Kan ik niet over mee praten...maar ik heb ander goed nieuws net gehoord...mijn vriend krijgt in plaats van 2 dagen verlof 10 dagen....hoe vinden jullie die?
oja ik zal ook wel een keizersnee moeten.... heb eendubbelebaarmoeder...ja lang verhaal maar het zal erop neer komen dat ik een keizersnee krijg...of het zal te vroeg geboren worden...waar ikniet vanuit wil gaan....
dat is wel stoer , mijn vriend krijgt 2 weken Mijn placenta ligt deels voor mijn baarmoedermond als die daar blijft liggen kan ik dus niet natuurlijk bevallen en krijg ik een keizersnee.We hopen doordat onze gup groter groeit de placenta alsnog opschuift en ik wel gewoon mag bevallen.Krijg daarom met 30wk een extra echo om te kijken na de placenta.
En mijn vriend moet het maar doen met 2 dagen gelukkig neemt hij nog een aantal dagen vrij Ook gaat hij nog 1 dag in de week minder werken na mijn zwangerschaps verlof Wel super dat je je kleine met 30 weken nog keer mag zien en dat je dan hopelijk goed nieuws krijgt!
Ja idd dat is wel super maar ik kijk al op tegen de bevalling en tegen een keizersnee al helemaal. Ja mijn vriend kreeg er maar 3 hoor haha maar hij moch er nog 11 dagen tegen aan plakken.
ja wettelijk zijn het er ook maar 2 en bij mijn vriend hebben ze er 8 cadeau gedaan....net zoals als dat hij 1 dag gratis minder mag werken....voor de komende 2 jaar....
ja de weken gaan echt snel , haha soms net iets te snel ohh das wel stoer 1 dag minder werken. Doen ze bij die van mij niet maar ja scheelt ook wel dat mijn vriend zijn baas de vader is van zijn beste vriend die daar ook werkt , dus als mijn vriend een extra dagje vrij wil doen ze daar niet moeilijk over.
En op ! haha Ow echt heerlijk schep ijs in een hoorntje heb nu 5 smaken in de vriezer haha. Heb voorlopig nog genoeg
hier even een up date bij mij.....ben niet meer ziek...gelukkig maar want ik moet morgen en vrijdag werken...en dat had de baas niet leuk gevonden....heb steken in mijn lies en mijn borsten doen nog steeds geen zeer....normaal al zo erg dat ik ze niet eens aan kan raken...nu kan ik zelfs springen zonder bh hihi...wat denken jullie maak ik een goede kans?
Hee Girlzz, Zo er is weer wat afgekletst ... Novmama gefeliciteerd! Leuk zeg wij zijn even lang zwanger! Lynn nog 2 dagen meid dan weet je het! ... Of je test eerder kan natuurlijk ook .. tja en zere boobs als ik snel van de trap afliep moest ik ze gewoon vast houden zelfs met bh haha .. Ze deden zooo enorm pijn ...