Heb je symptonen dan Lynn ?.. Als je nergens last van hebt zou ik nog even wachten... En idd testen wanneer je je er zelf goed bij voelt!...
Ja was echt helemaal super, het hartje hebben we ook gehoord, daar was ik zo blij mee. We zagen al gelijk dat het goed was de beeb was erg bewegelijk erg grappig Kan mijn ogen niet van de foto's afhouden zo bijzonder echt super! Ps heb mijn banner aangepast
ik ben wel als de dood dat ie negatief aan geeft...had afgelopen nacht gedroomf over een vet positieve test ! maar de meeste dromen zijn bedrog.........
29dagen.... maar heb ook een positieve ovu test gehad op dag 14....normaal voel iknu al wel of dat ik ongi word of niet...tot nu toe voel ik niets...geen buikkrampen....maar goed wie weet ben ik straks wel ongi.......
Dank jullie wel meiden! Echt een heerlijk zonnetje erbij nou kan niet beter ... Nu snel even eten.. Vanaaf wordt t lekker druk in tuin Ik denk dat ik vanaaf allemaal dingen krijg voor de kleine .. Alleen maar leuk!
nog geen duiveltjes in aantocht lynn ? Ohh lekker gezellig juweel dan heb je echt het weer idd lekker mee.
ja dat hoop ik ook. heb wel ind vandaag pijn aan mijn verstandskies dat ie weer groeit kan mijn mond bijna niet open doen!
Hallo meiden, hoe is het hier? Heeeeeeeeeeerlijk he dat weer! Lynn heb je al getest? Ik heb vrijdag middag een test gedaan, omdat ik het niet kon laten, weer harstikke negatief.. Ik wacht wel af tot ik ongi word... Helaas is niet kunnen wachten één van mijn moeilijkste eigenschappen..!
met mij alles goed..ben super moe..komt door het weer...nee ik ben nog niet ongi en ga morgen testen...
Jeetje meis spannend hoor, maar ook eng lijkt me... Hoelang was jij al bezig? Ik voel juist helemaal niets, behalve gevoelige boobs. Alle valse alarmen die vorige maand rinkelden zijn nu uit. Succes morgen lynn, hou je ons opde hoogte?
Hier alles rustig. Heb een zware ijsjes verslaving gekregen hihi. Maar de warmte zo maakt het af en toe niet prettig.Zal blij zijn als het ietsje minder warm is. Tis ok altijd iets he haha. Hoe gaat ie verder hier?