heey dames Nou alles was gewoon helemaal goed ! Was echt super om te zien.Een mooie gezonde baby.Alles zat er aan tien vingertjes en 10 teentjes.Het geslachtje was ook zichtbaar maar we willen het nog even voor ons houden.Volgende week krijgen we een dvdtje mee en kunnen we elke dag een keer kijken haha Als het lukt zet ik morge een foto in me album !
Zooo wop weer naar pagina 1 ... Alles goed meiden ? Hier gaat t goed Vanmorgen weer misselijk en hup daar ging mn ontbijt weer.. Hoop dat t bij 1 dagje blijft t ging zo goed ... Verder zijn wij druk bezig met een jongensnaam ... Ben zoooo blij dat we al een naam hebben voor een dame
Ja hoor, lekker rustig hier. Buikje groeit hard op het moment en we zijn druk aan het aftellen naar as Donderdag!
heey dames ! Hoe gaat ie hier ? Bij ons gaat alles oke..Heb me eerste streepjes op mn rechterborst , nog klein gelukkig. Verder gelukkig op mijn buik nog helemaal niks dus mag nog steeds afkloppen.Kleine is lekker aanwezig trappeld wat af van binnen Ben nog steeds aan het nagenieten van de echo a.s donderdag weer naar de vk voor controle krijgen we ook een dvdtje mee kunnen we elke dag kijken Het lukt me niet om zo 1 , 2 , 3 een foto te plaatsen in me album dus als jullie willen kunnen jullie kijken op de site ( gewoon op de banner klikke) Verder valt er aan de buik niet veel te zien haha.Hij groeit goed en het begint nu voor vreemde pas duidelijk te worden dat ik zwanger ben. Maar wat niet is kan nog komen we zitten pas op de helft !
Nou meiden super om te lezen en bij allemaal zo snel al. Ik had een paar dagen geleden een klein beetje helder ploed bij het plassen. ik verlies nooit een klein beetje bloed. Ik had verwacht dat ik dan wel ongi zou worden en dat mag ook wel na zoveel dagen, maar misschien was het toch wel iets anders....
Hey meiden! Hier gaat alles heel erg goed. Mijn broeken zitten al te strak als de knoop dicht is... heb ik maar even opgelost met een elastiekje. Met de vermoeidheid en de misselijkheid valt het tot nu toe allemaal nog wel mee. Gelukkig! M'n borsten zijn een beetje gevoelig en verder zeg ik wel 100 keer op een dag dat het nu toch echt waar is..... 5 juni om 10.40 uur de eerste echo! Succes allemaal! Liefs, Sanne
hoi hoi, Ik zal me ook even voorstellen .Ik ben dus novmama ben nu precies 12 weken zwanger! en geniet er met volle teug van. De zwangerschap is niet gepland maar de kleine is helemaal welkom. Ik heb al 6 jaar een relatie en woon ook alweer 2 jaar samen dus wat dat betreft zit het helemaal goed. Nou dat was het wel weer
Welkom novmama ! Hoe oud ben je als ik vragen mag ? Geniet er lekker van, vooral nu je je eerste mijlpaal hebt bereikt !
haha oke dan ! alvast gefeliciteerd dan Ben je door je pil heen zwanger geraakt of per ongeluk vergeten ? Ben niet nieuwsgierig hoor
hallo...ik kom even hier kletsen als jullie dat gezellig vinden...hoe mooi weer het ook is buiten...ik voel me niet lekker...heb buikpijn...en niet zo'n beetje ook niet....
Ik moest van mijn huisarts stoppen met de pil (mircogynon 30) Als ik mijn laatste pil had gehad werd ik pas 2 weken later ongesteld dan klopt er iets niet . De eerste maand dacht ik ach t zal wel 6 testen er door gewerkt en allemaal nega. Maar de maand erop weer hetzelfde toen ik nierbekkenontsteking kreeg toch maar gezegt tegen de dokter en die adviseerde mij om 3 maand te stoppen met de pil. De eerste maand ging perfect met rubbers haha (rot dingen) de 2e maand tja toen waren ze op en dan denk je ach voor het zingen de kerk uit en dan gebeurt er toch niets... Maar ja wel dus
Heyy lynn Gezellig hoor ! Buikpijn ? komt dat dan ? Ik zit ook niet meer buiten geen zin meer in haha. Oke dan microgynon 30 die heb ik ook geslikt Ja voor het zingen de kerk uit wil niks zeggen haha.Ook van voorvocht kun je zwanger worden. Maar wel mooi dat het toch welkom is