Hoooooooooi, Zoo wat een nacht! Een latertje geworden En vanmorgen weer vroeg uit bed pff... Behoorlijk irri .. Maar goed morgen lekker uitslapen en een lekker lui dagje houden ! Ow en ik heb een meloen verslaving haha Zooo lekker @ Lynn... Jemig meid! Meld je je morgen wel gelijk na de test
lekker toch meloen....ik was vandaag overdreven aan het genieten van en beschuit met aarbeien... Het valt me op dat iedereen zo vroeg wakker is! Weet je ik ben nog steeds niet ongi.....raar ik denk elke keer dat ie elk moment kan komen
Nee die duiveltjes hou je nog lekker buiten de deur meid ... Ben echt benieuwd morgen ... hihi en anders jullie zelf wel Merkt je vriend dingen van je ? Wat je anders doet of anders bent ?
uhh....weet ik eigenlijk niet zo goed...ik ben vrolijker dan normaal rond deze tijd ben ik altijd HEEL ERG CHAGIE....maar dat heb ik nu niet....toen jij misselijk was he....hoe voelt dat...wat is jou definitie van misselijk...bij mij is het elke keer als ik op sta dat het eten weer omhoog met me mee komt en ergens achter in mijn keel blijft zitten waar ik het weer terug doe slikken...of het komt door het warme weer...
Mijn maag was erg aan het draaien maar t kwam er niet uit .. dat lukte op de een of ander manier niet .... Ja beetje irri uitleggen...
whaha....en ik heb al 8 jaar niet meer overgeven ik slik het altijd terug...dus ik heb de heletijd het idee dat er een stukje in mijn keel zit!
Haha mafkees ... Pff nee als t eenmaal omhoog komt moet ik echt rennen ... Hmm er smakelijk allemaal Maar goed... Ben blij dat mijn misselijkheid zo goed als weg is
hallo allemaal, lynn: wat spannend,al getest? ik kan over 5 dagen testen,spannend hor zitten in de eerste ronde dus verwacht er nog nie al te veel van groetjes
ohh wat jammer lynn ! Maar niet getreurd zolang er geen ongie is kan ie misschien nog posi uitslaan. Ik duim voor je !
jah weet het...ik heb ook een raar merk zwangerschap testen gebruikt nu ga k misschien zo anders morgen vroeg testen met cb....maar nog steeds niet en ik denk dat dat ook nu niet gaat komen...
heb gekeken en ik weet niet of ik het goed zie maar zie 2 dikke horizontale strepen en volgen mij bij de linkse heel dunnetjes en licht een streepje verticaal... (?) durf niet hardop te zeggen.
nee het lukt me niet een goed te maken ze blijven wazig....was al blij dat je iets kon zien...maar prima...ik weet nu nog niets dus ik moet maar weer eens w8ten!
whaha...maar ik blijf nu overal strepen zien welke kleur ik hem ook maak...in paint heb ik hem gezet en ook negatief gemaakt en dan zie ik ook een streep maar goed....