haha.. het ergste vond ik nog dat me hechtingen dezelfde dag al los leiten.... dus ik heb ruim 1.5 maand met een open wong gelopen en heb onwijs zwaar gehad,, heb alysia nooit in bad kunnen doen kon gewoon niet staan heel veel pijn gehad... zelf toen ik pstond de hele vloer onder geplast omdat ik niks meer voelde... heb eht onwijs zwaar gehad.. ej ja de grootste fout nog teveel visite laten komen en zelf nier rusten... dus was allemaal geen pretje heb er nu nog last vab van me liitteken want die is giga groot! maar aaghhh dan kijk ik naar me kleine en dan denk ik heb het er allemaal voor over gehad.! ondanks al het zware zal ik het zo inderdaad weer doen
zo he....heb je niet zo iets van ik pak het wel anders aan de volgende keer? Met het oog op visite ed....
ja weet zeker dat het als het zover iis heeel anders ga doen... maar 1 ding was ook zo de kraamzorg had in moeten grijpen wan ze had me in kunne ziens torten gewoon.. heb eerlijk gezegd veel gehuild enz ommdat alles zoveel pijn deed van onderen niet normaal... en kon niks was hopeloos tijdens de borstvoeding viel ik in slaap echt erg en drama allemaal.... ik was gewoon moe.. en heb 3 verschillende kraamhulpen gehad in 1 week tijd! heb daarna toen ik me fitter voelde een flinke klacht ingedient 2 van de 3 wisten er geens eens veel vanaf vroegen ze aan mj hoe momet ze liggen :S sorry echt erg gewoon! en nu heb ik nog pijn maar dan bij mijn andere gat haha heb het erg getroffen maar aghhh ben nu weer fit zal maar zeggen en geniet ervan maar ga het bij de vlgende heeel anders aanpakken en nooit meer bij dat kraambureau
nee idd logisch...dat is gewoon te erg voor woorden dat ze jou er aan onderdoor lieten gaan ..... heb je wel hulp gehad van je familie? Gelukkig is alles goed gekomen met je...behalve je andere gat... van die heb ik ook al last hoor...hihi!
liet her eerlijk gezged niet merken... alleen me vriend wist het.. heb bijna elka avond moeten huilen voelde me rot en naar gewoon.... en wou het niemand laten merken dus de hele dag deed ik leuk en vrolijk... totdat het avond werd stortte ik in.. maar ja is helaas niet terug te draaien haha en dat ondere gat bleeh zelfs al aan geopereerd en moet weer.. maar als ik zwanger ben dan niet mag waarschijnlijk niet even navragen dan.. zo lang verhaal maar gaat nu goed voel me nu gelukkig ondanks alles.. heb het er niet vaak over en sta er nogal van te kijken dat ik het zelfs nier nu vertel terwijl iedereen het kan meelezen zelfs iemand die ik ken zit hier op het forum nou nu maar hopen dat ze niet mee lees zal wel maar aghh pech dan
Ander wis je het allemaal toch gewoon...je kunt je eigen verhalen wijzigen ed.....als dat je beter laat voelen... Ik vind het super knap van je dat je er zo goed doorheen slaat....echt heel knap...je mag echt trots op jezelf zijn! Ik kan me goed voorstellen dat je het er soms nog moeilijk mee hebt....maar je meot inderdaad ook kijken naar wat je bij je hebt lopen/kruipen! een mooi wondertje! hopelijk voo rjou gaat je volgende zwangerschap en bevalling een stuk beter!
jaa wis het niet want maakt niet uit als ze alles leest weet ze ook straks als ik eventueel zwanger zal zijn! dus bij de ze RACHEL als je dit leesT! vertrouw je he! en mondje dicht tegen iedereen over dit alles dus ook tegen wouter ahah bednakt alvast sooo maar gaa tnu weer goed hoor alleen met me ene gat niet maar aghh dat komt ook ooit weer goed we willen een tweede dus heb het er weer voor over al hoop ik niet weer hechngen te krijgen wil jullie niet bang maken hoor maar wat ik had dat ze loslieten komt niet zovaak voor maar heb inderdaad een mooie lieve kleine en als ik naar haar kijk denk ik, heb het allemaal voor je over gehad zo hehe wat een verhalen zeg
ja inderddaad volgnes mij zijn wij de enige 2 haha iedereen aan het klussen of zo of tv aan het kijken ...
