Daarom moet je het wel uitleggen dat je tests negatief zeggen maar je wel alle syptomen hebt maar je ha tegen je zegt dat je nog moet wachten.Vaak doen ze dat wel.
Ik heb niet de dokter gebeld, maar een particuliere praktijk die een echo kunnen maken. Mijn vriendin is daar geweest voor een pretecho, zodoende dat ik er op kom! Ik heb VANAVOND al een afspraak! 18.45, en ik vind het zoooooooooooo spannend!
30,- en dat kan je dan weer aftrekken van de belasting hahah, en sommige zorgverzekeraars vergoeden het ook nog eens! En natuurlijk ga ik het jullie meteen vertellen! Beloofd!
ohh mooi ! hihi ben niet nieuwsgierig maar wat heb je nou gezegd ? Doe je wel ff laten weten als je vanaaf terug bent ?
Ik heb netjes het hele verhaal uitgelegd, over de testen die negatief zijn, de bloedtest die vaag was, alle kwaaltjes die ik heb, dat ik bang ben dat het helemaal niet zo is. Waarop zei vertelde dat zij bij haar 2de zwangerschap precies hetzelfde had, en dat ze me dus helemaal begrijpt! (was al een hele opluchting hoor) Ze heeft even voor me uitgerekend dat ik dan nu 6,5 week zwanger moet zijn en dat ze dus wat zou kunnen zien op de echo! Maar ik moet wel met een hele volle blaas komen haha! En daar heb ik al zo'n moeite mee want ik moet zoveel plassen de laaste tijd! Maar natuurlijk hebben we het er voor over. Ik moet wel zeggen, het komt nu wel weer nóg een stapje dichterbij, want 'we' heten al: baby Altman. Dus moet ik heel erg gaan oppassen dat de teleurstelling niet nóg groter word als het niet zo is..!
ach meis ik ga voot je duimen en hoop echt dat er wat zit in je buikje en dat je niet schijnzwanger bent....ik ben al aan het duimen
Aah wat lief! Dank je wel! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Ook een spannende periode he! Ik ben even naar de opticien, tot straks!
ik ga zeker voor je duimen meis ! Ik hoop echt dat het zo is en je mag aansluiten bij de zwangere ! Lynn hoe gaat ie bij jou ? Nog 5 daagjes zie ik
ik heb overal last van maar ik moet toch echt even w8ten met teste....maar jah dat kan ik hopelijk wel ik ga misschien donderdag testen of mijn symtomen moeten weg zijn,....
Hallo Kikka! Ik zat inderdaad in geen ronde. Ons plan was eind dit jaar te stoppen met de pil. Echter ben ik tijdens mijn ovaluatie dagen ziek geweest (nóóit overnagedacht toendertijd) en we zijn wel wezen klussen haha. Ondanks dat het niet gepland was, is het meeeeeeeeer dan welkom en zijn we er helemaal klaar voor. Wil je echt al mn symptomen weten? Haha komtie Om te beginnen, niet ongi, verder heel veel misselijk, moe, zels zo moe dat ik smiddags een uurtje ga slapen (dat terwijl ik het al jaren doe met gem. 6uur slaap per nacht), heel erg gevoelige en opgezeten borsten, heel erg opgezette buik, het gevoel dat er een 'procesje' aan de gang is in mn buik, last van mn darmen enne... Dat was em haha! En hoe is het bij jou? Ook al aardig overtijd zie ik!
Zo kom ook weer even kijken. Heftige dagen achter de rug. De hond had en baarmoederontsteking en is donderdag geopereerd. Donderdag is er ook ingebroken bij mijn schoonouders. Later die dag is er ook ingebroken bij hun bedrijf. De volgende dag hebben de klootzakken het afgemaakt. Ze hebben nogmaals ingebroken op de zaak. Donderdag zijn ze gestoord en konden niks meenemen, vrijdag hebben ze dat wel gedaan. De hond is er nog steeds niet bovenop. Verder heb ik getest en natuurlijk negatief. Het is nu allemaal even kut. En dan lees je bij andere topics dat er allemaal zwangere zijn. Vind het erg leuk voor ze, maar het wordt steeds lastiger.