooi zo dicht op elkaar.. Hebben ze lekker veel aan elkaar
Vind het wel stoer dat je zo jong was hoor.Hoe oud was je 16 als ik het zo zie he? Geloof me dat gaan je kids geweldig vinden.Mijn moeder was 16 toen ze zwanger was en 17 toen ze beviel van mij.Daarna heb ik ook nog 1 zusje en 2 broertjes gekregen.En de leeftijd zegt niks of je nu zo jong bent of 30.
Juweeltje Dankjewel meid, Ja het ook wel heel spannend zo dicht na elkaar.. de jongens schelen 3 en een half jaar dus is weer een beetje een verschil dat merk je ook wel.. Want de oudste vergeet vaak dat die nog maar 3 is hehe, En als alles mee zit dan is de kleine meid een jaar ouder als de laaste lijkt me ook heel erg leuk zeker voor hun straks.. En gefeliciteerd meid met je zwangerschap.. Miracle08 Ja idd niet geplant maar het was natuurlijk welkom, ik was net 16 jaar en stond er toen ook ineens alleen voor gelukkig woonde ik nog thuis en had ik alle hulp van mijn familie en het bevalt me goed om een jonge moeder te zijn, ik zeg altijd tegen mijn partner straks kunnen we samen bejaarde zijn met de kids hehehe.. Geniet lekker van je zwangerschap meid.. Straks je 20 weken echo? spannend he.. Groetjes
haha ja dat is wl mooi.Ook super dat je terug kon vallen op je familie.Mijn moeder stond er alleen voor dan wel samen met mijn vader en zijn ouders maar mijn oma heeft haar als een baksteen laten vallen. Haha ben je dadelijk inderdaad bejaarde met je kids.Of net als ons mam dadelijk 36 en al oma Ja ik geniet ook zeker ! heb afgelopen vrijdag de kleine voor de eerste keer gevoeld 10 april moet ik weer terug komen voor controle en 3 weken daarna krijgen we de 20weken echo. Kijk er echt naar uit