Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    je bedoelt mij :)

nou ik heb dus 3 slaapkamerrs de grootste is van ons dan die andere voor laysia en dan nog een kleien kamer daar heb ik me wasmachine end roger staan.. en ligt een hoop rotzooi me rotzooi kamertje zal maar zeggen...

maar heb een wiegje dat is de familiewieg zal maar zeggen alysia was de 7e meid die erin lag en de volgende komt ook eerst in het wiegje op onze kamer.. ongeveer het eerste half jaar.. dan kijken we of de kleine dorslaapt dan wil ik ze op 1 kamer doen zodat alle troep daar kan bliijven en als het neit gaat dan ga ik de kleine kamer omtoveren tot babykamer.... maar dan hang ik een mooi gordijn voor de wasmachine enz... maar dat zie ik dan wel hoop dat ze gewooon samen op 1 kamer kunnen :)

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha okee ;)0 is het een 3 of 4 wieler :) en anders even op de sit ekijken ;) sorry ben niet nieuwsgierig hoor :p

3. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh das wel gezllig, samen op een kamer joh!

Leek me vroeger altijd zo leuk, lekker met z'n tweeen!

En handig dat wiegje, daar kunnen ze ook nog een tijd in!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    k heb altijd met me zussen op een kamer moeten slapen ;) moet wel als je 4 zussen heb :p en vond het toen ik kleinw as inderdaad altijd leuk op het stapelbed sliepen we dan :) maar toen ik ouder werd niet meer ;) haha

5. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Waauw 4 zussen! Grote familie heb je dan zeg, wel erg gezellig lijkt me!

Nou ja, als de kids wat ouder zijn, kun je ze misschien wel een eigen kamer aan bieden, wie weet hoe jullie leven er over 10 jaar uit ziet!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha inderdaad hopleijk dan ooit een keer een jackpot gewonnen ;) haha

ja heb 2 oudere zussen 1 jonger zusje en nog een half zusje maar die beschouw ik wel als me echte dus eigenlijk 5 zussen nog :)

en nu komt het ook nog 4 stiefzussen ;) dus de meiden familie hebben we :p

7. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ongelooflijk! Gezellig joh zoveelk meiden, maar je hebt dus geen broers? Typisch haha! NOu misschein ga jij de lijn dan wel doorzetten met allemaal meiden!

Al enig ongi gevoel? Denk gewoon dat je zwanger bent hoor, als het streepje al beter word! Spannend!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    geen ongi gevoel maar ook geen zwnager gevoel.... kijk steeds naar de 3 testen dus wor dhelemaal gek ;) haha me ma er ook vanmiddag maar even mee lastig vallen...

en ja een heleboek meiden me ma heeft altijd 5 meiden gewilt :) die heeft ze dan van 1 man ;)
    en dan met haar neiuwe man dan nog een nakomertje :) maar wel super..
    en als het aan me vriend ligt krijgen wij ook alleen maar meiden dat heeft hij het liefst :p haha mij maakt het niet uit :)

9. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Vroeger zei ik ook altijd dat ik het liefst een meisje wilde krijgen, maar nu maakt het mij niet meer uit, een jongen is ook wel heel erg stoer!

Als het maar gezond is, en alles geod mag gaan, dan ben ik al heel blij!

Voor een jongen hebben we al een naam die we beide heel mooi vinden, dus misschien is jongen dan wel het handigst...

Over een meiden naam kunnen we het nl nog niet eens worden...

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha dat is lastig ;) wij hebben je meisjesnaam al :) die hadden we zo :) waren er gelijk verliefd op en de jongensnaam ja vind ik wel leuk maar ben er niet helemaal weg van ;) was ik eerst wel maar zie ik dan wel weer ;) wil toch weten wat het word wisten we bij alysia ook :) dan kunnen we speciefiker zoeken :)

11. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik zou het ook willen weten hoor, wat het word!

Maar goed daar kun je neit al te zeker van zijn, een collega van me vriend, die was zwanger er tot 2 keer toe was verteld dat het een jongen werd, een week van te voren had ze nog een laatste echo, ja zegt die man echt een klein meisje!

En ja hoor het werd iid een meisje, nou dan sta je ook wel te kijken hoor!

12. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    he natas, ik heb ff na je foto gekeken, en ik zie echt wel iets hoor! Misschien toch maar door gaan met testen he.. Ziet er naar mijn idee wel heel hoopvol uit hoor!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha inderdaad:)

maar bij mij zeiden ze bij de 20 echo weet bijna zeker een meisje voor 90 % dus ik dacht okee.. toen hebben we bij 25 weken een 3d echo gehad en ging ze kijken... nou kon ze het niet goed zijn kleine wij er neit voor gaan liggen en zei ze voor 95 % meisje... maar die week ernaa terug gekomen en kon ze het heeel goed zijn ook op de foto dus ik wist het gewoon zo goed als zeker; ) haha en anders had ik pech gehad aangezien de babykamer ook roze met oranje is en alleen maar meisjes kleertjes had gekocht :pP

14. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Heerlijk zo'n echo zeker, ik was met zus mee geweest na controle, toen had ik het hartje gehoord, nou vond het zo mooi, dus kan neit wachten op een echo straks, lijkt me geweldig!

15. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn vriendin had vorige week haar echo, en die blijkt een tweeling te krijgen! Helemaal super, vidn het zo bijzonder!

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    nou eerlijk gezegd is de 3 d 4d eche me zwaar tegen gevallen .. ik had er meer van verwacht.. maar komt omdat mijn placenta voorlag en de kleine steeds weg dook dus vond het erg zonde van me 125 euro .... doe het dus nieer meer bij een tweede :)

17. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee dat is zonde dan ja, denk dat wij gewoon alleen de gewone echo doen en geen 3d, zeker niet nu iik van meerdere hoor dat het niet super is

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    een tweeling whooeeehhh... lijkt me cool.. maar wel zwaar :)

19. goedemorgen allemaal dames

natas weer een lichte streep meid jeetje zeg waarom bel je niet voor een bloed test dan heb je maandag de uitslag

danischa heeft nu lekker een drift bui pfffffff was lang geleden ze heeft niet zo vaak een drift bui maar als ze er een hebt hou dan je hart maar vast

dus het is hier weer gezellig

20. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja maar als je de eerst jaar of 2 gehad hebt dan is het gaaf hoor! Het lijkt mij heerlijk, alleen word het wel lastig dnek ik om verder nog een leven buiten je kids te hebben, geloof nooit dat ik er 2 alleen zou kunnen laten om te gaan werken.

Voordeel dat je maar 1x die pijn hebt bijd e bevalling voor gelijk 2 kids, dat scheelt weer een keer

Share This Page