Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden ik ben ook jong, ik ben 23 jaar en ben al een jaar bezich om zwanger te worden.
    maar ik vind niet dat ik te jong ben om zwanger te worden ik vind het een mooi leef tijd, het voordeel daar van is dat je er dan vroeg weer uit ben en dan kan je nog leuke dingen gaan doen, dat wil niet zeggen dat als je oud ben dat je dat dan n iet kan doen.
    maar het is toch leuk als je kinderen ouder zijn dat ze dan zeggen van ma ga je mee uit, of zo dat is toch leuk.
    ik vraag mijn moeder wel is mee uit en ze is ook nog jong. mijn moeder is nu 47 jaar en kan leuk met haar om gaan en ik hoop dat ik dat ook met mijn kinderen kan doen.
    dat wil iedere moeder denk.
    zo denk ik er over.

groetjes honey

2. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden ik ben ook jong, ik ben 23 jaar en ben al een jaar bezich om zwanger te worden.
    maar ik vind niet dat ik te jong ben om zwanger te worden ik vind het een mooi leef tijd, het voordeel daar van is dat je er dan vroeg weer uit ben en dan kan je nog leuke dingen gaan doen, dat wil niet zeggen dat als je oud ben dat je dat dan n iet kan doen.
    maar het is toch leuk als je kinderen ouder zijn dat ze dan zeggen van ma ga je mee uit, of zo dat is toch leuk.
    ik vraag mijn moeder wel is mee uit en ze is ook nog jong. mijn moeder is nu 47 jaar en kan leuk met haar om gaan en ik hoop dat ik dat ook met mijn kinderen kan doen.
    dat wil iedere moeder denk.
    zo denk ik er over.

groetjes honey

3. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    o sory dat heb ik twee keer gedaan

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey meiden
    ja hoor ook wij hebben ermee te maken gehad. Bewust zwanger toen ik 21 was, mijn man was toen nog geen 19
    Veel negatieve dingen gehoord, van vrienden en zijn kant van de familie....zo erg dat zelfs mijn man toendertijd vertrokken is en zich liet hersenspoelen. Maar daar kwam hij na 4 maanden van terug en nu ben ik 27 hij nog 24 en hebben we 3 geweldige spruiten.
    Vrienden die we toen hadden zien we geen enkele meer, zijn kant van de familie doen ooms en tantes en ja zelfs de moeke (hij is belg) nog steeds een beetje moeilijk maar pech niksvan aantrekken denk ik dan.
    We hebben een leuk groot huis gehuurd, we werken, maar geen enkel kind hoeft naar de opvang dus geweldig toch?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Wat verstaan jullie onder jonge ouders?

6. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Ik ben 19 jaar oud, en wil ook heeeel graag zwanger worden.
    Ik vind niet dat leeftijd eraan verbonden moet zitten, het is hoe jij je voelt en je situaties!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ben 27 en al 3 jaar bezig voor een kleintje...

8. Wij zijn pas net in ronde twee.
    Ik zag op het forum dat er veel 'jonge'(toekomstige) moeders zijn en dacht, dat is leuk voor een topic.

9. djenn

djenn Lid

Jan 16, 2007
    39
    0
    0
    hey,

helaas weer negagetest, op naar ronde 19.....
    alle zwangeren van harte gefeliciteerd....

funnyme: 3 jaar das al een hele tijd. ik hoop voor je dat je gauw een kleintje in je armen mag sluiten!
    houd moed!

en jonge moeders?.......ach wat is oud en wat is jong. qua leeftijd vind ik alles onder de 20 jonge moeders en anders normaal....

liefs

10. krientje

krientje Actief lid

Jan 6, 2007
    181
    0
    0
    hoi hoi

Ik ben 19 mijn vriend 38 verschil in leeftijd maar we houden veeel van elkaar en willen graag een baby we zitten in ronde 5!

Groetjes

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    hej allemaal...
    Ik voel me al een aantal dagen ontzettend misselijk. heb ook steeds wat plekjes in mijn gezicht (heb ik nooit last van) en heb gisteren veel steken in mijn buik gehad, maar voelde anders dan eisprong. Meer als menstruatiepijn zeg maar.
    Dus ik blijf maar op het wachtbankje zitten... meer dan afwachten kan ik niet doen, voor testen is het nu nog te vroeg!

