Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    hallo ook ik en mijn vriend zijn bezig zwanger te worden.. Zelf ben ik 20 en mijn vriend is 28. Ben 17 december gestop met de pil en na 3 dagen ongesteld geworden. Denk niet dat het meteen raak zal zijn dus het is even afwachten.. Ook hoe mijn cyclus gaat lopen, hoop natuurlijk gewoon 28 dagen.. Veel succes in ieder geval voor de iedereen dus zwanger wil worden!

2. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi ik ken jullie verhaal en ben eind oktober gesopt zit nu in ronde 3 en heb het ook aan niemand verteld vrieden zouden ook zeggen nu al je moet nu nog genieten je ben nog jong zat maar wij zijn er aan toe dus we gaan er voor ik heb 2 normale cyclus gehad een van 28 en een van 29 dus nu maar afwachten

gr linny

3. Niet meer actief

Ik vind jullie vergeleken bij mij helemaal niet jonge word morgen 19 en ben op mn 18e zwanger geweest (miskraam)
    ik denk dat mensen altijd wel wat te zeuren hebben, maar als jullie er zelf klaar voor zijn is het goed toch. Ik heb altijd gezegd ik wil jong kinderen en begin er pas aan als ik alles voor mekaar heb nou en dat hebben wij. Het is en blijft jullie eigen keuze en vind ook dat je je niet moet laten beinvloeden door mensen wie het er niet mee eens zijn!

Succes allemaal!

4. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Als je zelf werkelijk vind dat je er echt klaar voor bent vind ik waarom niet? Persoonlijk vind ik onder de 18 wel nog wat jong en denk dat meerdere dit wel zullen vinden..
    Lovelylove ik zie dat je overtijd bent laat wat weten zou ik zeggen als je getest heb :) Succes in ieder geval!

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Nou.. zal mij hier ook even voorstellen..
    Ik ben 20, mijn vriend is 21 en ook wij hebben er bewust voor gekozen om voor ons 1e kindje te gaan. Vinden het beide wel hartstikke spannend maar ook erg leuk!
    Ik studeer nog en dat zal, als alles goed gaat, ook nog zo zijn tijdens én na mijn zwangerschap.

Groetjes

6. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik hoop ook een jonge moeder te worden, ik ben net 21 en mijn vriend 25. Wij kiezen er ook bewust voor, maar hebben al 6 jaar een relatie een eigen huis en allebei een vaste baan ;) Nu maar hopen dat het allemaal wil gaan lukken ;)

7. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    hay zal me ook even voorstellen/.. ik ben 20 en mijn vriendje 23.. we hebben een huisje en wonen nu anderhalf jaar samen.. ik wilde al een tijdje en babytje.. en me vriend ook wel maar we hadden besloten om deze maand de pil nog door te slikken.. uit eindelijk hebebn we dat niet gedaan haha hij wilde het ook eigenlijk wel erg graag:p..

me laatste ongesteldheid is op 30 dec geweest,.. maar nu snap ik even helemaal niets meer ervan wanneer ben ik nu het vriuchtbaarst.. want als ik die calculator hier doe dan ben ik dat al geweest maarja dat klopt niet echt want was toen nog een aan me pil eigenlijk.. of najah was me stopweek.

8. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar dan ben je ook nog afhankelijk van hoe lang je cyclus is ;)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik zal me ook even voorstellen:

Ik ben net 24 geworden en mijn vriend is 23. Ons zoontje is nu bijna 4 maanden oud.

We zijn hierdoor wel veel 'vrienden' kwijt geraakt, maar dat hebben we er echt wel voor over gehad!

10. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    ja dat wist ik ja want heel veel zeggen ook ja zal eerst wachten tot je eerste"normale" menstruatie
    en andere zeggen nee je kan gelijk beginnen..?
    het liefste wil ik gelijk beginnen hhaha

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    @moederke: je kunt wel gewoon beginnen op goed geluk, maar handiger is om even te wachten. Ik begrijp dat het moeilijk is hoor, ik kon namelijk ook niet wachten hihi.

12. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    en hoe snel ben je toen zwanger geraakt? suus1983

13. vrienden kwijtgeraakt? hoe is dat precies gekomen?
    inderdaad dan vrienden tussen haakjes..

14. o ik ben trouwens 21 jaar, en wil ook dolgraag een baby met me vriend (hij wil ook graag :D ), ik wilde vorig jaar ook al wel maar we hebben even gewacht totdat we een huis en goed werk hadden, en nu is de tijd er rijp voor zeg maar. Op een gegeven moment voel je dat en dan maakt leeftijd niet uit. Maar men wat heb ik rommelende eierstokken zeg maar :) daar hoef je geen 35 voor te zijn! ;)

15. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    zo zie je maar dat het bij iedereen verschillend kan zijn. Net zoals het bij de 1 heel lang duurt voordat ze zwanger raken en bij de ander is het in de 1ste ronde al raak. Ben zelf ook nog met de eerste ronde bezig dus verwacht er niet te veel van.. Succes in ieder geval :D Wel spannend hoor allemaal haha

16. ga jij ook echt een zwangerschapstest doen als je niet gelijk ongesteld wordt? want ik kan het maar moeilijk uitstellen eigenlijk! :oops:

17. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    haha ik weet het niet denk dat ik eerst nog een paar dagen wacht of het misschien toch niet doorzet. Aangezien ik pas in de eerste ronde zit.. Zal wel heel erg zenuwachtig zijn haha wie weet doe ik hem toch sneller dan ik denk ;)

18. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Ik ben 19, dus nog erg jong en we zijn al zo'n 9 maanden bezig. ik doe wat IK wil en heb een enorme lak aan wat mensen zeggen (negatieve reacties) ik ben uiteindelijk degene die het kind opvoed e.d en niet zij dus hebben ze geen recht van spreken en anders mogen ze wel stikken in hun rotopmerkingen.

Je mag iets wel vinden, maar je hoeft er niet over te zeiken, want het is niet jouw zaak. Als je er moeite mee hebt, wacht zelf dan maar totdat je 40 bent als je jezelf wel geschikt vindt om mama te worden.

Pff, moet dat er nog es bijkomen..

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik ben 8,5 jaar geleden ook zo een hoop vrienden kwijtgeraakt. Toen ik zwanger was en sommige vrienden het wisten werd er zelfs geopperd om een abortus te plegen. Ja daaaaag. Zo weet je wel wie je echt vrienden zijn en ik heb nu ook nog oude vrienden over en nieuwe vrienden erbij gekregen. Soms kan je ze maar beter kwijt zijn dan rijk zeg ik maar.

@mammieloves, He meis groot gelijk hoor. Als mensen er zo over kunnen zeuren moeten ze maar eerst na hun zelf kijken vind ik. Als je zelf vind dat je er klaar voor bent moet je er gewoon voor gaan. Ik was 18 toen mijn dochter kwam en 3 dagen later werd ik 19. Als ik het over kon doen zou ik het zo weer doen. Ik heb vroeger leuke reacties gehad en jammer genoeg ook gemene en niet fijne reactie tijdens mijn zwangerschap.

Alle meiden die bezig zijn met klussen. Heel veel succes en dat 2008 ons jaar mag worden

20. wat zijn dat voor mensen die zeggen dat je een abortus maar moet plegen.. niet normaal! :evil: inderdaad die kan je beter kwijt dan rijk zijn. een kind is zoiets moois om te krijgen! stomme mensen! :evil:

Deel Deze Pagina