@Lindaa ik ken het haha moet hier eigelijk ook nog steeds een hoop dan maar heb vandaag echt seen lui dagje haha heb allen de keuken de wc gedaan en verder ds nog niks nou jah ach morgenw eer een dag @nartas meis je moet niet zo twijfelen kop op morgen of overmorgen weer een test dag verder zou ej ook je ha kunnen bellen voor een bloed test de mijne is er gelukigh heel makelijk in maar jah dat zijn dus niet allemaal dan heb je in elk gevalw el duidelijkheid
okee, ik ga morgenochtend weer testen die testen zijn toch niet zo duur is hij dan weer vaag bel ik inderdaad de ha die is hier ook heel makkelijk... en ik kan het nergens zin in hebben haha heb ik deze week al maar helaas koken en stofzuigen enz moet toch gebeuren
vind het ook wel me evallen pak altijd de apotheekers test wij eten vanavond lekke rmakelijk dat schilt haha moet om 4 uur nog even ergens zijn en ik hoop dat mijn huspup dan ook al thuis is
hey meiden, daar ben ik weer! @natas, spannend meis, vind het knap dat je niet al nog een test gedaan hebt, ik had er allang een tegen aan gegooit om het gewoon alvast zeker te weten! Enne maak je neit druk he, wij zullen gewoon super blij voor je zijn als je echt zwanger ebnt, ik duim nu extra hard voor je! @westlander, gefeliciteerd dat je zwanger bent! Kun je niet wat van die 'er niet mee bezig geweest zijn' aan mij schenken? @ linda, vervelend meis dat je zo moe bent, doe maar ff lekker rustig aan dan, achter de pc zitten bijvoorbeeld
ik wacht rustig af zou nu wel een test willen doen maar heb erg veel gedronken dus zal helemaal geen nut hebben zo las net dat er iemand dikke friet gaat eten mmmmm ook trek in wij eten piri piri vlees in broodjes met zelfgemaakte knoflook haha en moet vanavond nog naar een verjaardag dus zal lekker ruiken
Schiet toch maar een beetje op met die volgende test hoor, mijn duimen draaien nu al over uren, geloof niet dat ik dit nog dagen vol kan gaan houden....
aghh super lief van julie maar wacht toch tot in de ochtend hoe moeilijk ik het ook vind sorry tveeel gedronken nu maar ik ga voor jullie allemaal duimen.. en voel je je al wat beter parels?
ja gaat wel weer beter nu hoor een slaapje doet toch steeds weer wonderen voor een aantal uurtjes, daarna herhalen we het recept gewoon weer haha... Vanmorgen de dokter gebeld, als het vrijdag nog niet over is, krijg ik toch een kuurtje. Nu leef ik op ibuprofennetjes... Net snoepjes voor mij
haha okee maaruh dames ik ga even weer met de kleine spelen ben er einde van de middag anders maby vanavond weer xx
ik had het vorige week zo te poakken nu allen nog een zeer vervelend hoestje die blijft hangen maar idd slaap doet wonderen hoor ik hoop voor je dat je snel beter bent want een keur en zwangerschap is niet zo verstandig en aangezien je bezig bent voor een kleintje en 16 dagen zit kan er al een bevruchting plaats vinden of gevonden hebben
Zo... wakker blijven Parels... Normaal heb ik daar altijd erg in, nu niet dus Denk dat ik nog wel meer slaap kan gebruiken! Dank je voor je oplettendheid Jesske!
Dames....wat een geklets...leuk hoor! Ik ga naar huis en heb wel bijgelezen maar kan nu zo snel niet reageren op alles! Iks preek jullie morgen of vanavond....maar de frieten lijken me ook wat... mjam Ik ga lekker groente soep maken met grote ballen....en pittig...hmmmm! Tot snel!
hallo de red devils zijn er weer percies net zoals vorige maand in een keer zonder dat ik het door had.,,,,, bla bla..maar goed volgens mij op het uur gelijk.. maar weet nu voor volgende keer dat ik echt pas ga testen al ik 1 heledag niett ben geworden///// is niet erg hoor we gaan gewoon door naar de volgende ronde.... ik ga ff snel eten en dan zien jullie mij misschien vanavond.... liefs linda
Haha je banner, is wel grappig zo hoor Lynn, Wel balen dat je ongi ben geworden joh, vervelend! Had je wel getest vandaag dus? (sorrie als je dat al wel verteld had, dan ben ik gewoon een zeef) Wel fijn dat je zo regelmatig bent mnet de vorige keer, dan is dat in ieder geval wel goed op weg! NOu meis, kop op, volgende ronde wie weet meer geluk!
@parels geef niks kan gebeuren ik snap best dat als je al even ziek bent je zo iets hebt van alles behalve ziek zijn en dan is het heel normaal dat ej het even langs je heen laat gaan @lynn meid heel veel succes in je volgende ronden het is nooit leuk om bloed te zien