Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    kika en suhe wat is jullie nod datum?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wat een stilte weer ;) wat is iedereen aan het doen? haha ik zit tv te kijken en te praten over de buren hier heb er gemenge gevoelens over :)

en parels is klussen ;) en wat is de rest aan het doen?

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey hey,

Suhe en kika hebben geen nod datum en ik heb heeeeel erg me best gedaan op de lijst... :(
    Ik kon het plaatje alleen niet goed krijgen...sorry!

En parels aan de klus nu hupsakee...

EN natassssie...ik had het net over je met mijn mannetje...en die zei dat als 2 mensen op 2 testen 2 streepjes zien dat het dan wel goed zit dus wij geloven er ook in ;)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ola

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    iemand hier... mijn haartje zijn weer mooi geknipt.....

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja ikke wel ...hoi hoi.....

Nieuw kapsel of......gewoon ff bijgeknipt!
    Ik ga me haar laten groeien........jij had ook lang haar toch?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja mijn puntjes zijn geknipt mijn vriendintjes waren er ff.....

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er ook ff ;) heb me dronken buurman opbezoek pfff wat een man ;) zijn vrouw is net bevallen althans vanmiddag gedoe horo :)

maar fijn nog meer mensen die in me geloven.. pff doe zowiezo zondag een test :) ik laat alles weten :) leuk zeg dat iedereen het zo over elkaar heeft :) haha vind dit echt fijn.. leuk al die steun bij elkaar :)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey natas jij had het net over vrienden ,,,, heb er wel een aantal maar zijn niet de meest geschite personen om over baby's te praten.. (niet verkeerd wat ik nu ga zeggen) wonen nog thuis en zijn met andere dingen bezig... heb wel vrienden die kinderen hebben maar die hebben weer andere op vatingen.... dus een collega tje van mij die is ook te gelijk begonnen om baby;s te maken.. dus daar smiespel ik elke ga mee op het werk... maar gaan binnen kort iets afspreken om er voluit over te kunnen praten......hijgende collega's in je nek.... is ook niet leuk.... snappen jullie mij....

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik snap je helemaal hoor meis :) wel fijn dat je in ieder geval lekker dat je een collega heb waar je fijn mee kan praten :)

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben weg.....ben er morgen weer doei doei... fijne avond iedereen en tot mergen........doei doei doei slaap lekke,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekke,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekke,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekke,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker,slaap lekker

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    en toen bleef ik nog maar alleen over :(:(:(:(
    denk dat ik dan ook maar moet gaan :(
    pfff ben beetje moe van de buurman ;) haha...
    een apparte man en apart gedoe allemaal zeg...
    maarjah ga zo ook me bed maar eens opzoeken :)

dan alvast als er niemand meer is en ik alleen nog ben WELTRUSTEN en slaap lekker :)

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik ben er nog! of ben jij nu ook wel natasss

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Dat van die buurman ben ik wel erg benieuwd naar...als mijn kerel zich zou gaan bezatten na mijn bevalling draaide ik zo zijn ballen eraf...pff dat doe je toch niet!
    Maar er zich vast een heel verhaal achter en ik ben reuze benieuwd!

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaha....

zal een heeeeel lang verhaal proberen kort te maken....

het begont al toen wij hier kwamen wonen waren ze uit elkaar omddat ze veel ruzie hadden... toen na een paar maanden is ze weer bij hem komen wonen.. we waren al gewaarschuwd het zijn asos eb blablabla nou ik dachtt nou zal het wel merken dan...

dus na een paar maanden begon het ja hoor veel gillen tegen elkaar sleogen elkaar... neit normaal en ze hebben nog een dochter van 3 of 4... dat kind kan alle vloek woorden die erzijn en gilde ook altijd die zag altidj haar vader dronken enz.. en roken wat ze doen niet normaal!... veel ruzie hadden ze gewoon.. op een gegeven moment paar keer politie bij huhn en heb zelf ook paar keer gebeld kinderbeshcerming zit er ook achter enz...

toen raakte ze dus zwanger heb haar zelfs nog horen schreeuwen tegen hem je bent een moordennaar want je stomp me in me buik enz... nou echt waar om gek van te worden!

toen 17 november heeft eindelijk na een onwijs lange tijd de kinderbescherming ingegrepen heb zelf vaak gebeld naar de politie ook enz want niet normaal die 2 vermoorden elkkaar gewoon... dus 17 november na lang dus eidnelijk dat kind van 4 jaar oud huis geplaatst.. niet normaal loeiende sirenes in de straat denk 9 autos voor de deur omdat die vent door het lint was gegaan! enz enz...

kind nu dus uit huis en hun bleven samen hebben nog vaak ruzies gehad enz..

dus ik dacht vorige week nou laat ik eens belangstelling tonen en vragen hoe het is enz enz... dus nou kwam hij vanavond aan de deur vertellen me vrouw is bevallen van een dochter 2 weken te vreog enz... dus toen was hij nog nuchter maar me vriend had zijn verhaal bij de deur aangehoord want ja wil toch niet teveel contact met die mensen.. heb ze wel in de gaten gehouden eerts vanwege hun kleine..

dus toen rond half 10 keam hij weer had hij fotos uitgeprint en laten zien dus ik dach tnou kom dan maar even binnnen.. en pfff man man man wat stink die vent weer naar de alchohol zeg.. zijn vrouw lilgt in eht ziekenhuis 2 weken te vroeg beavllen en hij zit zich lazerus te zuipen niet normaal... dus even zijn verhaal aangehoord van dat de kinderbescherming zo fout is enz... en dat hett allemaal neit klopt dat ze alleen wel eens ruzie hebben meer nie! nou niks van waar natuurlijk want zijn vrouw heeft zelf ook vaak zat 112 gebeld..! dus ja,,, ik toch met mijn stomme kop medelijden met die vent en gewoon hier denk ik een uurtje binnen gehad.. nou net was ik dus die dronke kop zat en zeg ben moe ga naar bed toe! dus ging hij weg...

