Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Hey hey...goede morgen...

Welkom Sam!
    Vervelend dat het al zo lang duurt bij jullie ik hoop dat je snel kan zeggen dat je een mooi kindje in je armen vast houd wat helemaal van jou is!

En natasss...dikke sensatie bij jullie buren dus!
    Haha wel erg hoor ik zou me helemaal op zitten te vreten.....maar goed!

Over goede vrienden...ik heb maar 1 echte beste vriendin en dat is Roos...zij zit op het moment in Afrika met haar man.....al 5 maand en ze komt gelukkig eind feb weer terug!
    Ik dacht nog een andere vriendin te hebben maar die heeft me echt geburikt en zo ontzetten veel gelogen en gestookt tsja...die heb ik dus vorige week aan de kant gezet......ik had eigenlijk alleen nog wat vaag contact met haar vanwege haar dochtertje....die ken ik al bijna 3 jaar...vanaf dr geboorte en daa rheb ik gewoon een band mee....maar ja daar moet ik me even overheen zettten!

Verder heb ik wel gewoon leuke meiden waar ik mee klets en ook leuke kerels om mee te klooien op de tennisbaan(;)) maar mijn mannetje is toch wel een hele lieve vriend ook van mij....en ja jullie vind ik ook echt greweldig....gister was mijn kerel zelfs heel erg geinteresseerd in jullie (heel grappig) en hij is zelfs een beetje jaloers dat ik zoveel achter de comp zit...maar hij kan dan lekker op de play station en dat vind ie niet erg :p!

Hoe is het verder bij jullie...?
    En natasss.....3x een licht streepje is niet gek hoor.....duurt ff voordat ie donkerder word!
    Paar daagjes weer testen als er geen duuveltjes door breken!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    net gekekn naar de tsten die van vanomregen is tot nu toe het beste te zien.... :) dus ik hoop het :)

maar van die buurman vreet me inderdaad ook vaak zat op... ik nog gisteren ja nu kan je nog grinken straks neit meer als de kleine thuis is.. maar hij is niet gezond! rare mensen hou ze goed in de gaten... vind maar niks dat ze een baby hebben... en dat die nog mag blijven ook..maarjah...

fijn dat je vriendin terug kom straks :)

haha en je mannetje nieuwsgierig ik kan het hieer zit hi ook altijd dan te playastionen en als hij dan even niks te doen heb kijkt hij mee ;) haha nieuwsgierige mannen he:p)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    goede morgen.... hoop dat iedereen lekker heeft gedroomt? nou natas jij maakt nog wat mee met de buurtjes... mijn duimen zijn nog steeds aan het draaien voor je hoor.... Heb net mijn auto weggebracht voor de apk....hoop dat ie weer ff een jaartje mee kan...verder heb ik niet zo veel...oja ik heb WEEKEND,,,,,,,voor somminge van jullie komt dat ook zeer snel pppp

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha ik heb altijd weekend;) of het is altijd doordeweeks :) vriend is naar school komt lekker eerder naar huis ;) heerlijk :)

thnx dat jullie duimen nog draaien :)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    mijn lover stopt om 3 uur met werken...

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ff etos pilleke eten

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ja ik vind het wel leuk eigenlijk....dat ze zo veel interesse hebben soms....hihii

Ik hoop het echt voor je meissie...dat je snel een dikke + of een zwanger ziet staan op zo'n test...en ik ook ;) en alle andere ook natuurlijk!
    Oh oh oh...wat lastig dit allemaal...heb hier en groot dillema op me werk...en ik vind het erg lastig....pfffff!
    Hoest verder met jullie dan?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    heb verder niet veel, gaat er iemand van het weekend nog iets leuks doen?

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    metmij gaat wel lekkerr :) ik zie het zonnetje schijnen daar word ik altijd vrolijk van :)

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Nee ik niet...ik moet zaterdag met 2 collega's van andere vestigingen een boek afmaken....herschrijven zeg maar(en dat is een K*T werkje)
    Maar verder komen zondag me schoon ouders geloof ik en gaan we nog een avondje denk ik taart eten bij vrienden van ons aangezien meneer dan jarig is...haha!
    en jullie dan?

