Nee helaas nog niet, dachten eerst na ons eerste kindje te gaan trouwen, maar nu we nog niet zwanger zijn, zitten we er toch hard aan te denken om toch maar eerder een datum te prikken... Wie weet word ik binnenkort wel verast met een aanzoek
gelukkig zijn er dan toch een paar die er geen problemen mee hebben.. toen ik net al die berichten las dacht ik oo ze zullen dan wel denken over mij van zeur niet je hebt al een kleine... maar me vriend zegt altijd niet voor andere denken maar vragen .. dus vandaar... maar zoals ik al zei 1ste zwangerschap helaas niet echt leuke dingen mee gemaakt veel verdriet en ruzie en spanningen.. dus als het nu raak is kunnen we eindelijk 'samen' zwanger zijn.. en zal het mooier zijn.. dit was natuurlijk ook super mooi mag niet klagen maar het echte 'fijne' gevoel in het begin tot 30 weken ongeveer heb ik neiet echt gehad... maar inderdaad jesske je bent super mooi getrouwd ik wil ook trouwen alleen eerst sparen afvallen en eerst een kleine hopelijk
ik heb er 3 geacepteerd ben jij linda een blonde natas bedankt we hebben ook echt een super dag gehad
hey meiden, hier nog iemand die jong moeder wil worden. we zitten al enige tijd (16 maanden) in de mmm, maar hoop toch nog rond mn 22ste zwanger te zijn. commentaar hebben we niet gehad. ook omdat niet iedereen het weet, vooral aan de kant van mn man weet bijna niemand het. alleen zn ouders. verder zijn we ruim 8 maanden getrouwd en hebben eigen huis en goede baan, dus waarom niet toch?
ik doe niet veel aan hyves haha heb het hier te druk en anders met de kleine en anders op de beebiesite maar meiden ik ga even met me kleine spelen ben er tussendoor nog wel denk ik want ze heeft nu haar peertje op dus even wat aandacht geven tov zo xx
Wij willen ook trouwen maar mijn kinderwens en die van hem is groter....dus we zijn wel verloofd maar gaan trouwen in 2010 hopelijk als alles goed gaat qua geld.....en dan kan mijn kindje hopelijk achter mij aan lopen of voor ons uit naar het altaar! Maarja eerst maar eens zien of dat gaat lukken..!
hoi hoi das ook alweer een poos maar je zit al 16 maanden in de mmm waar zijn jullie nu mee bezig op het moment
haha wij zijn ook verloofd en iinderdaad een tweede kleine is groter dan de wens trouwen... dus wij sparen ookd oor en hopen inderdaad ook rond 2010 te trouwen en dan lekker in de lente ongeveer haha nu ga ik echt xxx
doei natas ook ik ga nog even wat doen want mevr heeft et heel de speelgoed bak leeg gekiept niet zo heel erg maar wel als hij vol met koek kriuimels zit pffffffffff
is goed....Nee ik ben nog niet getrouwd hecht er ook niet zo veel waarde aan.. Als is zwanger ben trouwen we op maandag ochtend en gaan we ''s avonds uit eten met de beste vrienden en familie.....