hallo allemaal ! volgens mij heb ik mijn ei gehad maandag! me temp. is bijna continu 36.2 en dinsdag was hij 36.7 en woensdag 36.5 en vandag 36.8 duss... ! en het is mischien heel raar maar voor mijn gevoel gaat het deze maand lukken (of is het gelukt) ik weet het natuurlijk niet zeker maar heb er een heel goed gevoel bij! precies oftijd geklust ed.. maar nu vroeg ik mij af stel dat het gelukt is en ik heb maandag mijn ei gehad waneer heb je dna een innestelling, en krijgt iedereen een innestelbloeding? ik hoop dat het is gelukt deze maand! xx
ohwjaa en ik wou ik nog zeggen ben sinds maandag wel erg verkouden maar denk niet dat me temp daardoor omhoog gaat en ook zit ik al op dag 32 dus.
Spannend Nash ... Krijg de kriebels weer als ik denk aan onze echo .. Zooo mooi!1 Geniet er dan lekker van Miracle je zit alweer bijna op de helft De tijd vliegt! Nou hier gaat t ook goed.. Of nou ja tussen de kwaaltjes door ... Ben erg misselijk en ben de laatste aantal dagen ook giga moe.. Verder krijg ik al heerlijke *ahum* stria op mn borsten.. Mn vriend kwam gister weer met een zwitsal voor mama pakket Echt super lief!
Hallo allemaal! Zit alweer bijna op dag 50. Ben een beetje slapjes, maar verder niets. Juweeltje, je bent nu echt zwanger dus, helemaal super toch! Begin je al iets een buikje te krijgen?
Ik voel me al heel lang zwanger hoor ... Pff ben al 3 weken enorm misselijk .. Bleghh ben nu ook al 5 kilo afgevallen .. Vanmiddag moet ik ff naar de huisarts en dan krijg ik hopelijk wat tegen de misselijkheid .... Jups heb ook al een buikje tis ook maar goed dat iedereen weet dat ik zwanger ben want als ze dat nu nog niet zien zijn ze steken blind haha
Heey dames Hoe gaat het hier ? Ohh jee juweel dat is al vlug dat je nu al striae begint te krijgen. Is bij jou je zwangerschapsstreep ook al zichtbaar of heb je die niet ? Die van mij is erg donker en loopt nu door tot precies onder me navel.
Ja ik bij de vk onze eerste echo gehad.. Ow en een foto kan niet.. Ben de oplader van de batt. kwijt ... Pff mannen .. Ik heb nog geen streep miracle... Gelukkig nog niet
haha , die heb je of die heb je niet dus dan krijg je hem denk ik ook niet Geeft denk ik ook niks aangezien je het ergste al begint te krijgen Hier gelukkig verder nog geen striae te zien en hoop ook zo te houden..Dus ff vlug nog afkloppen.
Oww pfieuww scheelt weer haha.. Nou dat het sria bij jou maar mooi weg blijft ... Pff lijk wel een landkaart
Ja erg he...Ik hoop zo dat ze wegblijven..Vrees anders voor me tattoo. Mijn moeder heeft ze ook en die heeft er precies 4 op der buik meer niet. We zullen zien ze zeggen na 20wk gaat het pas echt beginnen. Fingers Crost !
Nou dat hoop ik dat het bij mij ophoud ... Ik hoop al helemaal geen stria op mn buik.. Omdat we eigenlijk nog naar een fotograaf willen voor buikfoto's
Ja dat willen wij ook gaan doen z'n reportage. Maar er is niets wat make-up niet kan doen Dus zitten ze er dan toch dan werken we dat gewoon even met make-up weg
hee allemaal daar was ik weer een x heb me de laatste tijd geprobeerd niet bezig te houden met zwanger worden dus vandaar dat ik er ff niet was. Maar..nu heb ik net een test gedaan 2 om precies te zijn omdat ik zo'n gevoel heb dus ik dacht ff testen (heb geen nod want heb PCOS) Maar nu binnen de afleestijd is er een heel licht roze streepje gekomen ik zie heb gewoon zonder in het licht te houden (hahah voor de verandering) maar durf nog niet echt te juichen ofzo want straks zie ik het verkeerd ofzo ik had er eerst 1 gedaan maar ik had mijn bakkie nog niet weggegooid dus ik dacht doe er gewoon nog 1 en toen kwam er weer een heel licht roze streepje binnen de afleestijd. What to do i dont know graag jullie mening ojaa foto lukt niet is die weer net te licht voor helaas Thankss alvast! Liefs
ehh , is misschien domme vraag maar wat houd PCOS in ? durf je ook geen adviezen te geven haha want weet niet wat het inhoud
Haha nee is geen domme vraag had zelf ook nog nooit van gehoord Is vermiunderde vruchtbaarheid heb dus maar heel af en toe een eisprong en weet niet wanneer
Wie weet ben je dan toch eindelijk zwanger! Gewoon over een paar dagen weer testen, of de digitale test van clear blue kopen.