We weten waar we het voor doen he! Maar hoe kan het dat je de vorige keer wel zo zwanger bent geworden? Was je slijm toen anders, of ben je toen ook een tijd bezig geweest om zwanger te worden? Als je het er niet zo lang over wilt hebben moet je het zeggen hoor!
Ik denk dat mijn NOD rond 10 maart is. Maar sinds ik gestopt ben met de pil, is mijn menstruatie nogal verschillend... de eerste keer was na 30 dagen, toen na 28 dagen en de laatste keer meer dan 30 dagen. Was trouwens niet erg leuk, ik was al 3 dagen over tijd toen ik ongi werd... Balen dus.
Ja dat is vervelend he, dan denk je dat je zwanger bent, ben je het nog niet! Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
Ik heb trouwens ook last van ondergewicht. Ik heb weleens gehoord dat dit van invloed kan zijn op een zwangerschap. Wie weet daar meer over?
Als je gewoon ongi word, heeft dit volgens mij niet zo veel beperkingen om zwanger te worden... Maar meer weet ik er ook niet precies over
zal eens spitten va de week voor je ik ben zelf natuurlijk al zwanger geweest en wist toen ook al dat ik het had wist het op me 15e al met danischa heb ik echt een zware zwangerschap gehad mijn baarmoeder mond trok al open met 16 weken zwangerschap ik zou mijn kindje nooit kunnen voldragen zeiden ze mij maar heb gelopen tot 41 weken en 3 dagen geloof ik
Het zou dus misschien kunnen zijn dat je dan nog aan het ontpillen bent en dat je cylcus daarom nog zo onregelmatig bent... Heb je de pil lang geslikt?
id volgensmij is het idd zo dat als je gewoon ongi word het allemaal wel mee valt je kunt altijd voor de zekerheid contact op nemen met je ha
Hee wat goed, wat fijn dat je de zwangerschap gewoon helemaal kon uitlopen! Geweldig, zo zie je maar de doktoren weten het ook gewoon niet altijd, het is een blijft toch een gok, bij dat lichaam van ons...
nou toe maar das nog lang..... Zou het heel erg op prijs stellen.. weet het sinds mijn 13 e en maak me er ook heel erg druk over... en mijn lover mmisschien nog meer omdat hij alle dingen heeft gehoord die KUNNEN gebreuren van de gyn....
ook voor hun blijft het lichaam een wonder waar zo nooit over uit zullen komen dus de wonderen zijn de wereld niet uit meis http://www.zwangerschapspagina.nl/ntopic68785.html hie rop het forum is er ook een onderwerp op
Laat je niet bang maken hoor, eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat lopen, jullie zijn pas net begonnen, en zoals ik net al zei, de dokters weten het ook niet allemaal. Een zwangerschap is zowiezo al een wonder, en dat wil echt niet zeggen dat dat bij jullie niet gaat gebeuren!
heb hier een hele brief liggen van de gyn met wat er allemaal kan gebeuren maar er staat ook dat er veel vrouwen die een afwijking hebben ook mooiere zwangerschappen kunnen hebben dan vrouwen waar niets medi mee aan de hand is..... hoop voor je dat je snel zwanger mag raken.. en dat het dan wel een fijne zwangerschap is...
meis neem van mij aan maak je niet druk alles op zijn tijd en wat ik zeg de meeste mensenw eten het niet eens dat ze het hebben en raken ook gewoonz wanger enzo er zijn ook mensen die niet zwanger raken door iets waarvan ze het niet kunnen vinden mijn ex schoon zus is met 25 weken bevallen van haar 2ling waarvan 1 nu op sterven ligt en ze zeggen jah is peur pech zij is verder kern gezond je weet het echt nooit van hoe of wat ok de gyn niet
ik kijk hoe het loopt heb al verschillende onderzoeken gehad, maar die wijzen alleen op PCO. Ik kan echter wel zwanger worden maar ik heb al 4 miskramen gehad... Dus nu even op de natuurlijke wijze proberen...