Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat toevallig ik eb ook 2 baarmoeders....

2. hahaha lees het nu pas toevallig

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik woog 120 kg een tijd terug!
    Dus ja veel overgewicht hihi :)
    Maar ik heb een dieet gevolgd en ben nu veel kilootjes kwijt gelukkig....het kan door overgewicht komen dat je hormonen in de war raken en dat je daardoor ook geen eisprong/menstruatie meer hebt!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben van te voren naar de gyn geweest voor info...allemaal enge dingen waar ik me niet zoveel van aan ga trekken. postief zijn maakt positieve dingen vind ik......

Maar wat heeft ie bij jou gezegt?

5. [​IMG]

NOD Februari:
    13 feb: natasja (ronde 2)
    23 feb: Sandra (ronde 15)
    27 feb: Parels (ronde 13)
    ? feb: Kika (ronde 1)
    ? feb: Suhe (ronde 3)

NOD Maart:
    04 maart: Jessica (ronde 16)
    08 maart: Evamariah (ronde 5)
    15 maart: Lynn1986 (ronde 2)

Zwanger en uitgerekend
    Lindaa: 6 September 2008 :whistle:[/quote]

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    JA is goed parels....en hoop blijven houden....en positief blijven....is heeeeeeel belangrijk ....hihihi!

Wat apart zeg 2 baarmoeders....lijkt me heel vervelend allemaal....merk je daar nu ook meer van tijdens je menstruatie?
    IS er niet iets aan te doen eigenlijk....want jij jesske loopt al een hele tijd bij de gyn toch?

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Knap gedaan meis! Vind het echt heel knap als je je aan een dieet kunt houden en de verleiding kunt weerstaan!

Van het geen eisprong krijgen bij overgewicht en ondergewicht heb ik wel gehoord ja, gelukkig is bij jou je eisprong toch helemaal goed terug gekomen, kan me voorstellen dat je je dan wel zorgen maakt als je 7 jaar niet ongi bent geweest!

8. jah wat moeten ze zeggen het komt veel vaker voor dan de meeste denken

vaak weten de mensen het niet eens

maar omdat bij mij me baarmoederhals niet loopt zo las het hoord word het bij mij wel erg vermoeilijkt

plus mijn baarmoederslijm is niet wat het moet zijn het is er neit veel en he tgene wat er s is heel erg dik en verzwakt de zaad van hubbie

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar jes jij loopt nu rond bij de gyn wat doet ie nu dan..... vind ik spannend..

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar je hebt toch al een dochtertje, dus het moet wel mogelijk zijn!

11. heb eerts moeten tempen zo dat hij kon zien van hoe of wat allen mijn tem is te verschillig is dus niks geen pijl op te trekken

ik heb bloed af names gehad nu allen nog 1 keer permaand
    ik heb 4 keer een samenlevings test gedaan

en slik nu voorlopig nog clomid

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh jesske wat een rot situatie dan zeg...kunnen ze je wel helpen bij de gyn eigenlijk....?
    Als je er neit over wilt praten moet je het zeggen hoor...!

En parels ja je doet het gewoon...ik moest wel anders zou ik nu neit meer hier kunnen zitten kletsen met jullie! ;)
    Duurde gelukkig ook neit zo lang.,.,.maar ik heb wel een hele grote kans dat ik snel dik word tijdens mijn zwangerschap!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow... JA weet je... ik weet echt niet wat ik precies heb ben afgelopen november naar de gyn geweest.. die vertelde dat allemaal maar van vroeg geboortes en zo... Hoop dat het allemaal lukt voor je...

Oja ik weet dat veel meer mensen het hebben maar hoor nooit of ze er lang over hebben gedaan om zwanger te worden of gewoon net als ieder ander....

14. geef nisk hoor meis kan er goed overpraten het is niet zo heel erg als het lijkt niormal kunnen mensen ergwoon door zwanger raken dat is geen punt maar het zit bij mij extra tegen door het slijm en de hals

maar mijn tijd komt nog wel

maar emis wat goed zeg zo veel killo af vallen ik heb ook aanleg om dik te worden heb nu ook wel iets of wta over gewicht maar de gyn zegt dat het voor het zwanger wrden niet echt super belemert

@parels hoe voel je je meis ben je al weer beter

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat knap van je jesske dat je nog zo positief blijft! Ik vidn het heel erg voor, en hoop alleen maar meer dat je toch snel zwanger bent!

Nou ja eva, als dat dan het ergste is, dan word je maar wat dikker tijdens je zwangerschap, het is voor een goede reden en je weet ook dat je daarna het er weer af kunt krijgen, het is je nu gelukt, dus dat lukt je dan ook vast weer!

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat is niet niks....

vraagje klinkt misschien stom maar wat is een samelevings test?

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog steeds ziek, wel weer stukken beter, voor eht eerst maar weer eens wat kleren aan gedaan... Maar ik word helemaal gek van die hoofdpijn... Die stomme voorhoofdholteontsteking ook, grrr... maar geod we houden vol, misschien ben ik wel zwanger straks en ben ik harstikke blij dat ik het zo heb laten overgaan in plaats vna met een kuurtje!

18. een samenlevings test

betekend dat je op uur en tijd sex moet hebben van de gyn en dan naar zo veel uur moet ik naar de gyn dan kijkt hij hoe ver de zaad de vagina in is gegaan en hoe evendig dat ze nog zijn

je moet eens google op uterus didelphys

dan zul je een hoop info vinden over dit onderwerp

19. you go girl :whistle:

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja weet ik vaak gedaan.. maar nooit echt een verhaa gelezen van iemand die zwanger was... vaak kwamen ze er pas later achter...

Oej wist ik niet..das ook niet zo gezellig denk ik...

ik heb maar 1 nier jij?

parels voor hoofd neus ontsteking oej oej das vervelend moet je niet voorover hangen want dat doe wel zo zeer.... heb je niets homeiopathies of zo iets?

Deel Deze Pagina