Ik heb ook spw gedaan maar kon niet echt leuk werk er nog in vinden dus doe nu iets heel anders...maar ik wil ooit weer terug in het spw werk...daar ligt toch mijn hart!
super romantis...nee wij trouwen gezellig op maandag morgen en hij komt niet meer met een aanzoek hoor hebben het eral zo vaak over gehad hoe we het willen doen..... Maar kei leuk zeg.....en je gaat naar frankrijk.
Ja we gaan naar frankrijk een weekje op vakantie...met me schoonfam. ivm 30 jarig huwelijk van zijn ouders! EN ik ben nu dieetconsulent bij een dieetcentrum...ook wel erg leuk en met mensen werken...maar vind e plannen schrijven bij kinderen met een beperking zo gaaf...en dan een behandel plan ed....zoeken naar oplossingen...dat vind ik zo leuk! En ja kinderen ben ik gewoon gek op! haha
nee ik heb eerste spw3 kinderopvang gedaan. vervolgens na deze studie heb ik 4 maanden de opleinding spw4 woon en activiteiten begeleiding gedaan. die opleiding vond ik geen reet aan dus ben maar gaan werken en dat doe ik nu al een hee jaar...maar werk niet zoveel...
Hey maa rop mandag ochtend kun je ook super tof trouwen met een leuk feest erna....misschien gebeurt het ook wel zo bij ons...maar hij is erg ouderwets soms...hij wil echt dan een keer de vraag stellen op een mooi moment ed....maar veel vrienden van ons doen dat helemaal niet hoor...zoals die goede vrienden van ons die hebben een datum geprikt en geen vraag ofzo...die praatte er al zo lang over....dan hoeft dat ook niet...toch?
ik denk ook dat als ik dadelijk kinderen heb dat ik stop met werken en dat ik daarna weer naar school ga... iets heel anders ga doen maar wat weet ik nog niet...
Ja ik ga ook nog wel een deeltijd opl. of cursus doen om iets verder te komen.... Ik vind kinderpsygologie ook erg gaaf! Ik ga trwns even koekjes bakken voor mijn mannetje...hartjes...voor valentijn!
nee dan hoeft dat niet...maar is wel leuk...officeel... wij gaan dan leuke dingen doen met familie en vrieden zoals paintbal en andere active dingen en daarna lekker uit eten....maar geen feest wij zijn geen feestbeesten..al denken sommige mensen daar anders over...
wahahahha. nee wij doen niets met valentijn mijn vriendinnen komen vanavond langs....Ben ondertussen mijn huisje aan het doen....
Hey allemaal, Hier nog een jonge moeder to be. Ik ben zelf nu 22 en inmiddels 9 weekjes zwanger. Ik ben 17 september uitgerekend. Momenteel studeer ik nog, maar ik zal in juli mijn dilpoma behalen. Ik ben inmiddels bijna anderhalf jaar getrouwd met mn mannetje. Hij is 27 en werkt fulltime. Wij hebben altijd al jong ouders willen worden, ondanks dat het volgens vele zo sonde is om nu al aan kinderen te beginnen. Hopelijk mag ik hier gezellig meelezen en schrijven ondanks dat ik al zwanger ben! Groetjes, Ingrid
hoi hoi Ik ben 25 jaar en ben nu 2 jaar bezig voor een kindje...Tja dat er mensen zijn (oude) die zeuren dat je moet wachten nou dat vind ik de grootste kolder! Maar moet wel zeggen sommige meiden zijn wel heel erg vroeg erbij hoor bv met hun 18de al! Ik was sinds mijn 16de al seksueel actief,maar gebruikte gelijk de pil!En mijn Exen moesten altijd een cd omdoen! Ik ben blij dat ik niet zwanger ben geworden toen ik erg jong was (want de jongens die ik uitkoos PPFFtt hahahaha)
zo ben ik weer kleine slaapt.. was opgevouwen en had zo honger dus nu even cracker eten en achter de laptop... owww en wat lief zeg hpe hij je ten huwelijk heeft gevraagd super lief mannetje heb jij zeg.. super romantisch.. ik ben in turkije ten huwelijk gevraagd was toen 1 a 2 maanden zwanger en ik doe niks ik ben huismama dat is ook heel wat
gezellig allebei en natruurlijk mag je mee klesten ondanks dat je al zwangerbent waarom niet GEFELICITEERD puzzcat24 vul ook gezellig je lijstje in bij ons en klets gezellig mee......
wou dat ik huismama was want dat betekende dan dat ik ook keintje heb rond lopen... ik droom al heel lang van baby's wilde eigenlijk al toen ik 19 was en ging samen wonen..ventje niet..die moest eerst zijn studie zover afzien te krijgen...anders was het teveel en we woonde toen nog in een appartement die moest eerst verkocht worden...Nu hebben we een leuk rijtjes huis met tuin en mijn ventje hoeft alleen nog maar scriptie