Hey Kmbly, Leuk te horen dat jullie er weer voor gaan! Ik ben erg nieuwchierig, wat is er hiervoor gebeurd? Groetjes!
Ik gebuikte sensitest http://www.sensitest.nl/index.php?page=PRODUCTEN·1 pakket 6 stuks Prijs: 5.99 (incl. BTW) pakket 12 stuks Prijs: 11.49 (incl. BTW) pakket 24 stuks Prijs: 20.99 (incl. BTW) pakket 36 stuks Prijs: 30.99 (incl. BTW)
Oke, thnx juweeltje, welk aantal is 'gebruikelijk' om te kopen? P.S. Ik ben naar mn paard toe, tot vanmiddag!
Ik heb er 12 gekocht... die had ik in de 2e maand ook echt nodig omdat ik niet wist hoelang mn cyclus zou zijn... In mijn "zwanger" maand dacht ik ik kom net niet uit mn mn ovu testen bestelde er nog 6 en die liggen nog in de kast haha
Ja t gaat echt onwijs snel.. Ik zei gister nog wij weten gewoon al 4,5 week dat ik zwanger ben .. Ik krijg ook echt al een buik tis maar goed dat wij vorige hebben verteld tegen ouders en broers en zus dat wij een kleine krijgen ... T valt gewoon zo op.. ... Vrijdag onze eerste echo
Ohh dat is snel dat je nu al een buikje krijgt wel mooi. Geloof me als je dadelijk 12wk bent gaat het weer ff langzaam. Ohh super wel ff laten weten hoe het gegaan is he Ik moet donderdag voor de derde controle, dus ook weer ff hartje luisteren
Hallo romytamara Uhmm ik ben zwanger geweest, en toen we voor de 2de echo moesten komen, klopte het hartje niet meer! En nu 28ste zou ik moeten bevallen, vind nu wel dat k er weer klaar voor ben.. Heb wel vaker af en toe maandje geen pil geslikt, maar nu willen we er weer echt voor gaan!
Ik heb echt heeeeeel veel broeken en ik pas er nog maar 1 En daar moet de knoop zelfs van open haha. Dus net mn eerste positiebroek gekocht Wat zit dat anders zeg en veel fijner dan mijn normale broek.. Jij bent over 3 weken alweer 20 weken ... Inkopen doen
haha.Leuk is dat he.Ik heb ook heel veel broeken en ik pas er geen een meer.Kom er wel in maar knoop en rits kunnen niet dicht en zo dik ben ik nog niet. Ik draag dus ook positiebroeken en die zitten echt lekker.Buik heeft ook alle ruimte.Heerlijk. Ja nog 3 weekjes.Jee duurd dat lang haha.Dan hebben we ook weer echo Haha ben nu al aan het inkopen.Heb al redelijk veel maar ben er nog lang niet. En jij al wat gekocht ?
@ Juweeltje Ik heb ook al 1 positiebroek gekocht, meer op de groei zeg maar, was Zondag met manlief in de stad en wou ook perse wat kopen hihihi. Maar een gewone broek doe ik nu niet dus heb een positiebroek gekocht en 2 shirtjes allemaal op de groei. Nog 2 weekjes en dan krijgen wij onze eerste termijn echo
Voordat je alles hebt ben je idd nog wel ff bezig Nee wij hebben nog niets gekocht (zooo knap van mezelf haha) Of nou ik heb voor mijn vriend een speentje gekocht met papa is de best ... En ik heb van hem creme'pjes gekregen van zwitsel... voor mn buik benen enzo.. ... En van vrienden van ons kregen wij een setje kleding echt super lief We willen even de echo afwachten en dan gaan we vast wel wat kopen
Shirtjes heb ik nog niet echt nodig .. Of nou de helft zit wat straker dan de andere Al zag ik wel heeeele leuke shirtjes enzo ..
Ja.Wij hadden mijn baduitzet wel al voor de echo.Die heb ik gekregen van mijn oma voor me verjaardag.Na de echo heb ik de kinderwagen gekocht.Verder hebben we al veel kleertjes.Waarvan ook gekregen.En na de 20wk echo gaan we kijken voor de babykamer. We zijn er nog niet maar dat komt wel. Haha wel knap dat je kan wachten.Ik kon het wel maar ook weer niet was blij toen ik iets kon kopen haha.
Wij hebben al een baby kamer op het oog als we de 20 weken echo hebben gehad gaan we die ook bestellen ... Ook over de kinderwagen zijn we het eens... Dat wordt een Quinny sx .. Ben zo blij dat mijn vriend en ik dezelfde smaak hebben qua meubels enzo ...Scheelt weer een hoop haha anders moet je zo door zeuren he
haha dat is hier ook zo.Kinderwagen merk weet ik zo ff niet..: oops : slecht he... En kinderkamer hebben we een gezien daar gaan we na 20wk echo ook voor kijken.Zo makkelijk als je allebei van het zelfe houdt
Ja haha zeker weten.Is ook veel makkelijk vind ik zelf. En iedereen riep eerst een jongen en nu zeggen ze allemaal een meisje.Dus ben wel heel erg benieuwd. En jullie ?