Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah jij ook he...

2. ik weet waar iedereen is nu.. 8)

3. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    waar is iedereen dan?

4. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Klussen :)

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hallo dames en klussers!
    haha, grappig om terug te lezen.
    Ik heb deze maand nog even niet de ovaluatie testen erbij geroepen.
    We doen het geeoon nog op 'gevoel'.

Wanneer kochten jullie de ovu testen? Meteen dat je zwanger wilde worden?
    Of pas later toen bleek dat het niet 'vanzelf' ging?
    Liefs!

6. ik ben 18 maanden bezig met mijn man
    maar heb nog nooit een ovu test gehaald en of gedaan

7. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden!

Alles goed? Hier wel hoor, nog even twee daagjes doorbijten. Voel me prima, af en toe een steekje maar verder niet echt wat bijzonders. Heb wel voor 't eerst in mijn leven een koortslip... jemig wat is dat irritant zeg!

't weekend houden we het rustig, volgende week word het druk want dan trouwen m'n schoonzusje en zwagertje. Heb er zin in!

Liefs!

8. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    hey meiden,

Net naar de wc gerend omdat ik dacht ongi te zijn, blijkt alleen mega veel afscheiding..... opgelucht, dat wel. Duimen!

Liefs

9. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Dat is een heeeeeeeeeeeeeeel goed tekenen ;) ... Tenminste bij mij wel en bij anderen heb ik dit ook vaker gehoord :)... Wanneer ga je testen ?

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey dames

Hoe gaat ie hier ?

Hier gaat super ! Lekker van het zonnetje aan het genieten.Word de kleine ook lekker rustig van , is sinds 1 week of 2 fanatiek bezig met trappelen en doen.
    Vriendlief heeft hem/haar gistere voor de 2de keer gevoeld maar nu echt heel duidelijk.

Nog 2 daagjes en dan hebben we de 20wk echo.Kan echt niet wachten meer !

11. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Heey miracle, Fijn dat het goed gaat ! :) Super zeg dat je vriend de kleine heeft gevoeld .. Nog 2 dagen en dan alweer 20 weken gaat snel joh jemig :)

Hier gaat ie verder ook goed :) .. Ben niet meer misselijk of nou ja 3 dagen niet ;) haha hoop dat het zo blijft :)... En over 1 week en 2 dagen gaan wij echo nummer 2 maken :) Super veel zin in :)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hoop ook dat het zo blijft voor je .Haha dat misselijk zijn is niet niks. Spannend ! Dan is het ook al een echt babytje en heb je je eerste mijlpaal bereikt. :D
    Wel ff foto showen. :D :D

Ja echt super me vriend genoot er ook echt van.Gaat idd echt heel snel ineens.Heb soms echt ff het idee dat het te vlug gaat.haha.

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hey meiden!
    Wat leuk dat het allemaal zo goed gaat met jullie!
    Hier gaat het ook goed! Volgens mn banner heb ik mn ei vandaag, maar naar mn eigen idee heb ik die 3 dagen terug al gehad.

En ik had hetzelfde als jou sanne! Ik vloog ook naar de wc omdat ik ligte krampjes had en dacht dat ik ongi was, maar inderdaad alleen maar onwijs veel slijm!
    We hebben de afgelopen dagen flink kunnen klussen en houden dat ook nog maar ff vol (we zijn zoiezo al frequente klussers :) )
    En dan.... aftellen! Tot 13 mei, dan is mn NOD!

Liefs!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohhh spannend romy ! Hoop zo voor je dat het ditmaal raak is en ook jij kan gaan genieten !

15. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja ik hoop het ook zo!
    Er is in mijn omgeving een ware babyboom! Dus word constant ff flink met mn neus op de feiten gedrukt.
    Het enige wat we kunnen doen is [-o< voor een klein wondertje :)
    En is de tussentijd gaan we gewoon lekker genieten 8)

Ik zit alleen een beetje in mn maag met koninginnendag.
    Is niet erg verstandig he om iets meer dan één wijn tje te drinken?

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik zou het niet weten.Denk niet dat dat nu een probleem is.Je weet niet of het evt raak is ja of nee.

17. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Lang leve de angelsound! :) Volgens mij heb ik net het hartje gehoord of het was mijn eigen hart slag haha ;) .. Zal t straks nog eens doen en dan ff opnemen :)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha mooi toch ! Denk wel dat je die kleine er echt tussen uit haalt die van je kleintje gaat 2x zo snel.

Ik zelf ben geen voorstander van die dingen. Wacht wel gewoon tot ik weer bij de vk ben :D

19. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    T was dus niet mijn eigen hartslag :) ... Moest echt een dikke vette klodder olie gebruiken ;) om het hartje te horen en als ik zonder doe hoor ik niets..

Ik wou eerst de angelsound kopen na de 12 weken echo .. Ik was alleen weer veeeeeeeeeelste nieuwschierig ;)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Haha das wel super ! kun je er tussendoor van genieten :D

Ik persoonlijk wil niet z'n ding. Heb met 11 weken bij de ha het hartje mogen horen en zei kon hem toen nergens vinden. Was toen dus helemaal in paniek.Gelukkig kon ik meteen bij de vk komen en zei wist hem meteen te vinden.
    Ben bang als ik z'n ding koop dat ik hem dan ook niet vind en weer in paniek raak.Ik wacht dan gewoon liever elke afspraak af dan krijgen we hem ook elke keer te horen.

Deel Deze Pagina