Ik heb trouwens afgelopen zaterdag een heel lef cadeautje van mijn vriend gehad. een schattige baby tutu (balletpakje) met daarop de tekst 'Lets make wishes come true'...
    Zooo lief! Nu maar hopen dat het raak is deze maand.
    Ik zit in ronde 4

12. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    heej allemaal, ik ben een moeder van 19 ;) En mijn mannetje wordt morgen 21, dus ook jonge ouders, toch merk je wel dat veel mensen vooroordelen hebben, maar daar trekken wij ons niets van aan! :D Wij zijn super trots en bij met onze dochter :D ;) En redden het prima :thumup: En gaan nu zelft voor een 2de wondertje O:)

Groetjes Diana..

PS. Succes allemaal \:D/

13. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Pff.. ben gelukkig niet de enige met zo een wens!

14. didi1988

didi1988 Actief lid

Feb 23, 2007
    369
    1
    0
    Hej, ik zie dat je bijna bij je eitje bent, net als ik ;) Succes met klussen, ik ga voor je duimen dat het deze keer raak is.. ;)

Groetjes

15. Niet meer actief

Hai lieve meiden!

Ik heb net even alle berichten doorgelezen! Zo leuk om van ieder het verhaal te horen!
    Ik ben zelf 24 en mn vriend 26. Wij willen heel graag een kindje van ons samen en zitten nu in ronde 9 en begin een klei beetje bang te worden...
    Maar we blijven postitief en houden goede hoop!

Wat verstaan jullie idd onder jonge moeders? Dat is een ruim begrip denk ik ;) Vroeger in de tijd van onze moeders was het niet meer dan normaal dat je op je 20e/21e een kindje kreeg! Ik voel me geen extreem jonge moeder, maar kan me heel goed voorstellen dat meiden van mijn leeftijd zich wel een jonge moeder voelen.
    Het is natuulijk ook afhankelijk hoe de omgeving er op reageert en in welke fase je van je leven zit.
    Als mensen het afkeuren en het niet verstandig vinden, dan voelt het ook alsof je "te jong bent". En als je nog studeert en bezig bent met op stap gaan etc dan zul je waarschijnlijk ook nog erg jong voelen.
    Als je een huisje hebt, een baan en mensen zijn blij voor je en positief, dan voelt het heel anders!
    Maar het is natuurlijk het aller aller belangrijkste dat je er zelf (en evnetueel samen met een fijne partner) helemaal achter staat! En al je liefde zal geven die je hebt! :D

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! [-o<
    En Rachje, je bent echt een topper! ik heb zoveel respect voor jou!

Liefs Malina

16. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hoi allemaal

Ben nu 22 en zit in ronde 2. Van mijn banner klopt niets, de vorige keer dat ik ongesteld werd had ik een cyclus van 45 dagen, maar ik hoop steeds dichter bij de 28 te komen.

Ook ik ben erg jong net als de rest hier. Mijn vriend en ik zijn al bijna 9 jaar bij elkaar en hebben voor de zomer een huis gekocht. Ik ben in oktober gestopt met de pil, maar we hopen rond mei volgend jaar zwanger te worden. Als ik nu zwanger wordt, is het ook prima, maar ik doe nog een studie naast mijn baan en die rond ik volgend jaar rond deze tijd af, kunnen we daarna meteen met zwangerschapsverlof :)

We zullen het allemaal wel zien.

Heel veel succes iedereen!

17. prismeis

prismeis Lid

Oct 1, 2007
    95
    0
    0
    ik ken dat ook.
    de meeste mensen zeggen, over een paar jaar zijn jullie aan de beurt, en dan denk ik...waarom nu niet?
    zij bepalen toch niet wanneer wij eraan toe zijn?
    en dan zie ik ook nog een leuk voorbeeld op tv, een meid die ook 21 is, en al in verwachting van een derde is.
    laat anderen maar lekker zeuren, iedereen voelt het voor zichzelf goed aan, en anderen niet.
    groetjes pris

18. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Laat ze allemaal maar... Als je boven de 30 bent, ben je ineens 'te oud' en zo is er ook een 'te jong'. Uiteindelijk is het allemaal je eigen beslissing en de meeste mensen die er een mening over hebben (en uitspreken) zijn waarschijnlijk gewoon een tikkie jaloers of zo. Niks van aantrekken hoor!

19. djenn

djenn Lid

Jan 16, 2007
    39
    0
    0
    zo is dat!

20. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0