maar echt neit normaal hoe die man is! pfff dat kind wat nu geboren is krijgen ze 3 maanden op proef zal maar zeggen als het 3 maanden goed gata mogen ze het houden! ik hou me hart vast ga ze echt waar in de gaten houden en dan toch tegen mijn ziin in beetej contact mee houden! want niemand doet er wat aan dus moet ik toch de 1ste zijn....

in ieder geval waarom ze nog bij elkaar zijn? geen idee! echt typische mensen... niet normaal meer! ben benieuw wat ervan moet komen.. o hij voreg ook nog of mijn vriend overmorgen naar het ziekenhuis wil rijden om de kleine en zijn vrouw op te halen.... me vriend heeft nog geen ja of nee gezegd want denk ddat we het niet doen... toch beetje afstand houden maar hou ze wel in de gaten..!

sorry voor het lange verhaal maar vind het echt erg.. die vent die dronken rond loopt ! en zielige verhalen ophangt bah!

zo dan weten jullie weer wat van me buren ;) haha geen pretje in ieder geval

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo te zien nu iedereen weg... dan ga ik ook maar naar boven toe :) morgen kletsen we weer verder :) zie dat me verhaal erg lang is geworden heb het nog zo kort mogelijk geprobeert te houden want als ik wil kan ik er boeken over schijven over dei vent! haha maar doe ik niet....

iedereen fijne nacht en knuffels

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ben er nog ff...Wou je vertellen natasssie dat ik geen vrienden heb Helemaal niks...Mijn vriend is mijn enige maatje in mijn leven....
    Ik had een hartsvriendin maar die was zo radicaal tegen het krijgen van een kindje dat ze de uitspraak tot zich nam : Je kiest voor een kindje of voor mij! Hahaha Geloof mij de keuze was snel gemaakt whhaha

Lekker slapen ieders!

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Zo herkenbaar!

ff voorstellen :D

Ik ben Samantha 22 jaar en woon samen met Otto 27 jaar. Sinds 1 jaar zijn we bezig voor een klein wondertje. Helaas tot nu toe zonder succes. In December 2006 is er bij mij PCO ontdekt, maar bij mijn vriend is alles in orde (heeft zelfs al 1 zoontje rondkruipen).

Inmiddels heb ik 4 miskramen gehad en ben nu weer vrolijk 8 dagen overtijd.

Toen ik mijn vrienden vertelde dat ik ging samenwonen zijn er al een heleboel afgehaakt, maar nu we ook nog eens bezig zijn met kinderen is er bar weinig over gebleven behalve msn contact.
    Best hard om van een ontzettend sociaal leven naar een totaal niet sociaal leven te gaan.

Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet de enige jonge "vrouw" ben die een kinderwens heeft :D

Groetjes,

Sam

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    goede morgen allemaal,

zo ben ik weer vriendlief is naar school.. kleine was ook vroeg wakker dus ik ook...
    ik natuurlijk weer eigenwijs en had nog 1 test liggen ds weer proberen.. dus ik 5 minutenen wachten en na heeeeeel scheel kijken zie ik toch weer die vervelende vage streep weer erg vaag maar 1 minuut later was hij hetzelfde als de andere 3 testen... ga er nu dus vanuit dat het een indroogstreepje is, staat op de testen na 5 minuten niet meer aflezen dus ja.. ik wacht af en ff een cb kopen :)

verder allemaal lekker geslapen? haha ik beetje lang aan die stomme buurman moeten denken.. pff weet het niet meer

en sam welkom gezellig :)

en vrienden ja haha ik heb ze ook niett :) ik zeg altijd maar mijn moeder is mijn beste vriendin :) heb veel problememn gehad met haar in de pubertijd maar nu kunnen we niet zonder elkaar. ...
    ik heb 4 jaar lang een hele goede vriendin gehad wisten alles van elkaar zouden samen gaan wonen enz enz de echte vrienden dingen :) nou oen kreeg ik een vriend begont ze al je laat me nu toch niet vallen he? dus ik trapte erin en was elk weekend nog bij haar.. vriendlief was dat zat op een gegeven moment dus gingen we ookv aker samen leuke dinngen doen... ja vond ik ook veel leuker...
    nou en toen gingen we vaker samen weg trok ze al naar een andere toe en ja toen raakte ik zwanger nouu echt waar dan hoor je er geliijk niet meer bij.. ja ik stopte met roken ik dronk niet meer! nou dan kan je oprotten.. toen ben k bevallen van niemand wat gehoord en toen belde die beste vriendin dus ik dacht kom maar langs dan wie weet... 1 keer langsgeweest en waarom ui nieuwsgierigheid! hoe het huis enz eruit zag! nou nu trap ik er niet meerr in ik zeg maar echte vrienden bestaan niet! ik heb nu een gezin en dat zijn mijn vrienden heb verder niemand nodig :) ja jullie ! ;) haha in ieder geval als ik die muts tegen komt zeg ik ho en dag meer niet! bij mij hoeft ze in ieder geval niet meer aan te kloppen :)

zo ik schirjf wel alnge verhalen haha ;) en dat op de vroege morgen :) lig in ieder geval nog lekker in me pyama en duster heerlijk :) haha

verder met iedereen alles goed? parels nog goed geklust ;) haha

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    maar sam heb je al een test gedaan ?

Deel Deze Pagina