Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Hoeveelste ronde is dit trouwens ?

2. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo juweeltje
    1ste... echte ik hoor nu opeens al 2 keer een ploppend geluid.....? uit me darmen misschien he wat is dat ? najaa? kon jij ook je baarmoeder voelen van af de buten kant? dat ze hard was?
    gr. mij

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dat kunnen inderdaad je darmen zijn.Die gaan zich heel langzaam verplaatsen en dat veroorzaakt het gerommel en de geluidjes.Je baarmoeder is onderaan net boven je schaambot wat hard.Maar echt heel hard zal het denk ik nog niet zijn.Als je zwanger bent komt dat pas echt met een week of 5 of misschien zelfs later.

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Het kan ook ontpillen zijn...omdat dit je eerste ronde is.. Maar het kan natuurlijk ook raak zijn :D Dus hup naar de winkel morgen :D

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey

Alles goed hierzo ?
    @madeliefjuh: heb je al getest ?

Nog vier daagjes en dan mag ik weer even genieten van het hartje van onze guppy :D

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Spannend zeg.. :D ... Wij krijgen vrijdag onze 1e echo :D... Pff kan eigenlijk niet meer wachten..haha

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ohh spannend :D Dat geloof ik goed dat je niet meer kan wachten !
    Ik moet nog 3 weken wachten dan heb ik de 20wk echo.Duurt veeelll te lang :( :D

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Zo meiden daar ben ik weer :D

Ik ben vanochtend bruin bloed verloren dus ik was niet zwanger :s

Aan de ene kant toch wel blij dat het niet zo is....
    Ik heb momenteel ontzettend veel problemen met mijn vriend dus laat ik die eerst maar eens proberen op te lossen. Zonder relatie ook geen kindjes. En ik heb liever geen kinderen dan wel kinderen en een onstabiele relatie!

Hoe is het met jullie?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow sam dat klinkt niet zo mooi.....sterkte

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier alles oke.Gistere heel erg gelachen , eigen ook wel gemeen , was muziek aan het luisteren en toen kwam er een harde bass in en toen voelde ik de kleine verschieten ! Dat wil wel zeggen dat ik hem weer na 1wk gevoeld heb :D
    Wat vervelend dat je nu wat probleempjes hebt met je vriend.Hoop dat het snel opgelost is.
    Geef je groot gelijk als je dat zegt.Een onstabiele relatie is ook niet goed voor de kleine.

11. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Aii bah meid.. Veel praten en dan komt het weer helemaal op zn pootjes terecht ( al weet ik natuurlijk niet waarover het gaat ;) ) Dan kan je beter de kinderwens even laten rusten en als alles weer helemaal top gaat weer oppakken..

Met mij gaat t verder goed.. tussen de misselijkheid door ;) .. Pff wat een ramp zeg de afgelopen 4 dagen.. :rolleyes:

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    .sas

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ? :rolleyes:

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Haha, sorry dat ging niet helemaal goed, mn computer liep vast, dus mn hele verhaaltje weg en dit kwam er te staan!

Hier alles oke?

Ik heb zondag morgen weer getest, wéér negatief.. :cry:
    En nog steeds niet ongi...
    Hele weekend wel misselijk geweest en ontzettend moe..
    Ik ben smiddags zelfs een uurtje naar bed geweest, dat heb ik echt nog nooit gedaan! (sinds ik ouder ben dan 4 dan hihi)
    En ook mn buik vind ik zo raar.. :(
    Hij is zo opgezet alsof het lijkt dat ik al 3 maanden zwanger ben.
    Gister heeft mn vriend foto's gemaakt, hij zei, als het nou wel zo is moeten we natuurlijk hier ook foto's van hebben, zo lief:)
    Verder zitten mn spijkerbroeken niet lekker, lig ik op mn buik niet meer lekker... Zo raar allemaal, maar die test... Waarom blijft die toch negatief... :(

Groetjes Romy

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zou de dokter gewoon weer even bellen en vragen of je lang een gyn mag....

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Die zei dat ik moest wachten tot 14 april, dat zou mijn nieuwe NOD zijn..
    Ik ben aan de andere kant zelf zo bang dat het allemaal tussen mn oren zit.. :(

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dat is toch te lang ? Waarom bel je geen vk en vraag je om een echo ? Als je het gewoon uitlegt doen ze daar vaak niet moeilijk over , moet je hem wel zelf betalen.

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oww...ik zou de dokter nog een keer bellen en zeggen dat je nu wel wilt weten waar je aan toe bent...ik heb net trouwen gelezen over iemand die had een waarde van 10 en die zei dat 10 hsg de grens was met bloedtest...

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    ja is na mijn idee ook veels te lang, dit brengt zoveel spanning mee..
    Maar ik ben zo bang dat het tussen mn oren zit en ik helemaal niet zwanger ben en dat ik ongelovelijk voor aap sta bij de vk..

(ben nog nooist zo pessimistisch geweest haha het komt denk ik door die stomme negatieve testen)

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Okee, apart! Het ziekenhuis heeft mij de waarde van 5 opgegeven, voor zowel de grens van wel/niet zwanger, als mijn waarde.

Deel Deze Pagina