Ik heb geduld word af en toe wel op de proef gesteld hoor hihi maar goed PCO werkt me best wel tegen. Ookal kan ik gewoon zwanger worden, maar het word telkens een miskraam. De onderzoeken heb ik even stopgezet. Dus ik wacht nog een jaartje met de onderzoeken. Ondertussen probeer ik wat af te vallen en echt te stoppen met roken! Ben wel superblij voor iedereen die zwanger is hier!
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (ronde 1) ? feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008 krijg alleen dat mooie babytje er niet meer bij maar dat wil linda vast wel weer doen als ze er weer is? ALSJEBLIEFT dat zie je wel....weer.... dat ik het niet kan...maar was volgens mij niet de enigste
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (ronde 1) ? feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12maar: sam (rond ?) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ? feb: Kika (ronde 1) ? feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (rond 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008
ik typ echt TE VEEL hier op het blog hoor... worden jullie nou niet GEK van mij... Ik wel van mij eigen.....
hoi, ik ben zelf 25 en ben eind oktober gestopt met de pil. ik vind mezelf niet jong om moeder te worden. Ik hoop dat ik binnenkort zwanger ben. groetjes
hallo johanna je weet zelf wanneer je klaar bent voor kinderen toch? hoop dat je gezellig met ons mee komt kletsen en als je je nod dag door geef zet ik je bij het lijstje........
hoi Johanna1, Welkom! En zoals Lynn al zegt je weet zelf wanneer je er klaar voor bent. Vraagje: Is er een leeftijd (bv onder de 18) waarvan jullie zeggen oke dat is echt te jong? Groetjes
nou een ongelukje kan altijd gebeuren maar as jij zelf zegt dat je er klaar voor bent en denkt je kind te kunnen bieden wat hij nodig heeft dan vind ik het prima....jij?
Weet ik niet. Ik moet er niet aan denken dat mijn zusje op der 15de naar me toe komt dat ze zwanger is... (is nu 8 ) Ik persoonlijk denk dat je na je 18de er pas over na moet denken, maar dat hangt weer van de persoon af