Oh wat een heerlijk gevoel, die zachte schoppjes tot je op het eind ben en denk lig even stil hehehe... En die 20 echo is zo mooi he wil je ook weten wat het gaat worden of blijft dat een verrassing? En slaap lekker meiden! Groetjes..
Haha ja dat hoor ik vaak.In het begin zo geweldig en tegen en het dat je zoiets hebt van lig eens stil haha. Jaa we willen zeker weten wat het word.Is ook veel makkelijker met dingetjes kopen enzo. Heb er zin in ! ma da duurd nog 4 weken.
Nou voor jou schiet het al op Miracle ik moet nog 4 weken tot de eerste termijn echo Nouja 3 inmiddels 21 april is weer zo Heb dan trouwens ook de intake bij de verlos, even vraagje hebben ze bij jullie bij de eerste afspraak bloed afgenomen of moet je echt naar een prikcentrum dan ?
Hallo meiden, weer even bijgelezen! Ben 3 dagen niet online geweest vanwege hard werken haha! Bij mij nog steeds onzekerheid, nog niet ongi, maar heb ook geen testen meer verspild. De 14de ga ik weer testen! Ik heb een rotnacht gehad! Ik werd om een uur of 3 wakker, met GIGA kramp.. Ik ben absoluut geen pieperd, maar ik was in staat om in de auto te springen en naar het ziekenhuis te rijden.. Ongelovelijk zeg, ik ben altijd al zo heavy ongi en heb dan aardig wat te voorduren, maar dit was nog eens een schepje er boven op. Maar.. godzijdank geen bloed! Hebben jullie enog idee wat dit kan betekeken? Het gaat nu absoluut beter, maar voel nog steeds een lichte pijn.. Groetjes!
Hey Meiden, Nash Ik had altijd een verloskundige in de buurt en daar deden ze meestal pas bloedprikken bij de 2de keer dat ik kwam ik weet natuurlijk niet of dat overal zo is.. Ik kreeg dan zo prikje in mijn vinger.. en pas toen ze dachten dat ik wat aan me suiker had moest ik naar zo centrum toe.. romytamara Oh meid ik hoop dat het niets is, en dat je snel zwanger mag zijn.. Zou niet echt weten wat het kan zijn.. ik hoop dat de pijn snel weg gaat voor je meid.. Groetjes..
oké bedankt ben benieuwd, hoef pas 21 april dus kan me al een beetje voor gaan bereiden, vind het doodeng
@ Nash, kan ik me voorstellen! Ik moest vorige week donderdag ook bloed laten prikken (voor bepaling zwanger of niet) en al werk ik in de zorg en prik ik zelf mensen, het is en blijft niet mijn hobby! Daar aangekomen moest ik een behoorlijk tijdje wachten. Voor mij was namelijk een klein kindje, die natuurlijk erg moest huilen! Mijn hemel wat ging dat door me heen. Gelukkig kwam hij blij, mét kadotje de deur weer uit drentelen
Oh voor jou is het dus dubbel spannend heb je de uitlslag eigenlijk al. Ja ik heb er echt een hekel aan ben die 2 keer dat ik moest ook flauw gevallen, dat vind ik nog het ergste en daar ben ik het bangst voor
@ nash : Jaa hier gaat het steeds vlugger.Tis net of de weken heel snel gaan ineens.Nog 4 weken en dan zit ik al op de helft Ik moest bloedprikken bij de huisarts daar zit z'n prikcentrum bij.Ik denk dat dat over al anders is.Maar ze prikken dan wel mee drie buisje vol haha. Hoe gaat het verder hier zo ?
Nou ze zei tegen mij doen we eerst even je bloeddruk ga ik dan even bloed afnemen... Nou whooeep daar ging mn bloeddruk
Jaa ik heb de uitslag al, staat inmiddels een paar pagina's terug. Het was als volgt: Ook in je bloed, testen ze je op het hcg hormoon, bij een waarde van 0 t/m 0.5 ben je niet zwanger, boven de 0.5 ben je zwanger. Bij mij is de waarde 0.5 gevonden, dus precies op het randje! Volgens mijn doktor geeft dat 5 mogelijkheden: 1. Zwanger 2. Niet zwanger 3. Een buitenbaarmoederlijke zwangerzschap 4. het eitje heeft zich nog niet voldoende ingenesteld zodat het voldoende hcg afstoot 5. Ik krijg een miskraam Voor mij is het afwachten dus... Nash, succes met prikken dan maar
Nou ben benieuwd hoe het zal gaan, misschien zegt ze wel dat ik voor de volgende afspraak geweest moet zijn dan kan ik het nog iets langer rekken @ Miracle, ja kan me voorstellen dat hoe verder je bent hoe sneller het gaat, ik heb het idee dat het voorbij kruipt
@nash: Ik moest geprikt zijn voor de 12 wk zodat ze me uitslagen binnen had toen ik met 13 wk terug moest komen. Ook voor jou gaat het dadelijk snel hoor.Bij mij ging het vanaf 9 wk in eens snel tot de 12 wk.Toen kroop het ff en nu sinds 2 wk vind ik het weer snel gaan
Lieve dames, Ik ben er gelukkig weer! Nou ja, half dan want ik moet nog wel heel veel rust houden. Na mijn zeer onverwachte opname ivm een vroege miskraam, ben ik 1 april ( nee geen grapje ) weer uit het ziekenhuis gekomen. Het begint nu pas allemaal langzaam tot me door te dringen hoe hectisch alles ik geweest. Gelukkig heb ik een hele lieve man die alles heerlijk opvangt! Op dit moment staat er een bed ik huiskamer waar ik nog voorlopig op moet rusten omdat ik iedere keer onderuit ga.... Mijn bloeddruk blijft laag en echt heel mijn lijf is ongelooflijk van slag af. Verwacht niet dat deze cyclus normaal gaat verlopen dus weet niet of ik deze maand wel een ZI kan/ wil / en zal krijgen. Even afwachten dus. Ben allang blij dat ik weer heerlijk thuis ben en dat er zoveel mensen zijn die nu lekker voor me zorgen. ( ik geniet er echt asociaal van! ) Ik ga dus weer lekker meelezen hier! Is er hier nog veel verander sinds afgelopen donderdag? Dikke knuffels, Sanne
Hey Sanne, Ik heb alleen maar terug gelezen over wat er met je gebeurd was. En ben hier pas gekomen nadat jij weg was. Maar ben toch ontzettend van geschrokken van je verhaal! Maar ben ook weer erg blij te horen dat het beter met je gaat. Gelukkig gaat het weer wat beter met je! Nog heel heel veel beterschap en hou ons op de hoogte! Liefs Romy
Ey Sanne gelukkig ben je weer thuis! Hoe voel je je nu? Er is sinds donderdag een heleboel verandert... Bijna iedereen is naar een andere forum gestapt dus het is hier ontzettend stil :s Ik ga nu maar eens naar de huisarts kijken wat er aan de hand is, want ik voel me zo raar en nog steeds geen bloed! Ja gister na het klussen, maar toen was er een adertje gesprongen ( sorry voor de details!)