Jah dat doen ze bij mij ook normaal....vanaf de eerste dag van me ei en toeb ik aan de pil was een paar dagen voor mijn ongi! en als ik dan ongi was dan was het weer weg...maar nu ben ik de kluts kwijt....heb ik dan geen ei gehad>?
Dan heb je je ei gehad.. Anders krijg je geen posi ovu test ... (Toch?) ... Tja je kan afwachten of anders toch een testje wagen..
dat kan nu toch niet? het is geen ochtend! morgen moet ik al om 8 uur werken en vrijdag idem...maar dan ben ik als het NIET goed is ongi.... en als ik niet ongi ben ga ik zaterdag testen...het liefst holde ik nu naar boven en deed ik er een maar ben ook bang dat het deze maand niet raak is....wanneer had jij een positieve test?
De testen zijn zo gemaakt dat je kan testen wanneer je wil.. Ik had 7 dagen voor mn nod een hele vage test een heeeeeeeeeeeel licht lijntje en toen verdween die eigenlijk ook weer een beetje...
wie weet doe ik er dadelijk wel 1tje maar nu kan ik me nog ff in houden! krijg nu al kriebels in mijn buik!
Ik heb toen getest omdat ik naar de dokter moest dus ik moest het wel weten voor de medicijnen heel veel succes En anders lekker wachten waar je je zelf lekker bij voelt .. Ik lees t straks wel weer haha
heey dames ben er weer ff. Hoe is het hier ? Hier alles oke , alleen het weer echt super mooi weer hoor alleen krijg het meteen zo warm.Vanmiddag met me moeder en me broertjes en zusje na kinderboerderij geweest zat 10 min. in de zon dacht dat ik in de fik stond en dat terwijl ik normaal uren in de zon kan zitten.En het word nog warmer.Zou het komen omdat het gewoon ineen keer warm is of echt gewoon door de zwangerschap? Laten we hopen dat ik er niet zo heel veel last van ga krijgen
Hier ook het zelfde hoor met de zon.. Pfff ik smeer nu alleen mn gezicht geen zin om een zwangerschapsmasker te krijgen ... En ik ben me toch rood mn schouders,armen mn hals en dat terwijl ik nooit verbrand... Ook werd ik ff duizelig en ben ff naar binnen gegaan en op de bank gaan liggen..
Nou heb vanmorgen de echo gehad en het was echt geweldig om ons kleintje te zien Zal zo de foto's in mijn album zetten. Ik was vandaag 11 weken en 4 dagen dus mag ik over anderhalve week nog een echo laten maken!
Heey nash wat super ! Leuk die echo haha daar is die van ons alweer groot bij dan klopt je banner dus niet want die geeft 12wk4d aan ? Heb je het hartje ook gehoord ? Wel super dat alles goed is !
Ben nieuw op dit forum, dus weet nog niet precies hoe en wat.. maarre jonge moeders / moeder willen worden. Over hoe jong hebben we het dan precies? Wil even weten of ik nog tot de categorie 'jong' behoor, haha
Heej Nash, Super he ! En nog een echo maken bofkont ... Ik zei toen ik de kleine had gezien ik ben nog nooit zooooo verliefd geweest zelfs niet op mn vriend haha gelukkig had hij het zelfde ... Hoi hoi Marriedgirl, Wat is tegenwoordig jong he Ik ben 22 bijna 23 ...Kom gewoon gezellig mee kletsen
hey ik heb nog niet getest! had er geen in huis stom van mij! heb er net eentje gekocht en als ik morgen geen rode duivels in mijn broekie vind dan ga ik snel testen! Nou jullie horen het wel dikke kus mij
oeeee ! Spannend lynn ! ik ga zo hard voor je duimen , het is je zo gegund ! @ marriedgirl : wat is jong ? ik was nog 17 toen ik aantelde nu inmiddels 18.