Daar ben ik dus zwanger door geworden.... EN meiden ik kan het plaatje niet meer vinden...klopt de lijst wel tot nu toe?
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (na 1ste ronde) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008
Jongen mijn plaatje doet het niet meer...sorry...heb me best gedaan! Ik ga heel ff bij me mannetje zitten...tot later of morgen...kus
Echt waar? Zo je weet niet hoe blij je me nu hier mee maakt! Dat lucht echt heel erg op voor me, dank je wel voor al je moeite eva! Dus dit kan ook
7 dagen achter elkaar, waarvan die van vandaag echt helemaal mini verkleurd is... de rest is eigenlijk allemaal gelijk. Maar voor een positieve moet je dat toch altijd duidelijk kunnen zien aan een echt duidelijke tweede streep?
hihi ja klopt...ik heb je net gepb-t....! Als je een ei hebt of krijgt dan word ie een stuk donkerder....ik had mijn eerste posi test op dag 18 ipv 12 dus het zegt niets....en ik heb 2 posi testen gehad...wilde voor de zekerheid de dag erna ook proberen en die was dus ook dikke streep dus..alles kan nog bij jou meissie!
sorry ben ik weer meiden me ma belde en heb ik lang aan de telefoon mee gehangen en daarna nog even met vriend bijgepraat want die had net de buurman gesproken dat er een kleine is geboren.... en of hij het weekend wil rijden met ophalen dus ja ... en hebben even staan praten over jeugdzorg enz bij hun dussss nu ben ik er weer vriendlief gaat playstationen dus ja zo verder nog iemand wat te lullen oohh en volgens me ma ben ik zwanger haha ik hoop dat ze gelijk heeft... en trouwens gekke vraag misschien hebben jullie goede vrienden? of niet? want je hoort vaak als je samen gaat wonen of kinderen wilt dat ze je laten vallen.. hier namelijk ervaring mee...
Thnx, je beurt me echt op hier mee, ben ik toch nog wat gezelliger voor mijn vriend als hij zo thuis komt van zijn werk haha.. Er is werk aan de winkel dus dat moet ook wel Nogmaals je kunt me niet gelukkiger maken op het moment! Hou jullie natuurlijk op de hoogte van de testjes!
Nou natas gelukkig gelooft je moeder erin dat is fijn! Maar hier nog niet echt ervaring mee dat mensen je laten vallen om samen wonen, contact met vrienden die alleen zijn word wel anders vidn ik maar dat komt ook omdat je leven natuurlijk heel erg veranderd. Verder weet niemand het dat we kinderen willen en ook bij onze vrienden nog geen kids dus heb daar eignelijk gelukkig geen ervaring mee Maar vrienden die dat doen, zijn geen echte vrienden hoor, die kun je dan maar beter kwijt zijn@
nee nee madam, ik ga dan ook zo afscheid nemen, maar is zo moeilijk om weg te gaan Moeten jullie ook niet zo gezellig zijn!
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (na 1ste ronde) ? feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008 [/quote]
Mijn buik is opgezet en aan het borrelen, zou ik nu dan toch eindelijk ongesteld worden, of zijn mijn darmen een beetje van slag?
Ja die baalde flink dat ik ziek was haha! Nou dan ga ik nue cht, tot morgen, natas, zoek de niet op he, ik verwacht morgen een 3 dagen overtijd te zien! Fijne aaf verder allemaal! Dikke knuffel van mij
haha meis ik hoop het... volgens me vriend en ma ben ik zwanger me ma riep al ik wil meer weten wil cadeaus kopen maar ik verwacht er niet teveel van al teveel tegenslagen gehad zo in het leven... en suhe ben benieuwd wat het is.. lijkt me raar zooalng overtijd te zijn ... alles komt goed meigen blijven hopen en succes met klussen haha ik ben pas erg hebben eht deze maand zovaak gedaan dat ik al een tijdje geen zin heb zielig he
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (ronde 1) ? feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008