Inderdaad, zo gezellig als het hier was, zo stil is het nu. Sam, ik heb inderdaad nog steeds geen duidelijkheid. Voel me wat jij zegt raar, maar nog steeds geen bloed. Werkelijk álle sympthomen wijzen erop dat ik zwanger ben, maar daarin tegen wijzen alle testen erop van niet. Behalve mijn bloedtest, daar vonden ze een waarde van 0.5 (hcg) dat is precies op het randje van wel/niet zwanger. Vind jij het ook zo frustererend? En hoelang zijn jullie al bezig? Bij ons was eigenlijk de planning eind dit jaar pas. Maar omdat ik in mn ovuluatie week ziek was en toch heb geklust (ik was aan de pil, nooit bij nagedacht toen) is de kans erg groot. In het begin schrokken we dat ik niet ongesteld werd, maar nu is het echt méér dan welkom en gaan we er eigenlijk, hoe fout ook, al een beetje van uit dat het zo is. Groetjes!
@Romy: hoop echt zo voor je dat toch zwanger bent ! @Sanne: heey meis.Wat fijn om te horen dat je weer lekker thuis bent.Hoe gaat het nu met je?
Heej Sanne, Fijn dat je er weer een "beetje" bent... Schrok echt van het berichtje van je man... Ben blij dat het weer wat beter met je gaat... Rust nog ff lekker uit meid..
Door een spoedgeval moet ik pas om 3 uur bij de HA zijn, maar ik heb nu nog meer klachten... Van overgeven tot grotere borsten en talgbultjes erop. Zelfs mijn moeder zei tegen mij dat ik zwanger ben. Pff vind het nu toch wel spannend worden. @romytamara Wij zijn nu ruim 1 jaar bezig en het is ontzettend frustrerend telkens in de onzekerheid te zitten. Hopelijk zijn we snel van alle onzekerheid af! O ja mijn moeder teste pas positief met 8 weken bijna 9 weken dus er is nog hoop
Jouw verhaal komt echt precies overheen met dat van mij! 'grappig'! Dezelfde klachten ook nog eens, ook mijn moeder zag aan me dat ik zwanger zuo zijn. Ik heb ook nog eens een hele opgezette buik, waardoor ik veel vragen van buitenaf krijg.. Die onzekerheid, die vreet het ergste aan me.. Ik hoor inderdaad heel veel om me heen dat er veel meer 'gevallen' zijn die pas heel laat positoef testen! Inderdaad, goeie hoop voor ons! Heel veel succes meis, laat het even weten!
Ben bij de dokter geweest en die zei dat ze voor 90 procent zeker wist dat ik zwanger ben, maar net toch mooi weer negatief getest... nu weer 2 weken wachten en dat nog maar een keer...
Jeetje wat een onzekerheid. Heb je al bloed laten prikke ? Waarom vraag je niet om een echo? Vaak kun je daarom vragen en in sommige gevallen krijg je die dan ook. Tis het proberen waard en zo weet jij ook meer.
het is hardstikke duur om via bloedprikken te testen volgens haar en je komt er toch vanzelf achter. Een echo kon nog wachten. Ze zei dat als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben dat ik dan nog een keer moet testen en dan gelijk naar haar weer... zucht
Dan bel je toch gewoon een verloskundige praktijk die staan los van de dokter en als je hun de situatie gewoon uitlegt kijk je wat hun zeggen.Je kunt toch niet nog 2 weken wachten.Dat is zenuwslopend
ik wacht toch echt nog minimaal 1 week dat ben ik ruim 1 maand overtijd ik heb PCOS dus een wisselende cyclus, maar het afgelopen half jaar was ik toch redelijk op tijd. baal echt als een stekker!
na zoveel teleurstelling vind ik het al ontzettend moeilijk om te testen. Ik heb meer negatieve testen gezien dan ik wil...
Ja dat geloof ik goed.Ma hee je test misschien negatief maar dat wil niks zeggen , misschien is het deze keer echt raak en liegt de test gewoon. Jij zult ook snel beebje in je rond hebben zwemmen.
hallo mircale08 ik heb een vraagje.. hihi! ik vroeg me af of jij bij dagen overtijd last had van een wat hardere baarmoeder.. van buiten af zeg maar onder de navel bij venusheuvel? en of je last had van een vage pijn onderin de rug een soort spierpijn? en een vlindermisselijkheids gevoel? hihi alvast bedankt! x mij(heeel erg gefeliciteerd!met je zwangerschap!)
ik weet het niet allemaal heel zeker want ik moest woensdags ongesteld worden en donderdags had ik een crematie van mijn overgrootoma.Maar ik weet wel dat ik last had van wat ik toen dacht gewone ongi krampen.Ik heb zaterdags getest omdat mijn moeder zei dat ik zwanger was.
hallo mircale en juweeltje oke komt het bekent voor? nou spannend ! hihi ik durf nog niet goed te testen ik wacht nog even ... heb nu wel wat krampen maar niet echt ongi krampen .. meer scherpe steekjes had jij dat ook juweeltje? xx mij
Jups had ik ook... Nu ook nog is het groter worden van je baarmoeder als je zwanger bent dan ... Ik dacht een week voor mn nod ziek te worden tot dat ik 3 dagen voor mn nod posi teste... Ik zou morgen een test kopen en gewoon testen.. Dan heb je zowiezo zekerheid