mooi he linda die echos en alles... en inderdaad straks shcopjes; al duurt dat nog even.. tijdens de zwangerschap heb je straks echt pff duurt het lang maar als je er dan op terug kijtk dnek je oohh het is alweer voorbij dus geniet ervan
ok super....en hoe snel werd je de eerste keer zwanger...toen had je toch een miskraam gehad? Welke ronde was dat...en hoeveel rondes na je mk werd je weer zw...? Sorry als ik je zoveel vraag hoor....maar ben gewoon erg benieuwd!
whahaha geeft niet eva! Ronde 2 na het stoppen van de pil, werd ik zwanger! bij 7 wkn en 3 dgn kreeg ik een mk toen! Dat was op 10 september.. en in ronde 3 na mk was ik weer zwnger! ik had een positest op 31 december! dus dat was een super oud en nieuw!
ok meiden....ja ik hoop dat het allemaal goed gaat bij mij....ik probeer ff hoop te putten uit jullie dames....hihi...! Maar goed...gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
pff minstens beval nog liever van een kind haha dan krijg ik er nog wat voor terug iets moois en nu niet en dit was ook zwaar
ha ha haa......ja ja nu krijg je er bruin stinkend spul voor terug en als je bevalt van een baby een heel cuty wangslurpende baby... Hey hoe is jou bevalling eigenlijk verlopen?
haha goed zal even me verhaal opzoeken dan copieer en plak ik hem van de beebiesite als je het wilt lezen
op 28 januari... mama en papa lagen lekker in bed tv te kijken.. gezellig mama was beetje moe dus waren lekke rom 9 uur al in bed gaan liggen... toen rond kwart voor 10 voelde mama iets van knap in haar buik.. maar ze had niks door.. ze zei tegen papa ik ga even plassen..w at blijkt nou achteraf dat me vruchtwater toen was gebroken..hihi zonder dat ik eht door had ik dacht maar dat ik steeds moest plassen.. dus ik steeds naar de wc gegaan.. toenw as het rond half 11 en kreeg ik last van steken in me buik.. maar ik dachtnou zal wel vals alarm zijn want had al 3 a 4 dagen last van steken.. voorweeen dus..dus ik gewoon nog steeds naar de wc gegaan ik dacht steeds dat ik moest poepen of iets toen rond een uur of kwart over 11 warende steken regelmatiger.. steeds om de 2 a 3 minuten al... dus papa dacht laat ik de verloskundige maar eens gaan bellen toen rond kwart voor 12 was de verloskundige er.. en zei ze dat ik 4 cm ontsluiting had.. maar dat had ik al.. maar toen ze voelde voelde ze een oortje dus onze kleine meid lag er dus niet goed voor.. en wou ze geen risico nemen en heeft ze ons naar het ziekenhuis gestuurd.. ik baalde wel een beetje maarjah de kleine meid kwam eraan dus vond het allemaal niet meer zo erg in het ziekenhuis aangeoken om kwart over 12 aan allemaal van die draden gelegd enz... toen om half 2 hield ik het haast niet meer... dus kwamen ze weer kijken of ik meer onstluing had en wat bleek dat ik al 8 cm onstluing had.. vandaar al die vreselijke rugweeen was allemaal zo snel gegaan.. dus nog ff afwacten.. zo rond 2 uur kwamen ze weer en toen gelukkig volledige onsltuing toen na flink te persen wou onze kleine meid net het laaste kleine stukje niet eruit.. het lukte gewoon niet.. dus me nachtmerrie kwam uit tot 2 keer toe ingeknipt en de vacuumpomp erbij.. toen nog 1 keer persen en ze hebben maar een beetje hoeven helkpen met de vacuum en om 3 over 3 was ze er dna uit... onze mooie dochter alysia 4410 gram en ja 54 cm lang ze deed het gelijk goed begon te huilen en al nou nadat ze mama weer mooie hadden dicht gemaakt gehacht dus mochten we naar de kraamafdeling.. omdat je zo groot ben moest je bloebsuiker spiegel 3 keer om de 3 uur geprikt worden moesten allebei boven de 3 uitkomen eerder mochten we neit weg.. de ste 2 keer waren goed de 3de keer helaasnet 2.6 dus meosten we nog 3 uur langer blijven balen balen.. maarjah was neit anders daarna om 12 uur was het gelukkig wel goed en mochten we eidnelijk naar huis toe zo dit is het onegveer haha heb het zelf ook allang niet gezeln leuk om dan weer na te lezen lang verhaal dus lees plezier
hihihi....ja die hechtingen en knippen ken ik....een vriendin van mij was niet ingeknipt maar vanv oor naar achter uitgescheurd omdat de verloskundige niet goed oplette... Maar jij ook 2x ingeknipt en met de pomp vacu voor het laatste stukje? Wel heftig maar je hebt het dus niet als trauma ervaren...je wil het graag nog een keertje doen?