Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Heerlijk is dat he, alles gedaan en gewoon ff lekker kunnen genieten van niets doen, alleen maar gezellig babbelen, lekekr tv kijken of lekker luieren, mmmm

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog ff volhouden natas, misschien weet je binnenkort meer! We duimen nog steeds voor je, zolang je nog niet ongi bent, is er hoop!

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelijk nog ff een vraagje meiden, kan het zijn dat als je geen posi ovu testen krijgt je gewoon helemaal geen eisprong zou hebben? Of wil dat niets zeggen?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha is zeker nog hoop :)

en bleeehh iemand nog meer de kooi aan het kijken? wat word er daar toch veel gen*ukt niet normaal... schaam je eigen tog rot als je daar in zit en dan dat lekker heeel je familie en iedereen ziet met wie je lekker lig te klussen ;) haha

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry kan ik je niet mee helpen....
    misschien als niemand het weet even de vraag stellen in een topic waar iedereen die dingen gebruikt :)

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ja hey...ff volhouden natass....

En parels....als je geen posi ovu test hebt voorheel erg lang....moetje wel echt heel lang die testen doen....want stel je hebt heel laat een eisprong of juist heel vroeg....maar als je elke dag ovu test doet van begin cyclus tot eind cyclus tja dan weet ik het neit hoor...dan kan het wel dat je geen eispron hebt gehad denk ik!

Moet je denk ik na vragen aan je huisartss...maar hoezo dan?

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat doe ik waarschijnlijk ook nog wel, maar wilde het eerst ff aan jullie vragen...
    Jullie zijn toch de geluks meiden hier, dus wie weet hadden jullie wel een leuk antwoord voor me klaar staan :p

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Nou dat is dus wat ik denk...ben je bezig met ovu testen dan?

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ben nu al vanaf dag 7 aan het testen, maar zijn geen van alle nog positief geweest, terwijl over al staat dat dit allang had moeten zijn volgens de boekjes... Kan in principe nog twee dagen hoor, dan is er nog genoeg tijd voor een eventuele innesteling, maar begon me gewoon van alles af te vragen, omdat ik nog steeds geen posi had, dat het misschien wel komt dat ik nog neit zwanger ben omdat ik helemaal geen eisprong heb dan...

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik moest ook op een bepaalde dag mijn ei hebben maar ik kreeg 6 dagen later mijn ei....dus nooit uitgaan van banners en calculators die geven een standaar berekening aan...maar je kan veel later je ei hebben en maar 10 dagen daarna bijv je ongi....het verschilt heel erg per persoon!

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat kan inderdaad....
    of je hebt een langere cyclus zie dat je er 1 heb gehad van 3 dagen dus misschien is dat nu weer... als je deze hele maand geen eisprong heb gehad zal ik even de ha bellen... misschen duurt het inderdaad daarom wel zo lang

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik vind de kooi zooooooooo stoer!Echt ik zit echt op de punt van mijn stoel!hihihi En die claire wat een doos hahahah

Maar we hebben allemaal wel eens een "foute" man gehad ja toch?Maarre lang niet allemaal dat we alles gezien hebben hoop ik dan...

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat weet, is soms alleen lastig om heel positief te blijven, en dan ga je toch zoeken naar iets en nu ik nog steeds geen posi test had, ga ik hier over na zitten denken, heel stom, maar doe het toch.

Ik meot gewoon nog ff een paar dagen afwachten, maar duurt zo lang...

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha sorry ik heb geen 'foutman gehad )
    ben een lieverdje :p dit is me 1ste en ook laatste vaste relatie hiervoor wel vriendjes gehad maar dan ALLEEN mee gezoend ;) haha

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meis wachten duurt inderdaad lang.. vervelend he al die onzekerheden.. waarom kan het allemaal niet wat makkelijker vind je ook niet?

maar blijf nog even de moed erin houuden meid ... :) ik duim dat je snel een positieve test heb! dan wel flink klussen he :)

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh jee over foute mannen....haha!

EN parels ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt en vind het ook echt niet gek!
    Maar je weet het nog niet zeker....maar als je nog 10 testen hebt zou ik door tessten tot je een ei vind of tot je ongi....en als je geen ei vind idd naar je huisarts gaan!

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ja we kunnen er nu weer tegenaan! Hopelijk heeft het nog nut deze maand! En zoals je zegt, als ik er geen opspoor ga ik gewoon ff na de ha, moeten we misschien toch maar eens over na gaan denken als het nog langer gaat duren... :(

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja inderdaad.... maar meis blijf moed houden hoe moeijlijk het ook is.. misschien wel lange cyclus... kmt allemaal goed meis ik duim voor je (L) dat je snel je ei vind :)

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ik heel ff

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik duim ook voor je....en zie je eigenlijk maar 1 streep op die testen....of nog een licht streepje?

Deel Deze Pagina