vind ik moeilijk om te zeggen....weet het niet... zou wel gewoon kunnen...maar als ik 3 middagen blij werken dan ben ik er tussen uit..Zijn moeder en mijn moeder willen oppassen...Weet je ik kan me nog zo moeilijk voor stellen om zwanger te zijn laat staan moeder....
voel me eigen zals ik me altijd voel soms buikpijn soms rugpijn heb hoofdpijn maar aghh niks wil wat zeggen... bij aysia dacht ik 3 maanden lang terwijl ik wist dat ik zwange rwas dat ik og zou worden dus ja ik wacht rustig af
Was ik weer.... Gezellig meiden...kom lekker mee kleten...dat betekend alleen wel dat je vaak na een uurtje al 3 pagina's meot terug lezen En gefeliciteerd Dreames.... Stoppen met werken..ja dat zou ik heeeeeeeeeeel graag willen...als ik dan mama was he..maar waarschijnlijk heb ik ook maar 1 maand na mijn bevalling om lekker met me kindje te zijn omdat ik een eigen zaak heb ongeveer.....
Nee ik denk het niet...maar ik kan wel mijn kindje dan mee nemen waarschijnlijk...! dat is dus wel fijn.... ik duim ook voor je natasss....wanneer ga je testen....?
ik ga op zijn vroegst nu pas weer een zondag testen en dan doe ik een digitale.. maar ik kijk het nog even aan weet het even niet meer en misschien wacht ik nog een week maar wat voor werk deed jij ook alweer avamariah?
04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje 04-maart-kimberly,22jaar,laatste maand pil, 8 maart- Evamariah, 22 jaar, ronde 5, 1ste kindje 15 maart ynn1986, ronde 2, 1ste kindje 23 februari-sandra/puzzcat-25 jaar-ronde 15- first beeb! 27 februari - Parels - 21 jaar, ronde 13, 1ste beebje Nu maar hopen dat ik het goed gedaan heb
Ik ga voor je duimen en voor jullie allemaal natuurlijk dat jullie ook snel zwanger zijn! Ik vond die digitale testen ideaal. Ik had s'ochtends eerst een gewone gedaan, maar wij kwamen er niet uit of er inderdaad een streep was of dat wij die gewoon wilde zien. Dus snel een digitale gedaan en die was heel duidelijk!
13-februari-natasja-19 jaar-2e ronde-2e kleine 27 februari - Parels - 21 jaar, ronde 13, 1ste beebje 04-maart-jessica,22jaar,mvdanischa,ronde16 voor2e kindje 04-maart-kimberly,22jaar,laatste maand pil, 8 maart- Evamariah, 22 jaar, ronde 5, 1ste kindje 15 maart ynn1986, ronde 2, 1ste kindje deze moet je hebben