Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ook hoor maar bij mij komt het doordat ik te snel wil typen en weet vaak niet of er nou een d of een t achter moet hahah

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    woon al 2 jaar samen en jullie?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    en als we dan toch bezig zijn met vragenuurtje ;) hoeveel kinds hopen/willen jullie?

wij 3 of 4 waarschijnlijk 4 :) nu hopelijk dan 2 met neit te groot leeftijdsverschil en dan over 4 a5 jaar nog 2 hopelijk dan :)

en komen jullie zelf uit een groot gezin of niet? ikke wel hoor :) heb 5 zussen en als het moet nog 4 stiefzussen

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik type hier ook soms de gekste dingen dan wil ik te snel typen en let ik niet op voor ik wat plaats dat is op me beebiesite super erg..

maar ik woon een jaar samen en zijn al 4 jaar samen en 1,5 jaar verloofd :) zaten in ons huis 3 dagen voordat alysia kwam :) net op tijd dus ;)

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje
    04-maart-kimberly,22jaar,laatste maand pil,
    8 maart- Evamariah, 22 jaar, ronde 5, 1ste kindje
    15 maart ynn1986, ronde 2, 1ste kindje
    (/color) 27 februari - Parels - 21 jaar, ronde 13, 1ste beebje [/color]

Ik ben geloof ik niet zo handig hierin :oops: Wil ioemand het voor me doen?

6. 04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje
    27 februari - Parels - 21 jaar, ronde 13, 1ste beebje

lijst naar vooren

ik woon sinds me 18 op me eigen

ik ben zelfs al getrouwd geweest met een jeugt liefde van mij maar heeft niet lang mogen duuren

ik wil ook 3a 4 kinderen als moeder natuur het toelaat

ik ben zelf 18 jaar eenigst kind geweest maar heb nu een broertje van 4 rond lopen

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikke wil er 3 hij 2 en we zijn heel blij als we er 1 kunnen hoe noem je dat maken... genzien de omstandig heden... ik heb 2 oudere broers... de ene is 30 en heeft al 2 kindjes...

8. heb hem al even aangepast voor je

als ej de tekst copieert bij iemand nders de laatste die dat heeft gedaan

dan doe je het celecteren en dan ga je naar kleur en pa je de paarse bv

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    :'( :( ik ben vvan de lijst gehaald :( haha zt me er zelf weer even bij...

13-februari-natasja-19 jaar-2e ronde-2e kleine
    27 februari - Parels - 21 jaar, ronde 13, 1ste beebje
    04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Thnx jesske, kon de kleur niet vinden ofzo... Laten we het er maar op houden dat het vand e koorts komt haha ;)

Ik woon nu iets meer dan een jaar samen.... Ik zou wel 4 kinderen willen, maar mijn vriend, maar 2.... Met 2 zou ik ook al heel gelukkig zijn hoor, maar goed, eerst de eerste maar eens...

11. hahah sorry meis

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ga er weer even vandoor :) even was opvouwen en de kleine op bed leggen :) ben er vanmiddag weer eventjes :)

xxx

13. jah ik ga ook moet er zo weer een van school halen en heb nu nog steeds niks gedaan dus word weer vliegen door het huishouden

tot vanmidag

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Tot strakjes dan meis

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey dames,

Hier was ik weer wat gaan jullie hard zeg...pffff weer 3 paginas lezen......hihi

Even om bij te praten....mijn vriend(verloofde) is 28 en we wonen een jaar samen.....hij is consultant bij een uitzendbureau....wat doen jullie zelf eigenlijk?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bso leidster...18 uurtjes in de week

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar vertel hoe heeft ie je dan gevraagt?

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh ja dat wisst ik lynn....leuk zeg...heb je spw gedaan?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jeps

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh ja dat moest nog he..hihi
    nou hij kwam gister thuis en toen gingen we eten.....daarna vroeg hij of ik zijn overhemd wilde strijken en die lag in de slaapkamer.....ik zag nix liggen dus had zo iets van doe ff normaal...leg alles maar klaar incl. strijkplannk en ik doe het na het douchen wel...,..
    Ben dus gaan douchen en toen kwam ie bij me douchen(doen wij erg vaak)
    En toen bleef ie zeuren over dat overhemd ;) het moest dus onder de dekens liggen volgens hem want die had ie dicht geslagen tegen de kou...voor als we naar bed gingen..... :(
    Nou ik dekbed terug slaan.....en daar lag een grote envelope met erop...skattiewattie!

Wij zouden niet aan valentijn doen want dat wilde hij niet zei die.....nou ik werd dus pissig...want hij deed wel wat en ik mocht niets doen van hem...dus ik gaf hem die envelope terug ik zeg doe morgen maar want ik wil ook voor jou iets hebben anders vind ik het niet leuk..!

Dus ik ging achter de comp zitten en toen hij aangekleed was kwam ie bij me..en gaf de envelope en zei dat ik hem moest lezen...dus naja ik lezen.....enn ik huilen....er stond een heel mooi zelf geschreven gedicht op....en daarin stond de vraag of ik met hem wilde trouwen...toen ging ie op zijn knieen en wilde hij me de ring geven....hihi

Maar ik moest zo huilen dat ik hem alleen maar vast hield dus da tlukte hem de eerste 5 minuten niet...hahahah :)

Toen ik beetje was bijgekomen gaf ie de ring en toen kussen enzo bla bla.....en ja dat was het.....hihi.....

Het mooiste is dat de ring van mijn overleden oma is geweest(haar trouwring) en zij was de moeder van mijn vader die ook overleden is...dus dat is wel heel speciaal......we gaan ook eind volgende week naar frankrijk en dan gaan we hem daar met titanium laten veranderen en kleiner laten maken ed......dus is wel heel speciaal!(voor mij dan he)

Deel Deze Pagina