zo ben er weer klaar met douche kleine ligt op bed te feesten dus nu ga ik maar eens wat eten en even hier posten als er nog iemand is tenminste ?
Ja hoor ik ben er...! Heb je nog een leuk idee voor namen eigenlijk...weten jullie al wat jullie willen voor naam voor de 2de?
de meisjesnaam hebben we zowieso al voor een tweede de jongens naam weten we nog niet helemaal zeker ga ze alleen niet verklappen want is hier nog iemand die ik kan en op het forum mee leest dus vandaar misschien kijk ze me berichten wel na en dan weet gelijk iedereen de namen en jullie?
Ja wij weten de namen ook al....ze staan al een paar maanden vast....voor jongen en meisje.....maar ik zag net nog een naam....die vind ik ook wel erg leuk...Jenna!
okee super en weten jullie ook al hoe de babykamer eruit gaat zien? en willen jullie als het zover is weten wat het word of neitt? en hoe gaan jullie het vertellen? en bij de hoeveel weken? sorry kijk vast vooruit
heb net foto gemaakt.. en staat rechts boven in in die colum onder album.. ging helaas heeeel slecht maar wat vinden jullier ervan? in het ehct is hij iets duidelijker xx
Ik heb al meubels voor een beeb een kinderwagen bad setje Uhm en beetje kleertjes 8) En ik wil het weten voor het uitkiezen van de kleding!
geodemoggel! Hier ben ik weer, al een tijdje hoor, maar moest alles ff bij lezen! Gister aaf een heel romantisch aafje met mij vriend gehad, we deden dan niet aan valentijn, maar was een super aaf! Nu vanmmorgen dan ook een gat ind e dag geslapen En het si lekker weer, dus ik ben vrij vrolijkk! @ Sam, welkom meis! @puzzy cat Vervelend meis dat je geen vriendjes hebt, kom maar lekekr hier kletsen, dan zullen wij je vriendjes zijn! @natas, goed nieuws meid van je test, jekomt er wel! @eva en Lynn, gewoon fijn dat jullie er weer zijn
Ik heb een pikzwarte van adventureX Ofzoiets hihi Is een hele bakbeest whahaha Van marktplaats (maar heb ook een donker blauwe met beige van bebe confort die moet nog weg whahaha)
okee en weet je toevallig welk ypte x advebture ? ik heb die namelijk ook ik heb alleen een knal groene
Gelukkig! leuk dat ej al zoveel spulletjes hebt aangeschaft puzzcat! Ik heb nog geen grote dingen aangeschaft, wel speelgoed ed. Oh ja, heb een bugy gekregen bij me abbo op Kinderen, das wel erg leuk! En heb al wel een wipsatoeltje en een camping bedje en aankleedkussen, maar die waren in eerste instantie voor mijn neefje, dus die kan ik wel weer voor mezelf gebruiken straks
Ik ben al zo lang bezig dat ik bewoon gedacht heb al ik het nou nu allemaal haal dan heb ik straks geen stress erover meer Ik ben een stresskip namelijk hihi Niet goed voor toekomstige beeb Uhm moet dan ff naar boven toe...Ff wachten...
Ja voor jou is het makkelijk he, jij hebt alles al. Hoe ga je dat straks doen met de baby kamer? Krijgt je dochtertje dan alvast een nieuwe kamer, of de baby ook een babykamer?