Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okkee..meis ik ga jullie zeker niet verlaten! als het zo is dan gooi ik zo grote HCG douche over iedereen heen dat iedereen gelijk een roze maand heb beloofd! foto maken ben ik aan het proberen maar camera doet weer eens gek ik ga het proberen nog hoop dat het lukt :)

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ok is goed laat maar horen....ik ben zo benieuwd...het is je echt gegund hoor meis!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    grr battereine leeg en dna ook nergens in huis opgeladen battereine liggen.... ik ga ze nu in de oplader doen..

mijn moet straks naar een andere filiaal toe op zijn werk en rijd hij stiekem even snel langs huis.. ga ik geliijk vragen of hij wel goed heeft gekeken of snel..

als me batterien zijn opgeaden ga ik snel proberen foto te maken... had namelijk wel vaker gehoord dat die testen vage streepjes aangeven dus vandaar.. ik wacht af anders morgen nog een keer testen.. ik laat het weten

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat trouwens ook wel gek is vorge maand gebrukte ik deze tesen ook al toen had ik ook na 1 dag nog eens gekeken of er wat meer te zien was.. fout weet het maar toch nieuwsgierig en toen zag ik helemaal niks was hij echt heel wit... ooo maak het me eigen wel weer moelijk zo met dat gertreuzzel ;)

echt liief dat je het mij ook gunt zal maar zeggen :$ vind jullie super !

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja ik zeg altijd...streepje is streepje omdat ik nooooooooooooooooooooooit voordat ik zwanger was op welke test dan ook een streepje had gezien...maar het schijnt te kunnen dat een indroog streepje verschijnt!

Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt....komt je mannetje zo langs? om je test goed te keuren?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    jaa verwacht hem rond half 1 even snel...
    ben benieuwd wat hij zeg...

ik heb inderdaad ook nog nooit een indroogstreepje gehad dus vandaar... pff heb er net even een topic over geopend kijken wat andere zullen zeggen... ben zo benieuwd...

en met welke testen test jij dan altijd?

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey ja ehm...ik teste met allerlei testen....kruidvat ook al eerder...maar nu met die goedkope van kruidvat...en toen bleek ik dus zwanger.....ik hoop het echt voor je.....en laat ff weten wat je vriend/man zegt?

SPANNEND.......

8. natas wat spanned meis

maar de test is naar een aantal uur niet meer geldig zou over 2 dagen nog eens testen

en je hoeft echt niet over ons in te zitten hoor wij komen ook nog wel aan de beurt

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben benieuwd wat vriendlief gaat zeggen... laat het horen :) en weet nog niet of ik morgen gaat testen of overmorgen dan ? maar laat het weten :)

10. heel veel succes

ben benieuwt wat hij ziet

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik weer...

vriendlief is weer weg naar zijn werk en hij zag ook een streep.. hij zegt vanmorgen lag hij gewoon plat heb ik ernaar gekeken dus niet opgetilt ;) en daarna weg gedaan... wij hebben in de douche ook vrij weinig ligt dus wie weet....

morgenochtend nog maar eens testen dan.. ben zo benieuwd.. !

vriendlief roept al jaaa ik zeg ga nou niet te hard juichen ;) want kan nog alle kanten op....

dus morgenochtend of overmorgen nog eens testen dan maar....

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh spannend natasssie...helemaal te gek als het echt zo is joh!
    Wel goed dat je met beide voeten op de grond blijft ivm een eventuele teleurstelling (indroogstreepje)
    Welke kleur heeft het streepje eigenlijk?

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    het streepje is heeeeel licht roze... en die dikke streep ernaasst paars.... dus afwachten maar..

me vriend denkt van wel en ik denk van niet... morgenochtend weet ik dan hopelijk meer... ;)

wat doe ik mezelf aan door te gaan kijken nog een keerr...

14. westlander84

westlander84 Actief lid

13 feb 2008
    152
    0
    16
    westland
    hey meiden wat leuk allemaal jonge meiden die zwanger willen worden!

allemaal heel veel suc6 en niet te veelmee bezig zijn ik heb net ontdekt dat het gelukt is na een maand zonder er echt mee bezig te zijn!

heel veel suc6 alle dikke kus en klusse...:D

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh spannend meis...en gefeliciteerd westlander.....
    Als ie licht roze is dan tsja....hmmm dan denk ik het wel.....vind het wel spannend hoor!

16. lekker makelijk gezegt niet bij stil staan nou de gene die mij de gouden tip kan geven :rolleyes:

gefliciteerd met je zwangerschap

@natas vind het ook super knap dat je je zo goed houd ik had er al weer 4 gedaan vandaag

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    JA hi hi....en was het ook maar zo makkelijk he...!

Maar wel super dat het jou is gelukt en dat je zwanger bent geworden hoor!

18. wat is het stil dames had nog even tijd dus dacht zal eens even kijken haha

iedereen druk in de weer voor valentijn of zo :)

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Haaay girls!
    Heb niet bijgelezen hoor :oops: dus vertel is er iets gebeurd? Pff ben net thuis zo moe als weet ik wat.. en dan kan ik hierzo nog stofzuigen en dweilen.. vriendlief werkt toevallig vandaag boven ons bij de buren(is CV installatiemonteur) en heb em net gevraagd of hij straks als ie thuis is lkkr dikke patatjes wil frituren.. heb geen puf meer om te koken.. :( en de was moet ook nog opgehangen worden! :( vrijwilligers? :) )

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha valentijn doen wij niet aan ;)

ik zit me kleine brood te geven :)
    en zo even afwassen weer ;) en dan eten klaarzetten enz :)

maar ik heb hiervoor een cyclus gehad van 42 dagen trouwens maar kwam denk ik omdat ik moest ontpillen en nu ben ik uitgegeaan van 28 dagen is dat wel slim of niet dan? verder is hij altijd ook voordat ik de pil slkte 28 dagen geweest en hoor nu meerdere verhalen van zal van lange cyclus uitgaan de ander zegt een korte dus wat zal ik nu doen?

Deel Deze Pagina