Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ sterretje: ja al 2 testen gedaan beide negatief en nog steeds nie ong

@ lynn: de eerste ronde na de pilstop dus eerst cyclus opgang komen he maar toch zolang je nie ong bent klan je ook niet verder ;)

verder bij de zwangere en niet zwangere alles goed?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hier gaat alles goed.Kleine is lekker druk bezig , doet volgens mij niks anders haha.Strakjes lekker met vriendlief de finale van de gouden kooi kijken ! :D

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hier ook alles prima hoor, weinig bloedverlies meer, alleen nog wat oud bloed steeds, dus mijn hoop is dat mijn cyclus dan ook weer snel op gang komt :D

Vanmiddag al ff zwangerschapstesten in huis gehaald om te kijken of het hcg al uit mijn lichaam is, maar durf nu nog neit te testen, ben bang dat dat nog te vroeg is helaas...

Maar zou stiekem best willen, hoop zo op negatief, dan kunnen we weer aan de slag :)

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ miracle: ja leuk gouden kooi wie denk je dat er gaat winnen?

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik hoop brian of amanda :D:D

Kruip weer snel terug !

6. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    @sterretje08: ik vrees dat het inderdaad nog te vroeg is om uw hcg waarde laag genoeg te hebben voor een nega test...
    Groetjes en sterkte meid!

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo allemaal,

vandaag ongie geworden! ;) dus op naar het volgende ei!

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nou das mooi, op naar je ei.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Dank je meis, ik wacht dan ook nog maar ongeduldig een paar dagen af... Wachten duurt zo lang :(

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wat ist hier stil dames?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja waar is iedereen?

Hier nog steeds aan het duimen voor een nega test aan komende week, we willen weer aan de klus, staan te popelen :p

Sinds van t weekend alleen weer helder rood bloedverlies dus gaat nog niet echt de goede kant op ben ik bang, maar goed we moeten geduld hebben, lichaam moet de tijd hebben om te herstellen!

Hoe is het met jou knarboor, erg teleurgesteld? Of had je er een beetje op gerekend dat je ongi zou worden? volgende ronde nieuwe kansen he, positief bekijken hoor!

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    heey

iedereen die zwanger is gefeliciteerd en iedereen die ongi is geworden veel succes in de volgende ronde!

groetjes nicole

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hoi

ja we hadden er op gerekend dak ongie zou worden,dus niet erg maar toch heb je klein beeje hoop,we zijn gestopt metd e pil en het is nu welkom maar over jaar ook snapie het nog? ;)

14. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    @ sterretje08, ik heb gelezen dat je tot 9 weken na een miskraam een positieve test kan hebben,maar dat je ondanks dat wel weer gewoon kan gaan klussen.
    Lijkt me alleen verwarend als je weer zwanger ben en je weet niet of de test nou echt is of niet.

In ieder geval veel sterkte er mee

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hoi

sterretje: hoe gaat het/?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meis,

Hier ngo steeds op de wachtbank voor een negatieve test, afgelopen woensdag nog een zw test gedaan, maar die was eerst negatief , maar na 10 mijn toch weer licht positief... ga er dus maar vanuit dat tie nog posi is, vandaag een ovu test gedaan, maar die was ook nog heel lichtjes, dus denk dat het hcg nog neit uit me lijf is helaas...
    NOg maar een paar dagen wachten dus!

Verder vloei ik ook nog steeds, maar lijkt sinds vandaag een stuk minder dus hopelijk gaat dat ook snel de goede kant op!

Kan neit wachten op me ei!

Hoe is het bij jou? Vol goede moed aan deze ronde begonnen zeker? Spoor je je ei op deze maand, of wil je gewoon kijken hoe het gaat en op de gok?

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Deel Deze Pagina