Op zich goed, hoe is het met jou? Hoe voel je je en hoe zijn je echo's geweest? Hoe reageerde iedereen toen je het vertelde?
knarboor: ik kan morgen middag voor de uitslag bellen naar mijn huisarts.. en ik denk dat ik woensdag als ik mijn geld binnen hebt toch maar even een testje ga doen als ik nog niet ongi ben.. bij jou al wat nieuws?
Hier gaat het prima Ik kan soms heerlijk om 20.00 naar bed gaan en de andere dag bv om 21.00 nog aan het sporten zijn De echo's waren geweldig echt een mini mensje bij de 12 weken echo super mooi om alles weer tezien... En tja hoe ze reageerde Laat ik het zo zeggen we hebben lekker met zn allen zitten huilen haha ... Ze vonden het allemaal geweldig
Het zal wel met bloedprikken beginnen en een echo. Vriend moet waarschijnlijk ook zijn 'kwakje' laten onderzoeken, om dat uit te sluiten zeg maar. Dan horen we hoe het verder gaat. We zullen el zien. Alleen vertelde de ha al dat het warschijnlijk 6 weken duurt voor je bij de gyn terecht kunt en ik heb nog niet eens een afspraak, morgen er maar zelf achteraan. Maar wel helemaal uper dat het bij jou allemaal super gaat! Kan je al zien dat je zwanger bent?
heey jah gaat goed, met jou oowk? ben vandaag ongi geworden jammer genoeg maar we gaan verder voor de volgende ronde! gr nicole
hoi nicole, nee nog steeds nie ongie,heb net de testen binnen bia internet was wat veiliger dan hier bij kruitvat stonden allemaal bekende achter me, balen dat jij al ongie geworde bent volgende ronde beter succes!
van de foto? was niks ergs.. gelukkig maar.. hoef alleen maar veel fruit en vezels te eten.. en jij knarboor? jij al nieuws?
dan moet je misschien bij de begin pagina kijken daar zijn ook forum voor tienermoeders misschien is er daar wel iemand die jonger dan 16 was..
nope hier niet... Maar wat lynn zegt er is ook een fourm van tienermoeders, daar kun ej misschien vinden wat je zoekt!
onder tienermoeders zit een meid van 15 die is hogzwanger of al bevallen weet ik niet dat wat voor je?