Zo nog 2 nachtjes slapen tot de echo, "gelukkig" moet ik morgen werken, gaat de dag lekker snel en dan Maandag 15 uur is het eindelijk zo ver Hoe is het verder met iedereen hier
hey dames, als ik me niet vergis heb ik me enkele weken terug in dit topic ook gemeld(er waren 2 topics over jong zwanger willen raken ) en ik zou me weer melden als de baby er is. nou kan ik als trotse kersverse mama melden dat onze zoon Tygho zondag 13 april is geboren! foto's en bevallingsverhaal zijn te vinden op: www.tyghohoftijzer.babysite.nl. zwangere dames hier, GENIET, het is zo voorbij! en dames die aant proberen zijn, geniet daar ook maar van! dat bevorderd alles alleen maar!
hallo, leuk om te zien dat er veel jonge(a.s) moeders zijn wij zijn vorige week gestopt met de pil dus het is allemaal erg spannend? hoelang is mijn cyclus? na 8 jaar de pil te hebben geslikt? ik zou het niet weten. zijn er nog meer gestopt in april 2008? gr
Hey meiden! Zo dat is even geleden zeg.... moest even op adem komen na alle emoties van de mk. Maar goed, dat snappen jullie vast wel. Inmiddels zijn we wel weer vol moed begonnen aan poging 3. Ook op advies van de gyn. We moesten er niet schrikachtig voor zijn en dat willen we ook niet. Zit nu op dag 27 van de cyclus dus heb er nog 5 te gaan. Afgelopen zondag een paar druppels helderrood bloed verloren dus heb een beetje goede hoop.... verder moet ik echt iedere dag naar de wc, sorry, en heb ik last van de bekende steekjes en krampjes. Hier wachten we af en gaan we duimen draaien. Hoe is het met jullie? Liefs, Sanne Voor het lijstje: NOD 27 april, 3 ronde KI
Hey Sanne, Wat leuk weer een berichtje van jou! Blij te horen dat jullie weer een frisse start gemaakt hebben. Ik ga vreselijk voor je duimen, want gun het jullie echt! Hou je ons op de hoogte? Liefs Romy
Nou ik heb geen echo gehad, maar dit was puur de intake Had het verkeerd begrepen zou een echo formulier krijgen om er eentje in z'on centrum te laten maken Voor 8 mei om 11 uur 's ochtends staat deze gepland, morgen nog 2 weekjes dus dat is te overzien. Ben volgens hun berekening wel al verder als ik dacht dus dat is mooi meegenomen
Hee meiden! gister hebben we onze intake bij de vk gehad en hebben het hartje horen kloppen was zoo mooi! 9 mei eerste echo zo spannend!
Wauw wat gaaf wendy! Voor mij begint morgen mn vruchtbare periode, dus ik hoop dat we kunnen klussen Ik heb afgesproken met mn vriend dat ik niet zou vertellen wanneer die periode is, anders voelt het zo 'gedwongen' en is hij bang dat het averechts werkt. Maar ben benieuwd of ik mijn mond kan houden, vind het zo spannend, haha! 12 mei is mn NOD! Hoe is het verder met iedereen?
hoi dames kom hier ook weer eens even kijken hier nog 5 dagen tot de nod de 29ste deze maand een geringe kans op zwangerschap door dat ik geen clomid heb kunnen sliken door een AB kuur dus dat is wel balen zo`n verloren maand maar we gaan dan gewoon door naar ronden 19
ik ben zelf 22 en ook moeder van een zoon en wij zijn nu bezig met de 2de ik snap ook zeker niet dat sommige mensen je dan zo raar aan kijken als je achter de kinderwagen lopen. hebben andere daar ook veel last van gehad groetjes charlene
nee ik heb er persoonlijk nooit iets van gemerk ik was net 20 toen danischa wert geboren maar nee nooit gehad