heb ook gdk op achter grond en ook nog nooit een foute man gehad mijn lover is ook de eerste en de laatste voor mij.... Heb trouwens heel lief bos bloemen gehad.....wat een liefde he....en dat alweer 7 en een half jaar.... ga zo ff mijn grodijnen op hangen die heeft mijn tante omgezoomd....
Dan duimen we allemaal voor elkaar, fijn zo! Vind het echt fijn om zo ff bij elkaar je hart te kunnen luchten! Jullie zijn top!
vind ook fijn zo .. heerlijk... heb ik toch nog soort van vrienden die je verhalen en gklaag in willen horen en die voor je duimen en mee leven voelt fijn thnx meiden
Hi hi...even een lekker smeuig verhaal misschien...ik heb wel een fout vriendje gehad en kwam er na 3,5 jaar pas achter......hij gebruikte coke....dus...hihi! Maar nu een hele brave gelukkig Maar ik heb er dus maar 2 gehad.....en dat was zelfs niet de planning....
ja...hihi,,, met iedereen alles goed? Heb ff flink wat bi jmoeten lezen.... Ik had nog zo ge zegt NIET TE VEEL KLETSEN pppppp maar fijn dat iedereen het hiero goed kan vinden...my too....
Nee dat is het vreemde ze blijven precies het zelfde van kleur, zo heel vaagjes... Maar er zit altijd lh in je urine, dus opzich zou die altijd wel heel vaag kunnen zijn denk ik...
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16), Kimberly (ronde 1 vol.mnd) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 16 September 2008
Ja het kan inderdaad parels...ik bekijk mijn testen ff ok...kom zo bij je terug ff kijken hoelang die van mij licht streepje bleven!
Hey meiden ik ga ff gtst kijken, daarna ben ik er nog wel weer ff denk ik! Tot strakjes, niet te veel beppen hoor, anders moet ik zoveel bij lezen he haha Knuffels voor jullie allemaal!
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (na 1ste ronde) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16), Kimberly (ronde 1 vol.mnd) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008
wil me nergens mee bemoeien maar dit lees ik nette Bij de drogist zijn testen te koop die de dag van de eisprong kunnen berekenen: de speekseltest en de urinetest. Uit onderzoek van het Academisch Ziekenhuis in Nijmegen is echter gebleken dat de speekseltest absoluut niet betrouwbaar is: slechts in de helft van alle gevallen geeft deze test de juiste uitslag. De urinetest daarentegen is een stuk betrouwbaarder, maar ook niet voor honderd procent. Beide testen meten de hoeveelheid luteïniserend hormoon (LH) die via het bloed in het speeksel en de urine terechtkomt. Vlak voor de eisprong produceert je lichaam grote hoeveelheden van dit LH-hormoon. De testen geven dat moment aan. Helaas geldt ook voor deze testen: ze hebben alleen zin als je een heel regelmatige cyclus hebt.
@ parels: ik heb 7 dagen een heeeeeeeeeel licht streepje gehad en toen helemaal geen streepjes op 1 test..en daarna 2x 2 dikke strepen!