Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej ben vrij maar kan niet weg mijn auto staat bij dee gargage
    en die kan ik dadelijk op halen dus ben op mijne gemak het huis aan het poetsen

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    just me :D

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh gelukkig, voelde me al zo alleen...

Lekker vrij op vrijdag, lekker lang weekend zo, heerlijk!

Mijn vrije dag is op dinsdag, kan er altijd zo naar uitkijken!

Hoeveelste ronde is dit voor jou Sam, zie dat je vandaag ongi bent gewordne, balen joh1

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb niet zoveel meer te vertellen ben op....jij nog iets leuks meegemaakt parels of ga je nog iets leuks doen?

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    dit word mijn 12de ronde... Ik ben nu druk opzoek naar werk. Maandag ontslagen door dat rotte bedrijf. Dus zit nu even relax achter de comp :D

Hoeveel rondes ben jij al bezig?

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nu aan de 13e ronde aangeland alweer, ben druk op zoek naar mij ei haha... Is alleen goed verstopt, maar ik ben ziek geweest, dus denk dat mijn ei daarom vertraging heeft opgelopen...

Wat vervelend dat je ontslagen bent joh, in wat voro werk ben je opzoek naar iets nieuws?

Ik heb vandaag nog niet vel gedan, ontzettende hoofdpijn, dus ben meer een beejte aan het hangen... Nog steeds ziek thuis dus, word een beetje saai he?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha nee hoor ziek is ziek dan kan je niets anders doen dan ziek zijn.....

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoop dat het snel over is, wil weer eens iets gaan doen, lekker weg, naar buiten, naar me werk, naar vriendinnen, zelfs gewoon boodschappen doen, binnen zitten en niets doen is saai... maar ja niets aan te doen!

Ga je deze maand met ovu testen beginnen of tempen ofzo Lynn, of wil je gewoon nog een tijdje niets gaan doen?

En jij sam, onderneem jij stappen om het zwanger te worden makkelijker te laten verlopen, of kijk je gewoon hoe het loopt?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga vanaf morgen tempen dan als ik over een tijdje naar de gyn moet dan heb ik teminste lijsten om mee te nemen... ALS HET DAN NODIG IS....

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Goed van je! Ik vind het knap dat je gaat tempen, het lijkt mij erg moeilijk, altijd zelfde tijd enzo, eerst tempen dan pas naar de wc, ik moet 's ochtends altijd zo nodig!

Maar zo heb je wel inzicht in je eigen lichaam, dat is echt fijn!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb er niet zo moeite mee weer een rede om uit te slapen... asl ik hem nu elke keer om 10 uur zet lekker mmmmm.... hoef toch nooit vroeg eruit al ik zelf maar geen vroege afspraken maak.... heb een hele grote blaas hoef nooit meteen....en jij heb jij al een keer getempt of doe jij alleen met povi testen

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Das wel lekker, jij hoeft nooit vroeg op, echt een voordeel

Ik heb wel eens getempt, maar daar kwam niets van terecht, moet voor mijn werk 3 dagen om kwart voor 6 op, en ik zie het niet zitten om de andere dagen ook zo vroeg op te gaan voor alleen het tempen, en de wekker zetten, was ook niet zo handig, want dan kon ik daarna vaak niet meer slapen... Dus vandaar nu de ovu testen, als het daar ook mee lukt... Ben ik net zo blij, maar goed dat is nog even afwachten!

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey dames wat een geklets zeg...pfff...ik moet zoveel lezen....wel leuk hoor dat het jonge moeders forum zo leeft!

Hoe is het met iederee....en Jesske dat wist ik helemaal niet van die eisprong ed....ik ben namelijk 7 jaar lang niet ongesteld geweest ivm overgewicht volgens de gyn en was daarom dus erg bang voor geen ei....maa rkun je daat meer over vertellen eigenlijk?

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Zijn jullie nu weer weg....en hoe was je ovu test vandaag parels..?

En lynn hoe meot dat tempen nou precies en vanaf welke dag?

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Mij is verteld dat het niet altijd zo hoeft te zijn dat je een ei hebt las je ongi word

Het kan ook dat je wel ongi word maar geen ei hebt

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er nog hoor! was zo stil dat ik ff op internet na een nieuwe auto aant kijken was

Iik heb die van vandaag nog niet gedaan, doe ik altijd om half 5/ 5 uur
    Dus nog ff afwachten...

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    eigenlijk van af de eerste dag dat je menstueerd of als je menstrueerd na 6 uur 's avonds (heb dit ook pas net gelezen hoor) maar het is natuurlijk al dag 3 voor mij maar mijn cyclus duurt ook nog zo lang dat ik opdag 4 begin.... en als ik het niet vol hou dan ga ik volgende maand ovu testen in slaan...............................................jij nog iets? over gewicht en dan niet ongi... heb ik nog nooit van gehoord wel mensen die anorexia hadden die het niet kregen.. had jij dan zo'n over gewicht... want op jou foto niets t ezien

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ok parels ik ben benieuwd!
    Heb vertrouwen in jezelf en zeg gewoon telkens tgen je zelf dat je je ei wel krijgt! ;)

19. ik heb een afwijking ana mijn baarmoeder baarmoederhals en mon

ik heb 2 baarmoeders met 2 openingen allebei aangesloten op een baarmoederhals en die loopt meer naar links langs me lies in plaats van recht mooi naar de vagina

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zal mijn ei vandaag of morgen vinden, ik geloof er in! (zo goed :D )

Deel Deze Pagina