Het was voor mij toch ook weer een teleurstelling En word er eerlijk gezegd ook een beetje onzeker van. Bij mij komen vragen als ben ik wel vruchtbaar, of hij misschien wel niet, zit het allemaal wel goed enz. Ben tenslotte toch vanaf feb al niet meer aan de pil.. Maar aan de andere kant staat er toch gem. een jaar voor...
hoi romy: ja dat lijkt me ook wel ja ik ben nu in de eerste ronde dus ook wel spannend ookal verwachtenw e er niks van. Sommige zijn gelijk zwanger en andere duurt het maanden we zullen zien of het ga gebeuren het weekend
heey meiden, ik ben nicole en mijn vriend en ik zijn ook bezig zwanger te worden. Dit is onze 2e ronde. ik wens iedereen die zwanger is veel succes en plezier tijdens de zwangerschap en de meiden die bezig zijn met zwanger worden hoop dat het snel lukt groetjes nicole
Romytamara, meid je gaat pas ronde twee in. Maak je niet druk. Je hebt maandelijks tussen de 15 en 20 procent kas om zwanger te worden. In 80% van de gevallen worden stellen binen het jaar zwanger. Dus ga gewoon samen verder en begin niet meten te twijfelen. Wat ook positef is, is dat je wel een regelmatige cyclus hebt. Het kom wel goed!
Romy: Maak je nog niet druk meis.Je zit nu nog maar in 2 dus wil het nog niet heel veel zeggen.We gaan gewoon voor je duimen en hopen dat het snel raak is ! Niicole: Welkom hier ! Leuk nog een jonge aankomende mama. Veel suc6 en ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn ! Lynn: hoe issie nu bij jou ? Al getest of niet ? Juweeltje en Nash: Hoe verloopt bij jullie de zwangerschap ? Heb al ff niks meer van jullie gelezen (?)
hey meiden, Ik weet dat ik niet mag klagen, maar omdat ik in feb al dacht dat ik zwanger was (omdat ik toen een maand heb heb overgeslagen) duurt het voor mn gevoel al eeeeeeeeeeuwig (haha!) Gelukkig heb ik idd wel een mooie cyclus, wat ik voordat ik mn spiraaltje had dus absoluut niet had. (nog een reden om niet te klagen 8-[ Hoe is het verder hier meiden?
hoi @ nicole: al getest? met mij verder alles goed nog niet ongesteld wel zere tepels,hebben meer meiden er last van? groetjes
heey heey meiden Miracle08: ik zie dat je al zwanger bent, veel succes met je zwangerschap! knarboor: nee ik wacht tot volgende week.. durf het niet aan om nu al te testen :S groetjes
miinicole: Ja , alweer over de helft. Gaat snel. Wanneer ga je testen ? Hoop voor je dat het snel zo is
hoi @ nicole: ik ook ben meestal vrij op zat ongie eris nu nog niks,wel test gehaald maar ga het ook volg week pas doen want ik weet mn gewone cyclus niet dus ff afwachten
Hallo, neen nog steeds niets. Dit is nu al dag 91... Ik heb zondag nog een test gedaan en deze was helaas negatief. Ik vind zelf dat ik nu al lang genoeg heb gewacht en zal dus maandag de gyne bellen voor een afspraak. Hopelijk moet ik dan niet lang meer wachten. Bij u nog niet raak zo te zien, geef de moed niet op hé! groetjes
Daarjuist bij de h&m geweest en heb volledig de kinderverdieping vermeden! wat een wonder dat dit gelukt is... pffff vandaag precies 3maanden dat ik m'n laatste ongie had.
O kikka ik heb echt met je te doen! Nu wij er mee bezig zijn zien we ook alleen nog maar alles wat met baby's te maken heeft haha. Maar dat is menselijk en zit tussen onze oren We blijven positief toch!?
knarboor: ik ga volgende week testen.. heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden maar wacht het gewoon even af. als je getest hebt laat me ff weten! ben nieuwschierig. Miracle08: heb je lang moeten klussen voordat het raak was? groetjes nicole
nicole : Het was bij ons raak in ronde 2.Dus wel snel. Vind meteen k*t voor andere die al langer bezig zijn
Miracle08: bij sommige mensen gaat het inderdaad snel! ik hoop dat het bij mij ook raak is.. het blijft in ieder geval nog steeds weg.. heb wel steeds het gevoel dat mijn blaas vol is terwijl ik niet veel drink :S steeds naar de wc toe terwijl ik helemaal niet hoef groetjes Nicole