ik ben weg......Niet te veel kletsen he anders moet ik zo veel lezen... (geintje)..Ik ben er vanavond heel laat misschien even om bij te lezen en anders morgen weer....fijne dag iedereen Natas ik ben aan het duimen... DOEI DOEI
Ja omi opi of nana als oma ofzo....mijn moeder vind het niet erg omdat ze zich niet echt oma voelt zegt ze...dat doet ze pas als ik kinderen heb... Toch denk ik dat het haar in het begin wel een beetje raakte maar ja....het is niet de keus van haar....het is de keus van de kinderen en de kleinkinderen...!
jaa dat kan ook allemaal... hier is het gewoon opa en oma bij iedereen.... alleen de vrouw vijn mijn schoonvader noemen ze geen oma dacht ik want die is 36 jaar.. en die zie ik ook niet als oma van me kleine want ze gedraagt ze zich ookk niet en voelt ze zich niet enz... dus ja allemaal eigen keuze
oww ik gaat weer ffies staat er 1 te dansen boven en mama te gillen dus ben er zo weer ga haar even brood geven damens lekker kletsen iemand nog leuke ideeen?vragen?verhalen? of iets op te biechten ? hahaha
Hey hey hey! Ik ben nieuw hier en ben 20. Eind dit jaar ga ik samenwonen bij mijn vriend, we zijn nu 1.5j samen. Als we eenmaal gesetteld zijn ben ik 21 en dan gaan we stilletjes aan proberen zwanger te worden! Ik wilde altijd al jong mama worden, ik heb gewoon een groot moederinstinct denk ik.. Nu studeer ik nog (gecombineerd met werken), maar in juni stop ik en ga ik werken. Leuk dat er zoveel jonge (bijna-)moeders zijn hier! Ik duim voor jullie!
heeyzz welkom,, gezellg haha en ik blijf gewoon de jongenste hier tot nu toe grappig heb ik nooit gemaakt dat ik de jongste bent maaruh dames even vraag roken jullie? slikkej jullie foliumzuur ? ik zelf ben gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was... heb daarvoor ruim 4 a 5 jaar gerookt een pakje p dag want jullie zijn althans sommige al inronde 13 a 16 slikken jullie dan ook al zolang foliumzuur?
Een naamgenootje zie ik Nee ik rook niet en ik ga pas wanneer we écht beginnen foliumzuur nemen Uiteindelijk moet je het echt pas nemen vanaf je zwanger bent. Dat hebben we toch geleerd op school (ik heb vroedkunde gedaan). Ze raden wel aan dat je het moet innemen vanaf dat je zwanger wil worden maar idd dan kan je lang bezig zijn soms, niet dat het kwaad kan
goedemidag dames hier ben ik weer mensen kinders toch wat hebben jullie je best gedaan ik heb nog niet alles terug gelezen dus hoop dat ik niet al te veel heb gemist leuk zeg weer een nieuwe mama er bij altijd gezellig ik slik al folium zuur sinds we bezig zijn voor een 2e je kan het maaar al in je systeem hebben zitten @evamarhia wat heeft hij dat leuk zo in elkaar gezet zeg echt super helemaal mooi dat hij je de oude trouw ring van je oma gaf dat maakt het dubbel zo speciaal ik zit nu bij me schooonmoeder danischa is lekker tv aan het kijken tweenies
Hey dames, Was ik ook weer......moet even klagen...heb net heel netjes de vloer gedweilt....zitten er nog allemaal vlekken op...bah bah bah...moet ik eht zeker nog een keer doen....jakkes! Welkom Tascha! En ja ik slik nu foliumzuur vanaf 1 jan 2008! en sinds dien ook gestopt met roken!
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 27 feb: Parels (ronde 13) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16), Kimberly (ronde 1 vol.mnd) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Wat vinden jullie hiervan?
en nu moet er straks nog staan dat er vbeeel dames in maart of zelfs nog 2 in feb zw zijn he! dus klussen dames!