hhahha was goed bedoelt maar als je ziet wat een plek die lijst in beslag neem dit neem je gewoon makelijk op ellke pagina mee zeg maar heb de lijst van mij weg gehaald
04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje 04-maart-kimberly,22jaar,laatste maand pil, 8 maart- Evamariah, 22 jaar, ronde 5, 1ste kindje 15 maart ynn1986, ronde 2, 1ste kindje
OP nieuw dan maar he! Parels, 25 februari, 21 jaar, 13e ronde, 1ste beebje Jessica, 4 maart, 22 jaar, 16e ronde, 2de kindje KImberly, 4 maart, 22 jaar, laatste ronde pil Evamariah, 8 maart, 22 jaar, 5e ronde, 1ste kindje Lynn1986, 15 maart,21 jaar, 2de ronde, 1ste kindje
04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje 04-maart-kimberly,22jaar,laatste maand pil, 8 maart- Evamariah, 22 jaar, ronde 5, 1ste kindje 15 maart ynn1986, ronde 2, 1ste kindje
hhahahha nou als we er allemaal op staan is het allen je eige elke keer aanpassen in dien nodig hoplijk krijgen we snel een nieuwe lijst er bij met zwangeren
jah komt omdat iedereen probeert de ander er bij in te zetten heb de verandering van mij er net uit gehaald nu gewoon iedereen zijn eigen aanpassen en dan volgt dat van eigens op een ander forum waar ik kom doen ze het zo al jaren en werkt perfect
mijn lover voor de kost werken......hihihi..neej die van mijn is accountant maar die moet ook nog steeds studeren...Heb een nert als ventje hij doet de universiteit erbij....Dan kan die zijne titels halen....maar vraag me niet wat het in houd... en ik werk zelf me kids voor de mensen denken dat ik voor mijne lol naar DORA kijk... Waar ik benieuwd naar ben is werk en hoe oud je mennekes zijn... mijne is 24
hah aik ben trouwens de jongste hier onder ons haha mijn mannetje had ik al eerder vermeld doet leren en werken 1 dag p week naar school en leert vor audicien en hij is 22 jaar lekker jogn stel dus maar een top vader
hahaha...Heb dyslexie voor de mensen die mijn taal niet kunnen lezen.... Je moet er gewoon met je eigen fantasie iets bij maken en de letters door elkaar husselen...een soort sportpuzzel hou ik jullie ook onder tussen nog bezig ook.....verveel je je nooit hiero pppppp