ja ha ha ik kijk ook tv...tenminste hij staat aan...mijn kerel is weg...kaart avond op de tennis club.....maar goed...we klussen morgen wel..! En jou kerel?
die zit naast me de lamas te kijken... althans is nu afgelopen ga hem zo maar gezeldschap houden misschien ben erg verslaafd hier en haha klussen al gedaan is zijn avond ook weer goed
ha ha ha...ga maar lekker naar je mannetje en geniet maar van je avond....ik spreek jullie van het weekend wel! Ik ga ook op de bank zitten en straks lekker slapen...liefs en droom mooie dromen allemaal!
zo zo natassie.. je geeft me nu toch wel ff kippenvel van je verhalen met inknippen etc.. daar ben ik nou juist zo bang voor pff gelukkig is het nog lang geen september! Nou ga ff de film verder zien hoor!
haha zit je hotchick te kijken? maar niet bang zijn hoor voor het inknippen of iets... kijk ik ben eerlijk ke krijgt er eerst een verdoving voor en dan knippen ze ze zeggen dat je err niks van voelt maar ik voelde het wel en het hechten ook... achteraf heeft de verdoving waarschijnlijk niet gewerkt! wil je echt niet bang maken ook helemaal niet zijn want meis als je straks je kleine in je armen hebt is echt zo voel je niks meer ben je alle pijn vergeten en van wat ik er allemaal aan over heb gehouden komt mniet veel voor hoor echt niet maar kijk naar mij er komt nog een tweede hopelijk dus relax ik ga nu heey ladies xxx allemaal voel me niet zo lekker dus op tijd naar bed
hey hallo ben ik nog ff.... had visite... lag ik lekker in mijn badje.. vriend onder de zonnebank.. word er aan gebeld.. ik roepe hey wat mot da aan mijn deur.. is het fam.. kan ik niet laten staan he... hebben we ff lama's gekeken..... ok linda snap[te al niet zo goed wat je bedoelde maar kwarte is gevallen bedankt voor de tips.. Ik ga gewoon op dag 11 beginnen en koop er daarna als ik mijn ei niet gevonden heb nog wel een doosje bij.......
wat fijn trouwens dat jullie op de bak mee kunnen kijken....Had eerst een breedbeeld tv die heb ik met mijn broer geruilt voor laptop, doen was er blikseminslag in het appartement en was de comp kapoet en dus hebben we de laptop weer om geruilt voor een comp omdat we toch een nieuw huisje hadden en nu staat de comp benede maar heeft eigen kamer..... #$%$ baal ik van dus ik ga heel snel een laptop kopen.... voor de mensen die dit verhaal niet relavant vinden SORRY heb niets anders te melde.....
ik zie dat iedereen weer weg is..... dan gaat ik ook maar weer eens.. en zoals wij in brabant zeggen Houdoe en bedankt
whahahahaha lynn!Je verteld in elk geval iets! nastas.. ik ben zo en zo wel angstig voor de bevalling hoor.. en hoe het ook wend of keerd ik kan er toch niet onderuit! En zal toch een keer moeten! Alleen is de bvalling niet zo makklijk dan het zwanger worden volgens mij nou ik moet toch nog wel ff dus kan me daar maar beter nu ng niet zorgen om gaan maken! anders dan duren de maanden me veel te kort! Ja ik ben hotchick aan het zien, en heb nog steeds hoofdpijn!
hihi hi...ik heb zelf wel een laptop en me mannetje ook...maar de lap van me mannetje doet de accu het niet van dus die moet in het stopcontact blijven...en die vanmij heb ik iets in gewit waardoor ik geen draadloos internet meer kan gebruiken op mijn lappie! Maar dat is wel #@%$^&* dat je nu achter je comp moet blijven zitten..! Ik word telkens door jullie getrokken door biepjes dat is het seintje dat jullie er weer zijn...hihi!