haha okee en wat zitten jullie nu te kijekn?of doen ? iemand nog leuke tips de afvallers vind ik eigenlijk niet zo leuk haha staat nu wel aan en herken me er te erg in hahah
jaja de dokter heft geadviseerd te temperaturen dus dat doen we dan maar. Heb zo'n oorthermometer, maar vind dat niet zo duidelijk
nee, heb niet zoveel....Hoop alleen dat ik zwanger kan raken..Das gek he..Ben nu eigelijk ronde 1 officeel voor bij en begin nu al aan mijn lichaam te twijfelen.. laat staan dat je zo als ik hier hoor of een super lange cyclus hebt of dat het elke ronden niet zo is... weeet niet hoe ik daar mee om zou gaan... vind ik heel moeilijk....hoop niemand nu te kwetsen ben onder tussen de kattenbak aan het verschonen aan gezien ik toch mijn reddevils op bezoek heb....
ga ook zo onder de zonnebank....eet biefstuk en rosbief zalm en brie nu kan het...ben toch niet zwanger maak er voor mij maar een klein feestje van... Ik ga trouwens vanaf morgen de etos zwanger worden pillen eten... wie nog meer.. iemand ervaring?
meis lekker he dan nu al die dingen doen die niet mogen als je zwanger bent... probeer positief te blijven kijk maar naar al die meiden hier en geen ervaring met etos zwanger worden
tis wel rustig in een keer ben er zo van door ga lekker ff zonnebanke en mijn mannetje vervelen want die ligt boven een filmpie te kijken.... en anders zie ik hem ook zo weinig....p
hha okee... ik wil ook lekker onder de zonnebank heb er alleen geen 1 trek straks denk ik maar lekker douche en dan duster aan heerlijk..
was nog ff op etos pillen form hiero aan het kijken... die mensen doen net of da het een wondermiddel is.... Nou ik begin er sne morgen mee en misschien dan wel overmorgen bevallen als dat zo snel gaat.. hihihi
Ik heb die pillen van VSM. Als ik na dit doosje niet zwanger ben begin ik ook maar aan die wonderpillen. Lynn ik weet wel wat je bedoelt hoor dat je aan jezelf gaat twijfelen, maar daar heb je niets aan. Iedere maand heb je 15% kans om zwanger te worden en daar moet je het maar mee doen. Ik denk niet dat je hier veel aan kunt veranderen. Gewoon regelmatig klussen en afwachten
Ik ga even lekker in bad met een boekje erbij en daarna maar even vriendje verleiden, je weet maar nooit...
haha kan je beter eerst je vriende verleiden en dan pas in bad gaan of samen in bad ik ga zo lekker douchen heb helaas geen bad maar inderdaad stil hier zeg.. denk da ik maar snel gaat slapen zo en morgen weer testen dan...
heej dames jullie hebben ook niet stil gezeten weer 2 page`s vol heerlijk he een zonnebank hahah heb er ook een ik ga me eigen ook schandelijk te buiten voor dat ik me ei heb hoor dooor alles te eten en te doen ik wou idd ook gaan kijken voor die pillen heb ook al een hoop reactie aan het lezen geweest hier over zullen we samen met zijn alle op de zelfde dag beginnen haha kijken of het echt werkt lijkt me wel leuk