Hoi hoi Ik vind het heel leuk hoor dat iedereen steeds zo snel reageert, maar ik moest 15 blz. inhalen, dus nu even rustig aan hoor!
ja zit nu op bijna 60 dagen. Maar mijn cyclus is niet duidelijk dit is pas de derde keer dat ik ongesteld moet worden
ik ben er ook weer @ lynn klote zeg dat die stomme duiveltjes zijn gekomen... zzal inderdaad wel een leuk verjaardagscadeau zijn.. dus genoeg klussen deze maand.... net bij verjaardag even snel geweest pfff heb het weer overleefd vriend is samen met de kleine boven even luier doen dan flesje en hup kan ze haar bed in... dus lekker vanavond relaxen languit op de bank laptoppen hier kletsen komt helemaal goed
ben een beetje aan het kijken op mat care maar weet niet hoe dat werkt met betalen zit daar een acceptgiro bij of moet ik dat voor af eerst over maken wantr dat vertrouw ik dan niet zo goed///////////
Ik heb mij matcare besteld. Je kunt dan eerst betalen door je bank aan te klikken en het is allemaal goed gegaan, heb al zwangerschapstesten besteld en ovulatietesten
even gekeken kan je zelf kiezen of geld overboeken enz dus misschien is dat wat... veel mensen hier op het forum doe het met die staafjes en zijn niet duur ook...
drogist is vrij duur. Ik heb ook al van andere gehoord dat zij hebben besteld bij matcare, maar als je dat niet ziet zitten kun je beter naar de kruitvat gaan ofzo