Ja wij willen het ook weten... Ben daar veelste nieuwschierig voor Ook willen wij de babykamer roze of blauw maken dus iedereen mag van ons ook weten wat het wordt.. Zelf denken wij een jongetje...
Ja bij ons mag ook iedereen weten wat het word.Ik wist heel lang niet wat ik moest denken dt het zou worden.Maar denk nu een meisje.Ook mijn vriend denkt een meisje maar die dacht dat al vanaf de echo en is daar bij gebleven.Dus ben wel benieuwd en heeeeel nieuwsgierig.Als het aan mij ligt weten we het donderdag al.
Hallo meiden, hoe is het hier? Ik begin steeds meer te denken dat het toch allemaal tussen mn oren zat. Mn lichaam vertoont steeds minder 'zwangere symptomen'. Mn borstenspanning nemt af, mn opgezette buik ook. Ben ook niet misselijk meer geweest.. We wachten de echo volgende week nog wel af, maar ben bang dat mn lichaam me harstikke voor de gek heeft gehouden.... ](*,)
Dat zou wel balen zijn zeg, misschien valt het mee ik heb ook niet iedere dag last van sympthonen, vorige week schrok ik zelfs omdat mijn borsten niet z'on zeer meer deden Maar gisteravond was dat weer helemaal terug
Hey Nash, oke dat is voor mij wel weer bemoedigend. Maar toch, dat hele gevoel is weg en dan ook nog eens al die negatieve uitslagen. Het zou wel heel gek zijn als ik toch zwanger ben toch..? Hoe is het verder met jou? Begin je al een beetje een buikje te krijgen? En hoe voel je je?
Ja je hoort wel vaker dat het wel tot 5 weken duurt tot iemand positief test, hoop het beste voor je! Hier gaat alles super, voel me geweldig! Wel wat moe af en toe maar mag verder niet klagen Nog niet echt een buikje al moet ik wel zeggen dat mijn onderbuikje een beetje begint uit te zetten nu. over anderhalve week de eerste echo en dan weet ik precies hoe ver ik ben.
Jeetje, echt top dat het zo goed gaat Nash! Spannend hoor zo'n eerste echo! Willen jullie straks ook weten wat het word?
hey meiden hier ff een klein berichtje van mij, voel me zo beroerd de laatste tijd, eerst zo vreselijik moe en nu ben ik zo misselijk kan niet op of neer, lig heel de dag te kotsen! Lekker hoor op je vrije dagen Vandaar dat ik hier ook bijna niet meer ben, geen puf voor! Mis jullie wel heel erg hoor, hoop dat ik me snel beter voel en dat we weer lekker kunnen kletsen! Spannend nash en juweeltje dat jullie bijna je echo hebben! Heel beniwued zeker? Romy misschien ben je toch wel zwanger hoor meis, soms houd je lichaam je voor de gek, en misschien speelt het nu ook wel een spelletje met je! Ik duim voor je hoor! Weet iemand hoe het met Sanne is?
Heej Parels, Nou lekker rustig aan blijven doen... Ik ben ook giga misselijk geweest nu nog soms... Probeer om de 2 a 3 uur wat te eten daar knap je echt van op.. Ook merkte ik van als ik bezig was met iets minder misselijk was dan dat ik op de bank zat tv te kijken... En jups vrijdag onze eerste echo.. heb er echt super veel zin in En ben nu al een beetje zenuwachtig haha
Oh spannend Juweeltje Vrijdag al dat schiet al op, moet zeggen dat ik ook zenuwachtig ben. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten bij de eerste afspraak en hoe de vk zal zijn echt spannend.... @ Parels vervelend dat je zo ziek bent, idd lekker rustig aan doen
De intake heb ik al gehad ... Dus dat scheelt weer bij onze vk praktijk hebben ze 5 of 6 jonge meiden en je krijgt ze allemaal zowiezo 1 ... Dus echt een vast iemand die je ziet hebben wij niet... op zich vind ik dat wel fijn want wie zegt dat je met de bevalling je "eigen" vk hebt.. Moet zeggen dat 1,5 week bij mij heeeeeeeeeel lang duurde pff dacht met de intake kunnen ze nu niet alvast een echo doen haha
Ik krijg intake en gelijk een termijn echo en dat is dus wel heel erg leuk. Hier werken ze met z'n drieën in de praktijk, maar wie het zijn weet ik niet zie ik de 21ste wel. Mannetje is dan ook vrij dus die kan mooi mee @ Miracle, Luisteren ze bij iedere afspraak al naar het hartje of niet?
ja hier bij ons luisteren ze elke afspraak naar het hartje.Dat is ook heel erg fijn Ben er weg van moet ff werken tot van middag !
Heey Parels! Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt... Dat zijn de mindere kanten he van de roze wolk! Gelukkig voel je je niet voor niets zo rot en gaat het (als hetgoed is) snel over! Over mezelf geef ik het op hoor, ik stop met gissen. Gister weer super misselijk geweest en gevoelige borsten. Ik voel me elke dag anders, geen pijl op te trekken op dat lichaam van me! haha