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    zit toch nog in mijn rode dagen dan zit je ff vast met vertellen...anders kon ik nog zeggen dat we flink geklust hebben...of oei ik voel van alles...OJA nu kan ik wel elke maand terug lezen wat ik vorige maand voelde...Mijn hersenen zijn niet zo slim meer om dat te onthouden als ze van alles voelen wat met baby's te maken heeft...ben ook niet aan het w8ten.. Heb alleen zo'n buikpijn dat ik net het gas perongeluk kei hard in trapte zo nne steek... leek (denk ik) wel een weee

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    wij hebben nog wat klusjes liggen hier in huis... en mijn auto word door manlief gepoetst en willen de tuin een beetje doen als het mooi weer is.. gewoon een lekker rustig weekend met niet te veel verplichtingen zoals elk weekend

13. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hoi

Ik ga zo naar de huishoudbeurs (zit ook en negen maanden beurs bij :) ) Alleen ik ga met mijn schoonzusje en het is niet de bedoeling dat zij al weet van onze plannen. Verder moet ik morgen mee met het feestje van mijn nichtje, ik samen met vriend en zo'n 8 blagen, komt allemaal wel goed. Zondag is mijn oma jarig. Zoals jullie al zeiden, ieder weekend zit vol met verplichtingen dus laten we het er maar het beste van maken.

Nog over die vrienden. Ik heb er wel en aantal, sommige zie ik meer dan anderen, maar ik weet dat dat goed zit. Ik moet niet de verplichting hebben dat je elkaar dagelijks belt, want dat red ik niet, maar dat hoeft ook niet.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    het is een beetje stil.. ik ga ff mijn huisje doen en weer onder de zonne bank want anders wordt ik nooit bruin...misschien tot vanmiddag anders misschien van avond...... succes waar je mee bezig bent

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Lekker hoor...klinkt goed....dat tuin mooi maken ed!
    En ja al die gevoelens.....ik ga er deze maar heel anders in staan heb ik besloten!
    ik ga niet nadenken of ik was voel ofzo ik ga niet denken dat bla bla bla....ik zie het allemaal wel zeg maar!
    Ben benieuwd of dat werkt...vind jullie verhalen wel erg fijn om te lezen zeg maar...!Dan kan ik me eens wat minder op mezelf foccussen!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland

NOD Februari:
    13 feb: natasja (ronde 2)
    23 feb: Sandra (ronde 15)
    27 feb: Parels (ronde 13)
    ? feb: Kika (ronde 1)
    ? feb: Suhe (ronde 3)

NOD Maart:
    04 maart: Jessica (ronde 16)
    08 maart: Evamariah (ronde 5)
    15 maart: Lynn1986 (ronde 2)

Zwanger en uitgerekend
    Lindaa: 6 September 2008 :whistle:

Goedemorgen meiden!
    Ik d8 ff uit te slapen maar stond 8 uur naast bed hoor! Bij mij achter bouwen ze nieuwe huizen en ze stonden om 8 uur al heipalen in de grond te bonken :(
    Nou lekker dan :( hihi! Ga nu ff lkkr aan de poets! Het zonnetje schijnt in ieder geval en dat vind ik heeeeerrrrlijk :)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

Sep 2, 2007
    5,811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Sam welkom meid!
    Wil je ook op de lijst? vertel dan even je nod dag en je hoeveelste ronde!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Is goed dames dan ga ik ook ff aan het werk...hihi!
    Have fun met poetsen....!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zo flik wat bijgelezen weer ;) haha had even me ma aan de telefoon moetst weer even vertellen voer de test :) dat ik er gek van word ;)

in ieder geval ik ga nu kleine op bed leggen even douche ik stink :p en dan kleertjes aan en denk ik weer even hier kijken en dan opruimen bleeh :S en als vriend thusi is vanmiddag even kleerjtes kopen en naar de kruidvat toe een cb halen :) dus ja :) genoeg te doen ;)

o ja en eerst nog even naar me mmeoder toe me zusje was boos en verdrietig want ze miste ons ;) haha dus gaan we even verassen en dan afzetten op een kinderfeestje :) dus genoeg te doen hier :p

meiden ik ga kleine op bed gooien :)

knuffels en tot zo

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Ok veel plezier....succes!

Share This Page